vauvan istuttaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Poika nyt vähän yli 5 kk. Neuvolassa kokeiltu suojareaktiot istuma-asennossa ja ottaa käsillä vastaan eteenpäin kaadettaessa. Sivuille ja taakse ei vielä osaa ottaa käsillä vastaan. Missä vaiheessa voi alkaa istuttamaan lasta tukea vasten esim. lattialla tai pehmeällä alustalla, jolloin hän istuu käsiin tuettuna hieman eteen päin kallistuneena... Ymmärtääköhän tosta mun selityksestä mitään...? Missä vaiheessa voi alkaa istuttamaan syöttötuolissa?

Meillä istunu syöttötuolissa jo alle 5kk, kun eihän se siinä kauaa ole kerrallaan. Tosin meidän mukelo aika jäntevää tekoa. Nyt kohta 6kk ja istuu lattialla ilman tukea, oikeastaan ei olla pidetty sitä istumassa lattialla mitään tukea vasten vaan välillä vaa laitettu istuun lattialle ja sit muutamapäivä sitte tajuttii et sehän pysyy jo siinä itekseenkin. Toki ollaan lähellä kokoajan jos sattuu kipsahtaan.
Että kyllä mun mielestä voit istuttaa jo kunhan ei kokopäivää siinä nökötä.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Kun maan lämpö on yli +10 astetta, kuohkea hietamaa ja mukula kuopataan kainaloita myöten. ;) Hallanarkoja lapsia ei kannata vielä istuttaa.

Puutarhahommista äsken kömpineenä tuli ihan samat ajatukset. :D

Kun maan lämpö on yli +10 astetta, kuohkea hietamaa ja mukula kuopataan kainaloita myöten. ;) Hallanarkoja lapsia ei kannata vielä istuttaa.

toi oli hyvä mut eks sanota et alta 6kk ei sais viel istuttaa heh.....

Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:

Puutarhahommista äsken kömpineenä tuli ihan samat ajatukset. :D

Mulle kanssa ekana tuli nuo alullepanohommat mieleen (puutarhavaikutteita).

Yhteistyössä