vauvakuuuuumeinen! äkkiä järkiä päähän....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haaveilija

Vieras
apua, mulla on kolmevuotias poika ja 7 kk tyttö. ja on tullut jälleen aivan älytön vauvakuume! millä ihmeellä sen nyt sais pois??? uusi raskaus on liian aikaista (sektio takana) mutta tuntuu jotenkin tosi paljon siltä että nyt "pitäisi" jo kolmatta yrittää...lääkäri sanoi jälkitarkastuksessa että jos vielä kolmatta meinaatte niin älkää odottako kauaa, nuo kaksi on saatu tooodella monen vuoden yrityksen jälkeen. ja ikää kun tulee kokoajan niin ei ne olosuhteet alakerrassa ainakaan parane....mies on vähän sillä kantilla että nämä kaksi riittää, mutta mikä ihme siinä on että itsellä on sellanen olo että yks vielä.

niin, ja niitä kilojakin joita vaan tuli ja tuli ja tuli....kaikkia pelkoja, milloin mistäkin....unettomia öitä ja suonenvetoja...mä oon koittanu kaikkeni mutta ei se tunne vaan väisty! :/

mulla 5v tyttö ja 10kk ikäinen poika ja kova vauva kuume jo päällä. Muuten ei mitään estettä olis silleen fyysisesti mutta mies ei halua ainakaan vielä tai ehkä ei ollenkaan. ja sitten toi possutauti epidemia sais lähtee alta pois enneku alkaa edes yrittää mitään... mutta sitte mä aina ajattelen kui raskasta olis kolmen lapsen kanssa ja mitä kaikkea inhottavaa raskauteen liittyy niin johan vauvakuume helpottaa.. :D