Tervetuloa uudet:
saaramanta ja sininennalle
sininennalle:Eikös sitä oppisopimuksessakin voi pitää ns. normaalin vauvatauon? Kyllähän ne opiskelut ennättää hoitaa loppuun vaikka lapsi välissä tulisikin, nyt vaan miestä pehmittelemään.
anniia: Voi harmi :hug: no kun menkat on loppu niin toiveikkaana taas kohti uutta yrityskiertoa
JA ONNEA KUMMILAPSEN JOHDOSTA!!!
liisi: :hug: Tsemppiä tunteiden vuoristorataan, inhottavaa kun mieli noin maassa
Virka/toimi tietenkin luo turvallisemman pohjan raskausajalle ja kotioloajalle... mutta kyllä sitä muutkin ilman virkoja on pärjännyt kun vauvakuume käy liian suureksi...varsinkin itse omalla alalla tiedän, että töitä riittää. Itse sain juuri sijaisuuden raskaudesta huolimatta maaliskuun loppuus saakka
Miehet vaan ajattelevat niin käytännöllisesti ilman vauvakuumeen sumentavia aivoja
*puhukaa ja kerro kuinka tärkeä asia lapsen saaminen sulle on*, toivon, että miehesi sen ymmärtää ja on mukana täysillä :heart:
lilli85: kuulustaapa lupaavalta nuo oireet
enää 2päivää testaukseen, wuhuu
Omanapa: Niin täällä vauvakuumepalstalla taas oleskelemassa
mutta en vaan ole kotiutunut odotuspuolenpinoon eli odotan, että muutkin täällä plussailevat ja muuten mielenkiinnolla seurailen kuulumisia ja etenemistä vauvakuume prosessissa, olen siis täällä enkä lähde pois kulumallakaan...
No juu, olin 1. kerran tänään äitiysneuvolassa ja paras uutinen oli, että ihan oikeesti olen raskaana
kun ajatuksissa on ollut tuulimunan mahdollisuus jne. Terkkatäti tunnusteli kohdun ja totesi sen pyöristyneen ja kaiken kruunasi doplerista kuuluvat sydänäänet ViuhViuhViuh :heart: :heart: :heart: *leijailen taivaissa* , LA vaihtui 16.5.2008, mutta katsotaan mitä ultra sanoo kahden viikon kuluttua. Pahoinvointikin tuntuu jo loppuneen
Mitäs meidän pinon muille odottajille kuuluu:
mamitre, pippa ja peikkotyttö????