H
"hmmmmmm"
Vieras
Vauva 5kk kun lähdemme ja syö silloin jo soseita, saattaa tarvita vastikettakin. Eli saako käsimatkatavaroissa (Ryanair) viedä vauvan soseita ja vastiketetroja? Vaikka ovatkin nestettä... Meillä nimittäin on vaihtolento yöaikaan eikä kentälläkään ole enää mikään auki, joten pakko olisi saada vauvalle 7 tunnin odotusajalle plus 3 tunnin lennolle sapuskaa.... Ei viitsisi maksaa ruumaan menevästä laukusta 30e sen takia, kun muuten pärjätään ilman.
Entä onko Italiassa yleensäkin pienissä kaupoissa kuinka vauvan ruokia (lähinnä varmaan hedelmäsoseet) ja maitoja?
Entä onko Italiassa yleensäkin pienissä kaupoissa kuinka vauvan ruokia (lähinnä varmaan hedelmäsoseet) ja maitoja?