Jotenkin kyllä vaikuttaisi siltä, että vauva voisi olla muutaman päivän nuorempi. Voi olla siis, että sydän olisi vastikää alkanut sykkiä, silloin ei ehkä heti ole noilla korkeilla tasoilla sykekkään vaan siihen menee jokunen hetki.
Jos sinulla on jo aiemmin käynyt ikävästi, niin ehkä kannattaa varata uusi aika rv8 tietämille. Silloin ainakin pitäisi näkyä sykekin paremmin ja se onko sykkeen tiheys noussut vai pysynyt samana.
Kehottaisin myös kirjoittamaan paperille lunttilapun seuraavalle kerralle, mitä haluat asiasta tietää. Ja kirjoitat vaikka sitten ylös vastaukset tai pyydät mustaa valkoisella.
Toivotaan, että pikkuinen olisi ollut vain hiukan nuorempi ja asiat kuitenkin ihan mallillaan :hug: