Kahden sydänsairaan äitinä mietin, että miten ne terveet vauvat n.2kk iässä hikoilevat, vai hikoilevatko lainkaan. Syödessä? Kastuuko vaan, vai kohoileeko oikein hikikarpaloita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Päähän tulee ainakin tytölle ihan hikikarpaloita. =) Onnittelut muuten, on mennyt minulta ohi kokonaan. :flower: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:ÖÖ mulla on ollut sellainen käsitys että tuon ikäiset ei hikoile, niillä ei oo vielä kehittynyt lämmönsäätelly kyky. Tai ei omat oo ainakaan hikoillu
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:jaa..kyllä tää mun vauva hikoilee. ikää 1kk.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:ÖÖ mulla on ollut sellainen käsitys että tuon ikäiset ei hikoile, niillä ei oo vielä kehittynyt lämmönsäätelly kyky. Tai ei omat oo ainakaan hikoillu
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:jaa..kyllä tää mun vauva hikoilee. ikää 1kk.
Mutta siis millä tavalla? Hikoileeko hän esim. vaatteensa märiksi, vai tuleeko hällä naama täyteen pisaroita?
Alkuperäinen kirjoittaja sydäntytön äiti:Meilläkin vahtasin esikoisen kohdalla sitä hikoilua, mutta ei sitä ilmennyt. Kahdella nuoremmalla (sydänterveellä) on musta ollut enemmän hikoilua. Minä olen ymmärtänyt, että toiset hikoilee enemmän kuin toiset, mutta sydänlapsilla se VOI olla merkki huonontuneesta tilanteesta. Onnea vauvasta! Saanko kysyä, mitkä teillä sydänlasten diagnoosit? Meillä TOF-tyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja minä:ÖÖ mulla on ollut sellainen käsitys että tuon ikäiset ei hikoile, niillä ei oo vielä kehittynyt lämmönsäätelly kyky. Tai ei omat oo ainakaan hikoillu
Sulla on väärä käsitys.
Arvatkaa vaan, pelkäsinkö sydänvikaa, kun kaikki väitti ettei vauvat hikoile.
Mutta kyllä meidän esikoinen hikoili. Hikikarpalot oli oikein otsalla monesti syödessä, paita niskasta ja kainaloista kostea..
Ja kuopus hikoili vielä enemmän![]()
Mutta terveitä nuo on molemmat.
Helposti hikoilevat kyllä edelleen, ihan niinkun äitinsäkin :snotty: