RouvaSumppisuu Sulla on kyllä mielenkiintoinen nimimerkki
Tuosta greippimehusta minun pitikin kysyä... Mikä juttu se oikein on? En tuota aikasempaa ketjua ole selaillu, tätä vain.
Kyllähän se elo on sujunu
Neidin laskettu aika oli vähän myöhemmin, vasta huhtikuun alussa, mutta pikkumimmi päättikin tulla tähän maailmaan jo helmikuun lopulla rv:lla 34+2. Eka kuukausi meni sitten neidin ollessa keskolassa. Ikäeroksi muksuille tuli 1v28 päivää
Toinen raskaus meni hyvin siihen saakka kun neiti syntyi. Silloin tuli veristä vuotoa, istukka osittain repes yms. Olin kyllä aika väsy välillä, mutta loppupeleissä tuo poika piti mamman virkeänä
Esikoisesta ei muuta oireilua ollu kuin väsymys, nyt sitten välillä vähän oksetti, etenkin purkkiruuat teki tiukkaa. Mutta muuten meni hyvin, joskus portaiden kävely (asutaan vielä toisessa kerroksessa "kerrostalossa") teki tiukkaa kun esikko ei osannu ite kävellä ja piti kantaa ylös.
Mulle on sattunut ns. helpot lapset, joten vaikka on kaksi vaippaikäistä niin suurin osa arjesta on helppoa ja sujuvaa. Toki huonojakin päiviä sattuu mukaan. Esikko ei ole isommin ollut mustasukkainen, joskus kun vaippaa vaihtaa niin pitää tulla pikkusiskoa läpsimään. Huomiota sitten siinä vaiheessa pahalla. Siinä mielessä on vielä helppoa myös kun neiti ei vielä kääntymistä enempää liiku
Tooosi rauhallinen tyttö. Saa nähä miten sitten kun molemmat vipeltää pahanteossa...
Että hyvin olen jaksanu. En tiiä sitten olisinko kuinka poikki jos neiti olis ollu esim. koliikkivauva. Nyt vain välillä menee hermo kun aina olen yksin. Siis olis kiva jos joku olis välillä vähän jakamassa tuota vastuuta lapsista. Mies tekee pitkää päivää töissä, että saa perjantain vapaaksi ja sitten joko touhuaa tonttia rakennuskuntoon tai käy purkamassa mein tulevaa kotia. Perjantait ja lauantait menee näissä hommissa, sunnuntait on kuulemma lapsille, mutta ei se oikein näy...
Tulipas sepustus
Vastasinkohan edes sun kysymyksiin...