vauvan menettäneet äidit, miten sujuiseuraava raskaus??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitä

Vieras
vauvaa minäkin toisaalta joskus haaveilen toisaalta en ole varma uskallanko enää yrittää, kun enkelitytön kuoleman johdosta kävin i ihan pohjalla asti, mutta onneksi nyt suru helpottaa ja sen kanssa olen oppinut elämään ja nyt olen taas jo oma itseni ja elämä hynyilee. Miten siis seuraava raskaus on sujunut onko pelko ollut koko ajan mukana? Minulle on jo luvattu jos teen vauvan niin olen erityis seurannassa koko ajan ja saan halutessani sektion, koska synnyys oli traumaattinen kokemus. Ja kuinka kauan vauvan kuoleman jälkeen uskalsitte yrittää uudelleen.

Mulle tehtiin raskaudenkeskeytys pojan ollessa niin sairas että olisi syntynyt etuajassa ja kuollut. Synnytin rv 13 ja poika oli jo 10 cm. Olihan se kauheeta mutta seuraava raskaus tärppäsi 3 kk jälkeen synnytyksestä oli yllätys. Pojalla oli perinnöllinen sairaus ja pelkäsimme että menettäisimme tämän toisenkin mutta ultrassa selvisi että raskaus oli normaali. Kyllähän se pelotti et miten sitä kstää jos toinenkin raskaus olisi pitänyt keskeyttää. Nyt 1v terveen tytön äiti =) ja toivo vielä toisesta terveestä vauvasta.

Yhteistyössä