vauvan murtunut solisluu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hei te, joilla on synnytyksessä murtunut lapselta solisluu. Onko jotakin vaivaa isompana tai onko tehty jotakin korjaustoimenpiteitä tms?
Jäi vaivaamaan kun neuvolassa sanoivat, että on jäänyt patti meidän tytöllä tuohon solisluuhun. Tyhmä kun olen, niin en tajunnut kysyä, että mitä siitä seuraa jne.
Kertokaa jos on jotakin kokemuksia/tietoa. Kiitos

Mulla itselläni on murtunut solisluu. Ei tosin synnytyksessä, vaan kierähdettyäni sängyltä lattialle :(
Ei ole jäänyt mitään vaivaa, eikä sitä operoitu mitenkään.

mulla murtu solisuu synnytyksessä ja ei oo vaivannu ikinä. laihisteluvuosien jälkeen ne tosin "rutisee" aamusin ku venyttelee. kuullostaa ilkeeltä mut ei satu eikä mitään.

Tytölläni murtui solisluu synnytyksessä. Ei sille ole mitään tehty. Nyt tyttö 3v ja pieni patti tuntuu. Jos se ei vaivaa niin eihän sille tarvi mitään tehdä. Itselläni on lapsena murtunut kylkiluu ja patti (rustottuma) siinäkin tuntuu, muttei sille mitään voi tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei te, joilla on synnytyksessä murtunut lapselta solisluu. Onko jotakin vaivaa isompana tai onko tehty jotakin korjaustoimenpiteitä tms?
Jäi vaivaamaan kun neuvolassa sanoivat, että on jäänyt patti meidän tytöllä tuohon solisluuhun. Tyhmä kun olen, niin en tajunnut kysyä, että mitä siitä seuraa jne.
Kertokaa jos on jotakin kokemuksia/tietoa. Kiitos

Mein pojalla paukahti solisluu synnytyksessä, patti siinä tuntuu vieläkin, mutta ei siitä ole mitään haittaa. Poika siis on jo koululainen.
En yhtään muista kuinka kauvan, mutta pidettiin synnärin jälkeen sellaista sukkaa kropan ympärillä, joka sitoi käden kroppaan kiinni. Olisikohan ollut kuukauden verran..

Yhteistyössä