Vauvakuumeilijoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ursula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ursula

Jäsen
06.11.2004
202
0
16
Onko palstalla muita, jotka haaveilevat raskaudesta ja lapsesta, mutta painoa pitäisi saada ensin pois? Minulle gynekologini ilmoitti munasarjojeni toimivan laiskasti, kun painoa on enemmän kuin tarvis olla :/
Nyt siis sisuunnuin todenteolla ja päätin tarttua jenkkakahvoista kaksin käsin! Tällä hetkellä mitat kutakuinkin 166/88 tavoitteena 75kg. Aikaa en ole tarkemmin miettinyt, mutta vappuna pitäis olla lähempänä kahdeksaakymppiä kuin yhdeksää...

Löytyiskö kohtalotovereita? Joko tällainen ryhmä palstalla toimii vai aloitetaanko nyt?

Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille kilojen kanssa kamppaileville! :wave:

Sama vika, haluasin pikkuhiljaa kolmatta lasta.Mutta painoo olis hyvä saada vähä pois ennen sitä.Mä en ole lihonu raskauksien aikana ku 8 kiloo ja paino on jääny laitokselle.Mä oon lihonu aina vasta synnytyksen jälkeen kotona ollessa.Liikun liian vähän ja syön sit liikaa. Nyt kyl syön jotain ja lähen muksujen kanssa lenkille.Mä en oo kerenny syömään vielä yhtään mitää.Herättiin kyl vasta kymmeneltä :ashamed: Mut tsemiä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2005 klo 09:36 Ursula kirjoitti:
Onko palstalla muita, jotka haaveilevat raskaudesta ja lapsesta, mutta painoa pitäisi saada ensin pois? Minulle gynekologini ilmoitti munasarjojeni toimivan laiskasti, kun painoa on enemmän kuin tarvis olla :/

:wave: Täällä! Nyt on jo hyvän matkaa kuljettu kohti kevyempää minää (reilu -11kg) ja tavoitteena tietenkin pysyvä painonpudotus, mutta sitäkin enemmän se oma pikkuinen käärö...

Oikein paljon voimahaleja ja tsemppiä! Aurinko paistaa ja saa mielenkin iloiseksi aina silloin tällöin.. Silti haaveet on suuret, mutta ei kai mahdottomat?!

Mä olen tässä viime heinäkuusta asti vauvan kuvat silmissä laihduttanut, kohta on 20 kg pois mutta vielä n. 10 jäljellä...
Mulla ei oo mitään fysikaalista velvoitetta laihduttaa, mut omaksi iloksi..
Ikinä kun en laiha ole ollut.

Heippa! Mä lähen sun kanssa mukaan tähän kisaan. ;)
Mulla on yksi lapsi ja painoa jäi reilusti raskaudesta.
Tällä hetkellä painan 94kg, oon 170cm pitkä.
Tavoitteena olis tonne 75kg pudottaa. Viikossa on nyt lähteny 4kiloo.
Mullakin toimii hitaasti noi munasarjat, varmaan johtunee tuosta painosta.
Eli tsempataan toisiamme!!! Kirjotellaan kuulumisia tänne!

täällä kans vauvakuumeillaan, mutta kilot taitaa olla hidasteena raskauden onnistumiselle. Olen 164 cm ja kiloja 82, joten ainakin 10 kg pitäisi saada pois.
Miten ihmeessä olet larppa saanut noin monta kiloa viikossa pois?
Itse tässä epätoivoisesti yrittänyt olla vähänhiilihydraattisella ruokavaliolla ja popsinut reippaasti rehuja ja 1.5 kuukauden "saldo" vain -2kg. Joo tiedetään... liikuntaa pitäisi lisätä... :D Mutta muita konsteja?

Paljoko teillä muuten nousi paino raskauden aikana ja jäikö laitokselle paljon? Mä pääsin ekalla vähällä,kun tuli vain 8kg =) , toisella sit lihoinkin liki 19kg :ashamed: . Laitokselle mulla ei jääny ku just pakolliset eli vauvan paino vesi jne. Saiskohan tän joskus tulevan kolmosen pidettyä niin ettei lihois " norsuksi" :( hyi olipa rumasti sanottu,sori mut täyttä totta... :laugh:

Mulla tuli ekan kanssa 14kg mut paljoo ei lähteny siitä pois, sit toisessa tuli 10kg jäi laitokselle ja -5kg oli lähteny jälkitarkastuksessa nyt ois haaveena joskus kolmonen ja mies mut eka painoa alas nyt paino 75kg ja 161cm haaveena olisi -23kg pois saada.... :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2005 klo 19:47 molla kirjoitti:
täällä kans vauvakuumeillaan, mutta kilot taitaa olla hidasteena raskauden onnistumiselle. Olen 164 cm ja kiloja 82, joten ainakin 10 kg pitäisi saada pois.
Miten ihmeessä olet larppa saanut noin monta kiloa viikossa pois?
Itse tässä epätoivoisesti yrittänyt olla vähänhiilihydraattisella ruokavaliolla ja popsinut reippaasti rehuja ja 1.5 kuukauden "saldo" vain -2kg. Joo tiedetään... liikuntaa pitäisi lisätä... :D Mutta muita konsteja?

Se on se kuuluisa HERBALIFE ! :) Maksaa ihan tuhosti, mutta minulle auttanut! Nestettä kai se suurinosa oli siitä, mutta kuiteskin. Toisella viikolla lähti n.3 kiloo. Eli 2 viikossa n.7 kiloo.

Oli tuossa puhetta raskaus-aikana tulleista kiloista: mulle tuli esikoista odottaessa 20kg,joista jäljelle jäi 10kg. Toisen muksun aikana lihoin 17kg lisää...joka on nyt imetyksellä hävinnyt, mutta ongelma onse, että miten saada tuo 10 kg (ja vähän reilut) pois. Imetän vielä mutta herkut maistuu senkin edestä. Mieli tekisi pian taas vauvaa, mutta nyt alkaa tuo lähtöpaino olla vähän liikaa, varsinkin jos taas tulis raskausaikana se parikymmentä kiloa.

Miten sitä sais motivaatiota lopettaa tuon herkkujen syömisen??? :'(

tänään just mietin et jos kolmas lapsi tulis,niin yrittäis tosissaan tsempata raskaus-ajan ettei söisi kaikkea mahollista ja muka luvan perästä ja kahden edestä... hih =) niin pääsisköhän pienemmällä painonnousulla... kokeillaanko? :) saanko seuraa???? ;) laihdutetaan eka ja alotetaan yritys ( B) ) syksyllä

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2005 klo 21:38 ella kirjoitti:
tänään just mietin et jos kolmas lapsi tulis,niin yrittäis tosissaan tsempata raskaus-ajan ettei söisi kaikkea mahollista ja muka luvan perästä ja kahden edestä... hih =) niin pääsisköhän pienemmällä painonnousulla... kokeillaanko? :) saanko seuraa???? ;) laihdutetaan eka ja alotetaan yritys ( B) ) syksyllä

Tämä ilmoittatutuu :) :) :) :) . Ensi syksy olis tosiaan ihan realistinen tavoite (kun ei nuo menkatkaan oo vielä edes alkanut, vaikka synnytyksestä on jo yli 7kk). Paljos sun pitäis pudottaa? B)
Paha vaan, kun vielä imetän niin ei voi kauheesti laihduttaa (hyvä tekosyy :laugh: ), mutta noista ylimääräisistä herkuista voisi kyllä luopua.

Minulla oli keskenmeno tammikuussa ja siitä(kin) motivoituneena olen saanut -6 kg pois viidessä viikossa. Pikkukakkonen on kovasti tervetullut, ja saas nähdä ehdinkö laihduttamaan -10 kg sitä ennen. Semmonen fiilis, että nyt mennään läpi kiven ja kannon ja kilot saa luvan jäädä taakse. Ainakin saanut ajatukset pois vauvasta, kun koko aika on vaan laihdutus mielessä. Ja sit joskus, kun raskaaksi tulen, sairaalaan saa kaik kilot luvan jäädä. Onneksi ei ekasta (3,6v) jäänyt kiloja, vaan kaikki ne 15 ylimääräistä (enää 9) tulivat koiran kuoleman jälkeen, kun lenkkeily jäi vähemmälle. Nyt painan tuolla lenkkipoluilla hullunkiilto silmissä ja kiivaahan se on ilman sitä koiraakin. Tsemppiä kaikille "kohtalotovereille!"

Olin marraskuun 70.5 ja nyt oon 64.5-65.5 . Haluaisin olla sellanen 61-62 kilonen. Ekas raskaudes en lihonut kuin 8kg, mut toisessa 19kg ;) eli aattelin kolmannessa skarpata enkä mussutella luvan perästä... Kiva jos saisin seuraa, laihdutetaan eka ja sit sais palkinnoksi ruveta vauvan-teko puuhiin... hih :)

Mä taidan olla teistä isokokoisin, en edes kehtaa mittojani kertoa.. :ashamed: Vauvahaaveita on ollut ilmassa jo vuoden verran enkä millään saa itsestäni irti sen vertaa, että laihduttaisin. Taitaa sit jäädä vauva saamatta.. :'(

Taigis, älähän vaivu epätoivoon, kyllä täällä läskiä muillakin riittää, vaikka muille jakaa :laugh: Itsekuri täälläkin puuttuu. Kaikenlaista on yritetty, mutta mikään ei tehoa kun ei pysty pitämään kiinni mistään "dieteistä". Kyllähähän sitä tietää, että kun söis vähemmän ja liikkuis enemmän, niin laihtuis. Noin yksinkertastahan se ois, mutta.... kukapa potkis persuksille niin paljon ja tsemppais, että jotain sais tehtyä? Olisiko meistä toistemme potkijoiksi? Asummekko liian kaukana potkittavaksi toisiamme? Asun 06 alueella. Tässäpä sitä vaan miettii miten sitä on niin vaikeaa tehdä mitään, vaikka tietää mitä pitäisi tehdä laihtuakseen... voiko sitä ihminen olla näin saamaton... ;)

Niin ja mulla on jo kaks lasta, edellistä "tehtiin" reilut 4v ja syntymästä jo pian 4v, joten hidasta tämäkin touhu meillä. Nämä reilut 15 ylimääräistä kiloa luulisi olevan suurena haittana, kun muuta "vikaa" ei minusta ja miehestä ole löytynyt tutkimuksissa tuolta reilun neljän vuoden takaa. Tuota toista lasta odottaesa painoin loppuvaiheessa jotain 80 kg ja imetyksen aikana (4kk) paino laski jo välillä 73 kiloon. Ja nyt paino 82kg, joten enpä voi edes raskautta enää syyttää painon noususta ;)

Mä tiedän et joka päivä ei sais mussuttaa herkkuja,mut kun päivästä 80 %häärii keittiös tulee aina jotain mussutettua... :( Mies kans sano et kun on kotona pitää kokoajan syödä jotain ... ja ku ne herkut vaan maistuu, kun oppiskin syömään hedelmiä... =) onko kukaan kokeillu kromia? joo,meikäläisen "vauvanteko-puuhat" ainakin tällä hetkellä jäis kun puntari näytti plussaa... !!!

Vappu tuli ja meni... Painoa on tapahtanut pois sellainen kolmisen kiloa. Hitaasti mutta toivottavasti varmasti edetään :)

Vauvahaaveet ovat edelleenkin haaveita. Nyt meneillään kp 33/34(?) eikä tässä osaa oikein mitään arvella. Flunssan pukkasi, jonka ansiosta lämmöt ovat ainakin olleet normaalia korkeammalla ;) Pientä nippailua silloin tällöin, muttei sellaisia megaoireita joita olen aiemmissa kierroissa kuvitellut. Eiköhän täti kurvaile (jälleen) paikalle kuten ennenkin -toivottavasti edes suhteellisen säädyllisellä aikataululla :( *pikku pessimisti kolkuttelee*

Kesää kohti kuitenkin mennään ja jospa näitä kiloja saisi samalla pois. Annoskokoja olen pienentänyt ja jonkin verran liikuntaa lisäillyt. Nyt tosin tää flunssa on lyönyt vähän kapuloita rattaisiin, mutta jahka se helpottaa niin eikun lenkille vaan.

Tsemppiä!!!

moikka!haaveena myös oma vauva,yritystä takana melkein 3 vuotta ja lapsettomuushoitoihin yrittäny päästä mutta ei koska painoa on liikaa.olen 170cm ja painoa huikeat 115kg pitäis nyt kesän aikana saada ainakin 15kg pois tai ei menemistä lekuriin takasin.että kiva kuulla täällä muidenkin painon kanssa kamppailua ei muuta kun kaikille peukut pystyyn ja painoa pois :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2005 klo 09:11 Taigis kirjoitti:
Mä taidan olla teistä isokokoisin, en edes kehtaa mittojani kertoa.. :ashamed: Vauvahaaveita on ollut ilmassa jo vuoden verran enkä millään saa itsestäni irti sen vertaa, että laihduttaisin. Taitaa sit jäädä vauva saamatta.. :'(

Et varmasti ole isokokoisempi kuin minä! \|O
Mulla riittää massaa vaikka kaikki siitä nappaisivat osan! ja olen tätä massaani onnistuneesti hävittänyt jo 16.8kg! Tammikuun puolivälissä aloitin urakan, ja olen päättänyt, että operaatio jatkuu siihen saakka kunnes tulen raskaaksi. Ja sen jälkeenkin elintapana tuo jatkukoon!

et ole yksin! :wave:

täällä myös yksi kovasti vauvaa haluava mutta ei vaan tärppää!painoa pitäis pudottaa roimasti mikä tuntuu vaan olevan niin ylivoimaista...liikuntaa oon lisänny,jättäny karkit ja muut hyveet pois ja ruvennu syömään terveellisesti mut paino pudonnu vaivasen kilon viikossa en ymmärrä ja meinaa taas motivaatio loppua kyllä tuntuu tiukassa olevan.vielä pitäis opetella pieniin annoksiin ja usein, ei töitten jälkeen kauheeta määrää kerralla niinku tähän asti.ei muuta kun tsemiä vaan muille painoa pudottaneilla,täällä moni saanu aika mukavasti painoa pois,eiku samaan pyrkimään :)

Yhteistyössä