K
karstapää
Vieras
ei oo ennen tullu eteen tällasta ongelmaa kun edellinen vauva oli kalju hyvin pitkään, nyt pikkusiskollaan paljon tukkaa ja pää nahka tosi karstainen, miten saan ton karstan pois??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rew:Mä rapsuttelin karstaa kynnellä pois aina samalla kun imetin vauvaa. Raaputteluhan on toki jyrkästi kiellettyä, mutta tällä konstilla karsta hävisi hyvin nopeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja rew:Mä rapsuttelin karstaa kynnellä pois aina samalla kun imetin vauvaa. Raaputteluhan on toki jyrkästi kiellettyä, mutta tällä konstilla karsta hävisi hyvin nopeasti.
miks kammalla saa rapsuttaa , mut ei kynnellä?
Alkuperäinen kirjoittaja rew:Mä rapsuttelin karstaa kynnellä pois aina samalla kun imetin vauvaa. Raaputteluhan on toki jyrkästi kiellettyä, mutta tällä konstilla karsta hävisi hyvin nopeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Millaista se karsta on? Meidän vauvalle on nyt tullut päänahkaan sellaista.. niinkuin kuivunutta, halkeillutta ihoa? Näyttäisi kuitenkin, että siinä alla on ihan terve iho.. vähän kuin hilseestä olisi tuo pintakerros. Onko tuo karstaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Millaista se karsta on? Meidän vauvalle on nyt tullut päänahkaan sellaista.. niinkuin kuivunutta, halkeillutta ihoa? Näyttäisi kuitenkin, että siinä alla on ihan terve iho.. vähän kuin hilseestä olisi tuo pintakerros. Onko tuo karstaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Peperoni:Mun kaikilla kolmella lapsella on ollut todella paksu tukka ja en todellakaan voi tuota öljyä suositella. Kahdella ensimmäisellä kokeilin ja tukka oli karmea liimaletti pitkän aikaa, vaikka sitä kuinka yritti pestä. Kolmannen lapsen karsta lähti itsestään, kun aloin käyttää kotona sellaista Ruskovillan silkkimyssyä.