Mun täytyy nyt tulla myös hehkuttamaan tänne tuon Julbon puolesta (toivottavasti tuli nimi oikein). Ostin vuosi sitten maaliskuussa meidän neidille (siilon) 6kk sellaset. Niissä viehätti joustavat sangat, väri ja muoto kovasti. Sekä tietysti mahollisuus ostaa niihin erikseen nauha, jonka avulla pitäis pysyä paremmin päässä. No ylläri nauhaa ei löytyny mistään liikkeestä ennenkö vasta nyt keväällä ja viime kesä yritettiin pärjätä omalla kuminauhavirityksellä.
No lasit pysy tosi hyvin päässä niin kauan ku oli pipo. Kesällä paljon huonommalla menestyksellä!
Viime kesänä neidin naama muistutti neliötä ja lasit teki matalan nenän takia helposti painaumajäljen. Talvella syntyi sitten neidille pikkusisko ja päätin heti hankkia ne paljon kehutut ja mainistetut BabyBuntzit. Mentiin erääseen Lastentarvikkeesees pääkaupukiseudulla ja kerrankin sain palvelua kyseisessä liilleessä. Tosin koska sovituslaseja oli kokeiltu niin momeen päähän, et nauhat oli jo venyny mahdottomiks, myyjä ei suostunu myymään mulle 2-5 vuotiaan laseja kun kireimmilläänkään eivät pysyneet neidin päässä.
Ihan siis ok mulle, kuuntelin asiantuntijaa ja testasimme pienempiä sovituslaseja, jotka nyt pysyivät hyvin päässä.
Älkää kysykö miks sitten menin ostaan ne!!! No kotona sit selvis, jotta liian kireet ovat. Kaameet jäljet naamassa ja korvat painuun länään. Takasin en jaksanu niitä lähtee kiikuttaan ku matkaa kuitenki melk. 70km yhteen suuntaan.
No nyt niitä käyttää juniori, tosin heti ku hän vähän kääntää päätä, lasit putoo päästä. Ja siis ovat pipon päällä. Alla vielä pahemmat. No esikko käyttää edelleen niitä julboja ja takanauhan kanssa erinomaiset! kun nenä on vähän kasvanu ja on korkeempi, ni istuvat päähän tosi hyvin.
Buntzit jää ihan silmiin kiinni ja ite kokisin sellaset tosi epämukaviks. Ehkä mielipide sit muuttuu kun käyttäjä hieman kasvaa... :/ Nyt oon lähinnä pettyny turhaan ostokseen.
Me ollaan ostettu lasit jo aika varhasessa vaiheessa. Puol vuotias jo istuu puoli-istuvassa asennossa hereillä ollessaan. Eikä luomet suojaa tarpeeks sillon silmää. Siks oltiin näin hätäsiä.
Ekat lasit ostin tosiaan optikolta -ja silllonkin oli menos ostaan buntzeja. En vaan löytäny lahdesta oikeeta liikettä. Sen siitä saa kun kulkee silmät varpaissa, oikee liike oli korttelin päässä. No tää oli mun tapauksessa onni onnettomuudessa! B)