Vauvan liikkeet raskauden puolivälissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko teillä ollut selvästi "rauhallisempia" päiviä n. raskauden puolivälissä? Vauvan liikkeet on nyt tuntuneet muutaman viikon ihan selvästi, mutta tänään yhtäkkiä on tosi hiljaista, muutamia pikkupotkuja vain. Tässä vaiheessahan ei vielä mitään liikelaskentaa tietty voi tehdä, mutta mutta... mietityttää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko teillä ollut selvästi "rauhallisempia" päiviä n. raskauden puolivälissä? Vauvan liikkeet on nyt tuntuneet muutaman viikon ihan selvästi, mutta tänään yhtäkkiä on tosi hiljaista, muutamia pikkupotkuja vain. Tässä vaiheessahan ei vielä mitään liikelaskentaa tietty voi tehdä, mutta mutta... mietityttää.

elä turhaan hätäile, toki on hiljasempia päiviä seassa ja sitten on päiviä jolloin ite liikut paljon etkä tunne siksi kaikkia liikkeitä :heart:
itsellä menossa 33 viikko ja edelleen välillä hiljaisempaa.
Opettele esimerkiksi joku keino jolla saat lapsen kohdussasi liikkumaan, näin tiedät hätääntyessäsi että kaikki on kunnossa kun "pakotat" liikkumaan.
Juo esimerkiksi makeaa ja mene vasemmalle kyljelle, tai sitten selälleen, se usein auttaa.

Puoliväli vasta lähestymässä. Nyt viikot 19+5. Viikoilta 18 oikeastaan vasta alkoi liikehtimään tosi terävästi ja voimakkaasti muutaman päivän ajan mutta nyt sitten jostain syystä hiljentynyt. Liikkuu kyllä hetkittäin mutta tosi vaimeasti.

liikkeisiinhän vaikuttaa todella paljon myös se miten vauva sillä on..
mulla tykkäs olla pitkään poikittain selkä ulos päin ni tuntu sit tosi vähän liikkeetkään + istukka on etuseinässä :)

Alkuperäinen kirjoittaja pallokala:
liikkeisiinhän vaikuttaa todella paljon myös se miten vauva sillä on..
mulla tykkäs olla pitkään poikittain selkä ulos päin ni tuntu sit tosi vähän liikkeetkään + istukka on etuseinässä :)

joo, mullakin on kyllä nyt istukka etuseinässä... esikoisesta oli takaseinässä, ja vertaan nyt ehkä turhaan näitä liikkeitä siihen ekaan raskauteen :)

muutenkin oon jotenkin hermoheikompi nyt, eiköhän tänkin pitäis mennä toisin päin :D pitääpä vetää vähän suklaata (vain lääketieteellisessä tarkoituksessa, tietysti ;) ja katella saanko vauvan heräteltyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Puoliväli vasta lähestymässä. Nyt viikot 19+5. Viikoilta 18 oikeastaan vasta alkoi liikehtimään tosi terävästi ja voimakkaasti muutaman päivän ajan mutta nyt sitten jostain syystä hiljentynyt. Liikkuu kyllä hetkittäin mutta tosi vaimeasti.

Onko sulla istukka etu- vai takaseinässä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:

Onko sulla istukka etu- vai takaseinässä?

Itseasiassa en edes tiedä vielä! Enpä tullut kysäisseeksi silloin ekassa ultrassa. No se selviää seuraavassa rakenneultrassa. Oma epäilys on että aika edessä saattaa olla.

Nostelempa tätä ketjua. Mulla ihan sama homma että välis on päiviä kun vauva on vilkas ja sit päiviä että meno on tosi vaisua....tuntuu että melkein joka toinen päivä on hiljaisempaa menoa. Nyt menossa rv 26. Aika huolissani olen alkanut oleen tilanteesta :-(

Mulla on kans ens viikolla 26 viikkoa täynnä, ja nykyään tuntuu liikkeitä ihan joka päivä ja paljon. Miten musta ihan tuntuu että tää on alunperin mun aloittama ketju :-O

Enivei, jos tulisi liikkeisiin yhtäkkisiä taukoja, niin varmaan kävisin neuvolakeikan. Eri asia tietty jos vauva vaan on rauhallisempi tapaus muutenkin, mutta jos yhtäkkiä liikkeiden määrä muuttuisi täysin...

Yhteistyössä