vauvan liikkeistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tia

Vieras
Morjens! Mitä mieltä olette kun minua jo huolestuttaa kovasti.. Eli toista odotan ja kohta viikkoja on jo 19 täynnä. Liikkeet ovat olleet todella hentoja enkä aina ole edes varma onko ne niitä vai olenko vaan kuvitellut.. Esikoista odottaessa tässä vaiheessa jo tuntui liikkeet. Istukka on etuseinässä ja se ilmeisesti vaimentaa liikkeitä mutta kuinka paljon ja kuinka kauan??

Mulla tässä raskaudessa (kolmas raskaus) Tunsin liikket vasta jotain rv 21+ istukka on etuseinässä joten arvelen sen vaikuttavan asiaan ainakin. Aiemmin tunsin joitain kuplia ja hipaisuja mutta varmoja potkuja tosiaan aika myöhään!

Esikoista odottaessa tunsin liikkeet jossain rv17+ ja toisessa raskaudessa juuri muutaman potkun kerkesin tuntea ennen raskauden keskeytymistä rv 17.

Varmasti pian tunnet liikkeet kunnolla=)

Mulla nyt 20 täynnä vkoja. Vain parisen vkoa varmaan on ollut varma, että onko ne potkuja vai ei. Sellaista epämääräistä se aiemmin oli. Kyllä ne siitä voimistuu.

Odottele vielä muutama viikko. Ultra tai sydänäänten kuuntelu voi helpottaa oloa. Ja ne kannattaa käyttää hyväkseen, jos huolestuttaa. Itselläni lapsi kuoli kohtuun, syntyi vasta viikolla 22, mutta oli jo ollut vähän aikaa kuolleena. En halua huolestuttaa, mutta käy neuvolassa rohkeasti, niin saat rauhan. Itse jäin vain odottelemaan, kun en kehdannut terveydenhoitajaa vaivata...

minullakin nyt toinen raskaus ja nyt rv 20+4ja liikkeitä en ole vielä tuntenut.

minäkin olen hieman jo miettinyt että pitäisikö ottaa neuvolaan yhteyttä,kun kaikki puhuu että uudelleen synnyttäjä tuntee aikasemmin liikkeet.
ensimmäisen raskauden aikana tunsin vko 20+jotain

jotain sellaista epämääräisiä hipaisuja ja kuplintaa olen tuntenut pari päivää mutta ei ainekaan vielä ole siintä voimistuneet.

Yhteistyössä