V
vierailija
Vieras
Niin..onkohan tässä miään järkeä . Meillä on mieheni kanssa 4 lasta, vanhin täytti jo 20v, muuttaa syksyllä omilleen, nuorin täyttää nyt kesällä 8v. ja 2 siinä välissä. Ollaan oltu lähes satavarmoja, että meidän lapsiluku on nyt tässä, saadaan taas aikaa omille harrastuksille ja enemmän yhteistä vapaa-aikaa miehen kanssa. Yhdessä vaiheessa harkitsin jo sterilisaatiota, mutta luovuin ajatuksesta.
Mutta nyt..kauhea vauvakuume taas iskenyt, olen jo pidemmän aikaa miettinyt asiaa. Mutta vanhin lapsin on 20v, vanhimman ja nuorimman välillä olisi ikäeroa 21v..ja vauva-aika alkaisi taas alusta. Järkeä ei tässä vauvakuumeessa ole, mutta kuitenkin. Kenelläkään muulla ollut koskaan vastaavaa tai kokemusta suurista ikäeroista? Itse täytän pian 40v.
Mutta nyt..kauhea vauvakuume taas iskenyt, olen jo pidemmän aikaa miettinyt asiaa. Mutta vanhin lapsin on 20v, vanhimman ja nuorimman välillä olisi ikäeroa 21v..ja vauva-aika alkaisi taas alusta. Järkeä ei tässä vauvakuumeessa ole, mutta kuitenkin. Kenelläkään muulla ollut koskaan vastaavaa tai kokemusta suurista ikäeroista? Itse täytän pian 40v.