vauvakuume mutta ei vielä

Päivää kaikille! Oli galluppia serkuista. Siis mulla on serkkuja yli 20 ja tätejä ja setiä monta. Jos meillä tulis nyt lapsi, niin sillä ei kyllä olis kun neljä serkkua (vaikka varmaan lisää tulee), eli ihan varmaan yleinen määrä nykysin. Ite en oo kaikkia serkkuja edes nähny, asuvat ympäri maailmaa. On kyllä sukujuhlissa ollu aina leikkikavereita =)
 
Moi kaikki!

Taidankin hivuttautua tänne teidän joukkoihin - kovasti näyttää olevan syksyllä yrityksen aloittavia. Meillä toivottavasti päästään asian kanssa vauhtiin elokuussa. Tammikuussa mentiin naimisiin, kevään olen yrittänyt tehdä gradua ja nyt sain kesäkuun alusta vakituisen työpaikan. Koeaika on 4 kuukautta eli syyskuun lopussa helpottaa. En uskalla yrittää raskautta nyt heti, jotta työnantaja ei sitten keksi jotain keinoa päästä minusta eroon.. :kieh:

Mies ei meillä ole ollut kovin innokas lisääntymään, mutta on nyt alkanut osoittaa vähän suurempaa kiinnostusta kuitenkin ja haluaa lapsia. Mutta sitä taitaa vähän jännittää minkälaiseksi kahden matkustamista ja harrastuksia rakastavan aikuisen elämä siitä muuttuu... No, muuttuu muuttuu, mutta ihanalla tavalla. Minulla on ollut kuume jo pari vuotta tosi korkealla, joten painostusta on kyllä tullut vähän käytettyä. Mutta johan se biologinen kello tikittääkin aika lailla!
 
Ihan ensimmäistä tässä suunnitellaan. Ja ollaan molemmat 26, on tainnut päästä listalle painovirhepaholainen. =) Tänään muuten töissä yks miespuolinen työkaveri totesi, että "kyllä täytyy olla työnantajan jo tyhmä, jos kuvittelee palkatessaan alle kolmekymppisen naimisissa olevan naisen, et ei se lapsia tee...". Siinä sitä sitten taas vihelleltiin :whistle: , vaikka teki mieli sanoa, että näinhän se on. ;)
 
Serkkugallupista:

Serkkuja itselläni on 9 kappaletta.
Jos nyt saisimme vauvan, ei tällä olisi ainuttakaan serkkua...
Yksi täti ja yksi setä tosin olisi (minun siskoni ja mieheni veli), joten toivoa vielä on...mutta tästä porukasta taidamme ehtiä muiden edelle, he kun ovat vielä sinkkuja ja meitä nuorempia. Vaikka mistäs sen ikinä tietää...koputan puuta.

Tunnelmista muuten...mitä lähempänä esikoisen yrittäminen on, sitä enemmän olen alkanut pelätä, etten tulekaan lainkaan raskaaksi tai ettemme olekaan valmiita vanhemmuuteen.
Murehdin ihan hulluja juttuja ja mieheni katsoo minua monttu auki nyökkäillen kun yritän selittää mitä tarkoitan...Mikä ei kylläkään ole mikään ihme, en itsekään ymmärrä itseäni. :headwall:

Ehkäpä se tästä lähtee helpottamaan. :/
 
Serkkugaluppiin:
Itselläni 6 serkkua, joista vielä kaksi alaikäistä ja yksi perheellinen.
Jos nyt meillä vauva saisi alkunsa olisi hänellä syntyessään 4 serkkua.. Tällä hetkellä vielä kaksi, mutta molemmat siskoni odottavat ja ehtisivät saada lapsensa ennen minua..
Olisihan se kiva, jos olisi samanikäisiä serkkuja, kun itsellä ei juuri ole ollut.. Mutta eipä meillä ainakaan juuri nyt ole tulossa vauvaa.. Mies vielä pelkää, koska joutuu kuitenkin kahdesta lapsestaan olemaan erossa viikot, niin uskaltaako sitten lisää ajatella.. Vaikka en todellakaan ole menossa mihinkään :LOL:
 
Mammukka81
Aavikkokahlaaja 24v, mies 27v, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007
BlueAngel 25v, mies 26v, Etelä-Suomi, haaveissa 1. Yritys alkaa kesällä 2008
Deluxxe 20v, mies 23v,pk-seutu,haaveissa 1. yritys alkaa syksyllä 2007
Dive 28v, mies? paikkakunta? haaveissa? yritys alkaa ?
Futuremami 23v, mies 29v, haaveissa 1. Yritys alkaa kesällä 2007
Färbö 19v, mies 23v, lapin-lääni, haaveissa 1. Yritys alkaa?
hilja 24v,mies 26v,pirkanmaa,haaveissa 1,yritys alkaa syksyllä
Janis 30v, mies 33v, PK-seutu, haaveissa 2. Yritys alkaa?
Katbe 23v, mies 26v, haaveissa 2. Yritys alkaa 2.9.2007
lemmuAmmu 21v, mies 32v, haaveissa 1. Yritys alkaa 2008
Lilli 21v, mies 23v, haaveissa 2. Yritys alkaa syksyllä 2007
mamitre 25v, mies 27v, haaveissa 4. Yritys alkaa 12/07
Mammukka81 26v, mies 26v, Etelä-Suomi, haaveissa 2. Yritys alkaa loppuvuodesta 2007
Meritähti 22v, mies 30v, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007
Mincki77, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007
M-J 23v, mies 33, haaveissa 1. yritys alkaa kesällä 2007
Muusa78,29v,mies?, haaveissa 1. Yritys alkaa?
Nuhnus 19v, mies 29v, haaveissa 1.Yritys alkaa syksyllä 2007
Näätänen 26v,mies 26v, haaveissa 1, Yritys alkaa syksyllä 2007
Pantteri76, haaveissa 1. Yritys alkaa elokuussa 2007
Pilvilinna 28v, mies 26v, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007
sisarHENTOvalkoinen 24v, mies 29v, PK-seutu, haaveissa 2. Yritys alkaa?
Susa 26v, mies 25v, haaveissa 1. Yritys alkaa?
Vaahteramäen Iita 22v, mies 28v, haaveissa 1. Yritys alkaa?
Venus 25v,mies 31v, haaveissa 3. Yritys alkaa?
viivi 25v, mies 25v, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007
Äiti84 ja 2p 22v,mies 31v,haaveissa 3,Yritys alkaa 2007 lopulla/2008 alussa
 
Mammukka81
Huh, onnistuin päivittämään tuon meidän listan...eli lisäsin teidätVaahteramäen Iita ja Pantteri76 mukaan =) . Aikamoinen tuo meidän lista alkaa olemaan, mietin että voiskohan sitä jotenkin tiivistää tms...tyyliin Mammukka81-26/26v-2-loppuvuonna07-E-Suomi eli nimimerkki, iät, monesko haaveissa, milloin yritys alkaa ja paikkakunta, jos sen haluaa ilmoittaa. Eli ihan samat jutut kuin ennenkin mut vähän tiiviimmin. En tiedä...mitäs olette mieltä, ehdotuksia???
 
Hahaa. Eilen mies suostui viimein ihan suoraan sanomaan, että kyllä, elokuussa voimme aloittaa yrityksen. Ah, nyt se on sitten totta. Vielä yhdeksän viikkoa pillereitä! Tai oikeastaan enää, kesähän menee kuitenkin ihan siivillä. Olen jo ihan täpinöissäni, koska tätä olen todella odottanut jo monta vuotta. :D Ja houmenna alkavat uudet työt. Erinomaista.
 
Heipä hei! Ja munkin puolesta tervetuloa uusille..
En oo ehtiny ny taas kirjoitteleen, käyn vaan pika pikaa lukemassa. :)
Täällä kuume senkun nousee siis vauvakuume.. Oikeesta kuumeesta parinin pari päivää sit, mut kurkku on edelleen kipeä ja räkä valuu..
Mies ei ole sanonut kuumeilevansa ihmeemmin, mutta pidättäytyy syksyssä.. VIELÄ.. :D
vaikka eihän sinne syksyyn pitkä aika olis..
Oli tossa häistäkin puhetta, ku mentiin maaliskuussa kihloihin, niin oli vähän puhetta että jos 2009 olis sit juhlat, vauvaki olis sit jo syntynyt ja melkein vuoden ikäinen, jos heti tärppää.. :) mut ei pidä suunnitella liikaa niin ei tuu pettymyksiä.. :)
mut naimisiin mennään vaikka sit odottaisin vielä.. :p


Hyvää sateisia päiviä, tai ainakin tänne pirkanmaalle.. :D
 
Jeeee, täällä taas. Sain vihdoin uuden koneen + netin ja muut ihmeohjelmat asetettua tai no "tunnustus" enhän mä niitä asentanut vaan tuommonen miehenköriläs :kieh:

tervetuloa kaikki uudet :attn: Pino senkus kasvaa, mukavaa :)

Vähän kateellisena olen kun teistä niiiiiin monet pääsevät nyytin kaukohaaveista yrityksen makuun :ashamed: ja itsellä tuo maaginen ajankohta on ties kuinka kaukana tulevaisuudessa :'( On se kumma kun ei voi vaan nauttia täysillä nykyhetkestä vaan aina tarvitsee kurkotella uusia tuulia, ärsyttävää :( kuitenkin elän itse juuri nyt sitä elämää, josta olen haaveillut pienestä tytöstä asti... eli nyt lopetan vauhkoamisen ja pyydän anteeksi purkaustani :whistle:

Tääl oli joku serkkugallup, eli mulla 7 serkkua ja meidän tytöllä 6serkkua + 2 pikkuserkkua...

Nyt täytyy kirmata lukasemaan odotuspuolen juttuja, eli kuka touko- ja kesämasuista on saanut nyytin :heart:

T. Hullu mikä hullu ;)
 
No juu, vastailenpa minäkin tuohon serrkugallupiin: itselläni on siis 9 ja 3 serkkupuolta ja meidän tytöllä on vasta yksi serkku, mutta toinen tulee syksyllä. Vaik itse ei vielä pääsekään yrittelemään uutta niin on kiva osallistua meidän tytön tulevan serkun odotukseen ja nykyisenkin kasvamiseen, hän kun vasta pari kuukautta. Sikäli kyllä ihan kiva, kun ovat serkukset niin saman ikäisiä.

Päivitystä listaan: meillä voisi yritys alkaa keväällä 2008.
 
Mammukka81
Hui kun on kumman näköiset sivut...täytyy heti testailla, että toimiiko :whistle: . En suinkaan ole mitenkään nettiriippuvainen :LOL: , mutta aamulla meinasin kyllä repiä pelihousuni kun ei kaksplussan sivut toiminutkaan...kun tapana on kattoo iltapäivälehdet, meili ja nää muutamat keskustelut läpi. Pienet rutiinit siis...
 
Mammukka81

Aavikkokahlaaja 24v,m27v/1./Y:Syksyllä 2007
BlueAngel 25v,m26v/ Etelä-Suomi/1./Y:kesällä 2008
Deluxxe 20v,m23v/ Pk-seutu/1./Y:syksyllä 2007
Dive 28v,m?/haaveissa?/Y?
Futuremami 23v,m29v/ 1./ Y:kesällä 2007
Färbö 19v,m23v/ Lapin-lääni/ 1./ Y:?
hilja 24v,m26v/ Pirkanmaa/ 1./ Y:Syksyllä
Janis 30v,m33v/ PK-seutu/ 2./ Y:?
Katbe 23v,m26v/ 2./ Y:2.9.2007
lemmuAmmu 21v,m32v/ 1./ Y:2008
Lilli 21v,m23v/ 2./ Y:Syksyllä 2007
mamitre 25v,m27v/ 4./ Y:12/07
Mammukka81 26v,m26v/ Etelä-Suomi/ 2./ Y:Loppuvuodesta 2007
Meritähti 22v,m30v/ 1./ Y:Syksyllä 2007
Mincki77 30v,m?/ 1./ Y:Syksyllä 2007
M-J 23v,m33/ 1./ Y:Kesällä 2007
Muusa78 29v,m?/ Paikkakunta?/ 1./ Y:?
Nuhnus 19v,m29v/ 1./ Y:Syksyllä 2007
Näätänen 26v,m26/ 1./ Y:Syksyllä 2007
Pantteri76 31v/m?/ Paikkakunta?/ 1./ Y:Elokuussa 2007
Pilvilinna 28v,m26v/ 1./ Y:Syksyllä 2007
sisarHENTOvalkoinen 24v,m29v/ PK-seutu/ 2./ Y:?
Susa 26v,m25v/ 1./ Y:?
Vaahteramäen Iita 22v,m28v/ 1./ Y:?
Venus 25v,m31v/ 3./ Y:?
viivi 25v,m25v/ 1./ Y:Syksyllä 2007
Äiti84ja2p 22v,m31v/ 3./ Y:2007lopulla,2008alussa


Joo, Färbö, teit suuren työn kun jaksoit päivittää tuon meijän listan...on ainakin mun mielestä jotenki selkeempi näin. Ja tsemppiä miehen kans keskusteluihin :heart: , en yhtään muista, että onko teillä ollut jotain alustavaa juttua tästä ajankohdasta ja yrityksen aloittamisesta aiemmin? Ja nyt ruuanlaittoon... :wave:
 
Ihanaa, perjantai taas :)

Färböjuu tuo lista on ihan hyvä noin, mun mielestä ainaskin. Ja ehdotuksena sanon, että jos joskus avataan uusi pino meille niin laitetaan 1. sivulle tuo lista ja käydään muokkaa sitä aina siellä tietojen muututtua niin ei ole vähän väliä tuota suurta joukkoa juoksentelemassa pitkin sivustoja ;) Ilmotteles mitä ukkos tuumailee vauva-keskusteluista kenties lämpiää vauva-ajatuksille...

mammukka81 naureskelin noille sun rutiineille kun itsekin meinasin saada hermoromahduksen kun vanha kone "vaipui ikuiseen uneen" ja kun mullakin on aina tapana kun tyllerö menee päikkäreille siivota ja sen jälk. istahtaa koneen ääreen, katsoa meilit, maksaa laskuja ja sit tulla tietty tänne kunnes neiti huutelee itkuhälyn kautta kutsuhuutoaan :p Ai niin pitipä muutes kysyä sulta vielä, että käytättekö ihan uskollisesti kondomia vaikka imetät vielä? Itsekin siis imetän ja kuukautiset ovat vielä kateissa ja pakko tunnustaa, että meille kävi vko. sitten "vahinko" (siis hyvinkin tietoinen sellainen), että kondomi jäi ja simpat lähti iloisesti uiskentelemaan, eli siis enköhän kohta ala kehittelemään raskausoireita itselleni vaikka todennäköisyys siihen on häviävän pieni...

Katselin just tuota meidän listaa niin näyttääpi, että muutama alottelee nyt yrittämään oikein toden teolla tuota jälkikasvua, woih :heart: mm. futuremami, M-J ja muistaakseni myös Venus, kertokaahan te edellä mainitut, että miten siellä asia etenee, toivottavasti suunnitelmien mukaisesti???

Palaillaan!!!
 
Mammukka81
Nopeasti vastailen, sHvlle, ettei aina "muista" noita kumiukkoja...oikeesti harvassa on ollu ne kerrat kun sitä on käytetty :whistle: . Ja viimeviikolla meinasin jo tilata raskaustestejä paniikissa kun oli niin menkkatuntemuksia, eikä kuitenkaan alkaneetkaan. Mutta palasin sit maan pinnalle, oon ihan sata varma ettei ovulaatiota vielä tapahdu. Mutta mikään katastrofi se ei olis jos vaikka aiemminkin plussa pärähtäis :LOL: ...mutta siis ei siihen todellakaan vielä tähdätä. Jotenkin tuo kondomi tuntuu niin epämiellyttävältä ja pilsuja en kyllä halua aloittaa, kun mulla on taipumusta noihin epäsäännöllisiin kiertoihin, niin varmasti ois kierrot sekaisin niitten jälkeen. No tais tulla taas romaani tästä...ja potutkin kiehuu kohta ympäri kämppää...varsinainen kotiäiti täällä :wave: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammukka81:
Niin, ja hauskaa viikonloppua kaikille esikuumeisille!!!
<---tanssiva vauvabanaani on hengessä mukana, meidän maskotti :LOL: .
Ihana :D

Täälläkään ei mitään kummallista vielä tapahdu. Odottaminen on niin tylsää. Onneksi nyt on kaverin häät ja kesäloma yms. aika toivottavasti ei matelis

serkuista :mulla on kaksi serkkua joita en muista edes ikinä nähneeni. Kummatkin isän puolelta. Tulevalla lapsellamme olisi yksi serkku. Mieheni sisko saa joulukuussa vauvan. Aikasen pieni suku.

aurinko paistaa ja poitsu päikkäreillä. Jospa vaikka jois teranssilla kahvit B)
Viikonloppuja :wave:
 
Tää on oikeesti niin sekavaa ja ehkä hassuakin tavallaan,kun otin sen kierukan siis pois viime ke ja nyt ollaan käytetty kumia,mutta ei ihan koko aikaa.Mies haluaa sen vasta "loppusuoralla" käyttöön ja mä elättelen toiveita et se pienikin määrä mitä spermaa ehtii ennen kumin ottoa tulla,tekis tehtävänsä ja oisin raskaana.Kuulostaako ihan tyhmältä ja toivottomalta!? :whistle: Tiedän kuiteskin että jos vauva on tulossa niin se pidetään..mies on sanonut aina,ettei me olla niitä jotka tekee abortin vaikka raskaus olis "vahinko" jne.
Hassua on se,et vaikka ei oo eka lapsi toiveissa niin yhtä innokkasti sitä kuumeilee kun ekaa odottais! :p

Niin ja kaippa sen Susan voi poistaa,pysyy lista ajantasalla ja ainahan voi liittyä mukaan uudestaan! =)
 
OOOooo!!!
Me keskusteltiin tänään ku mentiin päikkäreille, että mitäs jos jättäisin pillerit tän liuskan jälkeen ,eli noin viikon päästä, pois.. Ja sit jos halutaan niin käytettäis kumia.. =) Edistystä asiaan..
Ei vaan haluaisin itekin et mulla olis yhet luomu menkat jos ne nyt sit tulee, ku oon syöny 14 vuotiaasta asti pilsuja eli 5 vuotta, niin se voi olla et ne ei sieltä ekan kuukauden aikana vielä tule.. :)
Mutta nyt tiedän että kyllä se nyytti vielä tähän talouteen tulee.. :D
Nyt on sit koulukin loppu, huomenna saa ammattitutkinnon ja ens viikolla heti töihin..
Aurinkoista viikonloppua! :flower:
 
Mulla menee viikonloppu mukavasti työn touhussa ja vielä, kun on näin kaunis ilmakin B) No saahan tästä toivottavasti nauttia myöhemminkin.. Ja enhän mä siellä töissä suinkaan koko päivää vietä :LOL: Meillä mies on kyllä tosi tarkka tuon ehkäisyn kanssa.. Eli ei siis tiedossa vauvaa vielä tähän perheeseen.. Ehkä senkin aika tulee joskus, mutta kun itsellä olisi jo muka niin kova kiire :D No nautitaan tästä toivottavasti kauniista kesästä ja kesälomasta, joka alkaa muuten tasan kuukauden päästä =) Jos se mies sitä asiaa sulattelee itsekseen, ei toista voi pakottaakkaan :kieh: Vaatii muuten hetken opettelua tämä uuden palstan käyttö, ehkä tähän tottuu :headwall:
 
Mammukka81
Oiiii, hienoja uutisia Nuhnus! Saa nähdä kuka tästä pinosta plussaa ensimmäisenä, jotenkin on sellanen fiilis, ettei siihen ihan ikuisuuksia mene :heart: .
Siis mun on ihan pakko...kertoo mun päivästä (saa nähdä jos onnistuu):
Eli heti aamusta olin ahkera ja
ja
. No sit käytiin yksissä juhlissa
ja nyt venailen tota ukkoa kun se jumittaa tossa tv:n ääressä ja kattoo eilistä Saw:ta
että voitais
ja ehkä
...

 
Mammukka81
Jee, onnistuihan se! Tuolta mitäs nyt osiosta tosiaan bongasin noi kuvien tms. laitto-ohjeet, kun tossa yläpalkissahan on toi maisemakuva tai mikä lie onkaan. Mut nyt rauhotun noiden hymiöiden kanssa, oli vaan pakko kokeilla...sorry!
 
Voi vitsit, kiva lukea muiden hyviä kuulumisia ja uutisia!

Minun täytyy erittäin ilokseni todeta, että mies tunnusti tänään kuumeilevansa myös. Tätä on odotettu! Olen jo pidemmän aikaa katellut kuinka se innoissaan esittelee serkkujensa lasten kuvia tai hihittää muille söpöille vauvakuville ja -jutuille. Mutta pidin suuni kiinni enkä kysellyt asiasta, saatikka painostanu, taktiikka näyttää toimineen! :D

No, ehkä sitten ensi kierrosta jonkin sortin "yrittämistä" tai lähinnä sitä ettei keskeytelläkään tai kumitella ihan niin ahkeraan. Saa nyt nähdä. Kaikki vielä kuitenkin aika avoinna. :heart:
 

Yhteistyössä