T
turhaanko pelkään
Vieras
Mulla on huomenna pelkopoli.. Viimeks ne nauro päin naamaa, et pelkoni on aivan tuulesta temmattuja, eivätkä riitä syyksi sektioon.. (eka käynti oli maaliskuussa, sen jälkeen kukaan ei ole ottanut asiaa esille koko raskauden aikana!) Nyt laskettuun aikaan on kolmisen viikkoa.. PELKO on vielä mukana, olisin vain kysynyt, että onko muut saaneet sektion pelkopoli käynnillä ja millä perusteella..
Mun pelkoni (ja näillä ei saatu sektioo
): tietty ihan siis kuoleman pelko on se pahin. Pelkään koko ajan, et lapselle sattuu jotain! Näen painajaisia, joka yö tähän asti, koko raskauden ajan! Mulla on matala kipukynnys, pelkään siis kipu ja se jotenkin lamaannuttaa mut ihan täysin, eli pyörryn tai vähintäänkin jämähdän paikalleni, enkä pysty tekee mitään. Saan myös paniikkikohtauksia (kivun, pelon, tuntemattomien ihmisten seurassa, isoissa ihmismassoissa jne.) Suvussa on isopäisiä lapsia, jotka ovat jääneet kiinni ja muutama on vammautunut, kun hoitajat ovat vain todenneet, että kyllä se tulee.. (ei ole siis mahtunut, vaikka synnyttäjä ollut normi kokoinen! eikä vauvakaan koonsa puolesta iso!) Mutta ei siis kuitenkaan mahtunut, kun pää ollut niin iso! Itse olen pieni, joten pelottaa vielä sekin! Olen pieni ja lantioni on kapea! Muutenkin ahdas tuolta alhaalta, ei sieltä isokokoinen vauveli mahdu, vaikka kuinka yrittävät! LIsäksi mua pelottaa se, että repeen tosi pahasti tai että vauvalle käy jotain kamalaa! Pelkään, et mut jätetään ihan yksin, etten saa hoitoa, lääkkeitä tai tukea.. Pelkään, et multa pimitetään tietoa, esim. vauvan mahtumisesta tai kunnosta...
Nyt tuli musta-aukko, mutta tuossa oli nuo pääpiirteittäin.. Mikä nuissa on sitten sellasta, ettei se ole tarpeeksi, jotta saisin sektion??
Mun pelkoni (ja näillä ei saatu sektioo
Nyt tuli musta-aukko, mutta tuossa oli nuo pääpiirteittäin.. Mikä nuissa on sitten sellasta, ettei se ole tarpeeksi, jotta saisin sektion??