Vauvan liikkeistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelokas äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelokas äiti

Vieras
Täällä on rv19 menossa, mut vauvan liikkeet tosi vähäisiä. Miten teillä on tuntuneet liikkeet ja entäs uudelleensynnyttäjillä? Olen hiukan peloissani, et onko kaikki kunnossa!

Joskus noin "alussa" vielä saattaa olla että on aika hissukseen siellä. Suosittelen kyllä sun soittamaan äippäpolille ja kysyä mitä tehdä. Ihan oman mielenrauhankin takia.
Usein ne ovat myöhemmilläkin viikoilla välillä ihan hissukseen että harvoin on oikeasti aihetta huoleen. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pelokas äiti:
Täällä on rv19 menossa, mut vauvan liikkeet tosi vähäisiä. Miten teillä on tuntuneet liikkeet ja entäs uudelleensynnyttäjillä? Olen hiukan peloissani, et onko kaikki kunnossa!

Mullakin on ollut aina vielä noilla viikoilla aika hiljaista.Pieniä hentoja liikkeitä tuntunut mutta ei kovin tiuhaan tahtiin.Varmasti kaikki on kunnossa! :heart: :hug:

Jos kuitenkin vaivaa mieltä niin käy tarkistuttamassa ettei tarvi sitten murehtia ja miettiä,tiedän että sitä alkaa nimittäin ajatella ties vaikka mitä jos tuolta tuntuu. :flower:

Kiitos kaikille vastauksista!!! <3 Katson vielä tään viikonlopun yli ja jos ajatukset ei helpota, niin soitan maanataina terkalle tai äippäpolille! Jotenkin vaan, kun vauvan liikkeistä lukee, niin olen saanut sellaisen käsityksen (olen uudelleen synnyttäjä), että jo viikolla 18 viimeistään olisi pitänyt alkaa liikkeet tuntumaan. Kyllä minäkin jotakin tunnen, mutta joskus ehkä vaan kerran päivässä, eikä niistäkään oikein selvää saa... :( Mutta kiitos vielä kaikille!

Mä aloin tuntea kunnon liikkeet tästä kolmosesta vasta yli 20 raskausviikon. Nyt rv 32+1 ja vauva ei liiku läheskään yhtä paljon, kuin poikamme tässä vaiheessa. Molemmat pojat antoivat sellaisia moukkuja joka puolelle, että teki välistä kipeää. Tämä potkii hentoja potkuja ja yleensä tunnenkin liikkeet vasta illalla, kun makaan sängyssä selälläni.

Yhteistyössä