P
pj
Vieras
Ei oo ketään kenen kans jutella näistä niin pakko tuulettaa jonnekin ajatuksia.. 
Mulla nousi tossa keväällä "yhtäkkiä" vauvakuume joka on vaan koventunu tässä kokoajan..
Tuntuu niin kuin koko vartalo huutais mulle vauvaa yrittämään.
Miehen kanssa oon tietenkin jutellu ja paljon
ja hän sanoo että periaatteessa mikään ei oo esteenä, vauva vois tulla ja tavallaan näyttäny vihreetä valoa jutulle. Mutta kun kysyn millon ne kumit jätetään käyttämättä niin sanoo että ainoa asia siinä on että pelottaa, pelottaa ottaa se ensimmäinen askel, se hyppy kohti tuntematonta.. Hän on muutenkin niin kova murehtija kaikesta..
Mutta kunhan sitä uskaltaa ottaa sen askeleen niin eiköhän se siitä..
Mutta miten mä jaksan odottaa sitä hetkeä kun koko vartalo huutaa mulle ja haluais heittää mäkeen nuo tylsät kumit? =) Se kärsimätön tunne kun toinen tavallaan antaa vihreetä valoa mutta ei silti ihan uskalla hetinyt ottaa härkää sarvista eikä tiedä millon se hetki tulee..
Mä en ois koskaan voinu uskoakaan miten paljon joku vauvakuume voi vaikuttaa.
Miten muut on kokenu nää tunteet ja jutut?
Mulla nousi tossa keväällä "yhtäkkiä" vauvakuume joka on vaan koventunu tässä kokoajan..
Tuntuu niin kuin koko vartalo huutais mulle vauvaa yrittämään.
Miehen kanssa oon tietenkin jutellu ja paljon
Mutta kunhan sitä uskaltaa ottaa sen askeleen niin eiköhän se siitä..
Mutta miten mä jaksan odottaa sitä hetkeä kun koko vartalo huutaa mulle ja haluais heittää mäkeen nuo tylsät kumit? =) Se kärsimätön tunne kun toinen tavallaan antaa vihreetä valoa mutta ei silti ihan uskalla hetinyt ottaa härkää sarvista eikä tiedä millon se hetki tulee..
Mä en ois koskaan voinu uskoakaan miten paljon joku vauvakuume voi vaikuttaa.
Miten muut on kokenu nää tunteet ja jutut?