HeiBBa kaikille
Onpa paaaaaljon tapahtunut taas. Oon kyllä käynyt miltein päivittäin vilkiulemassa mutta energiataso ollut niin alhainen, etten ole jaksanut kirjautua sisään ja kirjoitella:/ lisäksi olen aloittanut virtuaali amk:ssa veri ja veritautienhoitotyön 3op:n kurssin ihan vaan kotiäidin aivotoiminnan takaamiseksi... ja juossut töissä sopimassa alkavia vuoroja, huh muutaman vko:n päästä pitäisi aloittaa 50% sairaanhoitajan sijaisuus kunnes sitten jään äitiyslomalle, ajttelin kyllä jäädä jo maaliskuunlopussa pois eli rv:lla 33-34...
Mukavaa kun muo jo täällä kaipailtiin
Pahoinvointi alkaa helpottamaan jo, väsymys edelleen painaa päälle. Onneksi tuon tytön perässä juokseminen ei anna vaihtoehtoja paljoa
Tosin tänään on erittäin p*ska päivä, tiedättehän kun aamulla herää ja mikään ei kiinnosta, kaikki vaan ärsyttää ja tekisi mieli vetää peitto päälle ja herätä seuraavana aamuna parempaan päivään :headwall: Tyttökin aavistelee mun mielialan kun koko aamu menny hänellä rähjätessä ja itkiessä. Mieskin on töissä iltaan asti ja auton kaapannu mukaansa eli täällä sitä sitten pyörin äkäsenä neljän seinän sisällä...*sori purkaus*
rouvasumppisuu: Ihanaa, että kierto alkaa olla mallillaan
nyt vaan laatuaikaa viettämään miehen kanssa josko vaikka palkinto olisi sitten noudettavissa kesällä 2008
?! Tuliko siis tärppipäivät hyödynnettyä?? Etkös sinäkin palaa ihan jo kohta työn ääreen? By the way mitäs mieltä Tehyyn liittyvistä asioista?? Itse en kuulu liittoon, mutta aion kyllä liittyä jos he kerrankin saavat jotakin ihan oikeasti aikaiseksi... jännittävää on ollut seurata tätä keskustelua ja sitä, että nyt tämä kaikki alkaakin kääntyä meitä sairaanhoitajia vastaan kun ME vaarannetaan potilsturvallisuus siis me, ei kunnanjohtajat tai hallitus, jotka evät halua nostaa hoitohenkilöstöä palkkakuopasta ja tarjota työn vaativuuden mukaista palkaa... aaarg pistää vihaksi!!!
anniia: :hug:, voi harmi. Jaksamista sulle, pettymys on varmaan hirmuinen kun ensin saa hetken aikaa kuvitella elämää äitinä masussa kasvavan ihmeen kanssa ja sitten se hetki viedään pois
olen varma, että vielä on sunkin aika :heart:
linna: pikaista paranemista :wave:
äitti83: Meilläkin vietetään enskuussa 1v synttäreitä =) kun tyllerö täyttää myöskin "JO" 1v. Ja vauvahan tuo vielä on vaikka kuitenkin jo niin isotyttö
yritän saada itseäni niskasta kiinni ja aktiivisuutta taas tähän palstailuun :hug:
sHv ja hippiäinen 10+1 :heart: