Ei voi olla taas...vauvakuume!

  • Viestiketjun aloittaja Heidi1978
  • Ensimmäinen viesti
Heidi1978
Oon jo aatellut et mun lapset olis tässä. 14v, 11v. 9v ja 7v, alkavat olla jo kaikki omatoimisia,ja helppoja, tai voiko teinistä niin ees sanoa!
Mulla tulee ikää tänä vuonna 40, ikä ei ole mulle este. Mutta mistä tää vauvakuume tulee!?
Nyt kierukka ollut jo pitemmän aikaa, joka toimii hyvin.
Kuka jaksaa ne yöheräämiset ja tissisuussa nukkumiset? Mut jotenkin vaan niin voimakas tunne, et meille yksi pieni vielä tulisi. :O
Takokaa nyt pöllölle järkeä päähän!
 
Ei muuta kuin hankkimaan, jos elämäntilanne on otollinen. Vanhempana sitten kaduttaa vajaaksi jäänyt lapsiluku.
Susta ei nyt oikein ollut apua järjen päähän takomisessa aplle:D

Kerran täällä vaan eletään. Anna panna vaan.
Eikä susta:D

Joten kai sitä sitten pitää itteni astua areenalle ja sanoa, että anna mennä vaan jos siltä tuntuu ja jaksat! Sitten teillä vois pian olla oma pieni iltatähti tuhisemassa.:love:
 
Itse enää kyllä tuossa vaiheessa.... Ne yövalvomiset on jäätäviä. Päivisin on koko ajan vauva sylissä, vain yksi käsi vapaana ja silti kauheasti tehtävää huushollissa. Ja mitä jos se lapsi onkin vammainen... Olisin todella kiitollinen jo olemassa olevista lapsista ja keksisin vaikka harrastuksen itselleni.
 
Helenet
Aivan samoin ajattelen kuin edellinen kirjoittaja. Ja eihän vanhempien lapsien kohdalla loppujenlopuksi mene enää edes kauaa kun voit jo olla mummo. Nykyään muotia lapset tehdä hyvin nuorena. Ikääkin jo sinulla on senverran että riskinä kehitysvammainen lapsi moninkertaistuu.
 
Vielä äidiksi
Itse olen 39 ja toinen lapsi on yrityksessä. Ei kaikilla mene elämä niin, että lapset saadaan nuorena. Itsellä on teini-ikäinen lapsi ja toinen olisi saanut tulla jo vuosia sitten. Nyt vasta kuitenkin mahdollisuus yrittää toista lasta. Yritystä kyllä jo vuosi takana, että toivo alkaa hiipua.

Ärsyttää nämä joiden mielestä lapsia ei saisi saada tämän ikäisenä. Nämä räkyttäjät on aina niitä jotka ovat saaneet useamman lapsen nuorena eivätkä ymmärrä toisin tekeviä.
 
Believever
Itse laittaisin tämän asian kuten muutkin asiani laitan Herran ohjaamaksi. Jätä siis ehkäisy pois, lapsi saa tulla jos näin on tarkoitettu. Siunausta teille koko perheelle.
 

Yhteistyössä