Voitte nyt sitten kaikki paheksua minua, mutta minun 3kk vauvani oli isälläni yökylässä siskoni 30-vuotisjuhlien takia. Ap:n käsityksen mukaan minun pitää kai olla tyytyväinen, kun vauva oli siellä kiukutellut tuttipullolle ja nukkunut huonommin kuin kotona. Ei siis ainakaan ole ollut missään ihme "tilassa". En voi tietenkään tietää nyt enkä koskaan onko se saanut siitä jotain "raumoja". Aurinkoinen ja iloinen poika se on ainakin toistaiseksi.
Tällä viikolla vauva on alkanut kiinnostua uudella tavalla esineistä, tarttuu niihin ja katselee sitten niitä, omia käsiään ja minun käsiäni. Samalla on enemmän halunut olla sylissä ja "pikkuvauvailla". Luulen, että nyt alkaa enemmän ymmärtää omaa erillisyyttään kaikesta, joten hyvä, että siskon syntymäpäivät eivät osuneet myöhemmälle, sillä tässä vaiheessa en vauvaa jättäisi hoitoon pidemmäksi aikaa.
Tällä viikolla vauva on alkanut kiinnostua uudella tavalla esineistä, tarttuu niihin ja katselee sitten niitä, omia käsiään ja minun käsiäni. Samalla on enemmän halunut olla sylissä ja "pikkuvauvailla". Luulen, että nyt alkaa enemmän ymmärtää omaa erillisyyttään kaikesta, joten hyvä, että siskon syntymäpäivät eivät osuneet myöhemmälle, sillä tässä vaiheessa en vauvaa jättäisi hoitoon pidemmäksi aikaa.