Vauvajumppa Helsingissä

zamppa
Itse olen käynyt Lauttasaaressa sijaitsevassa Lauttasaaren liikuntakeskuksessa. Äitivauva-jumppa joka perjantai klo 10. Kertahinnoista en osaa sanoa. Ja heti tuon äitivauvan jälkeen taitaa olla taaperojumppa riippuen tietysti lapsen iästä kumpaan ryhmään kuuluu.

on ihana Kannelmäen voimistelijoiden vauvajumppa Kannelmäen ala-asteella sunnuntaisin klo.16.00-16.45. Sinne kaivattaisiin juuri uusia tulijoita koska ryhmän koko on liian pieni. Oon ite käynyt siellä viime syksystä kun lapsi oli 4kk ja ollaan tykätty tosi paljon. Ohjaaja on ihana ja äitikin saa ihan kunnon jumpan tuolla. Ota yhteyttä seuran toimistolle, katso http://www.kannelmaenvoimistelijat.fi/ tai tuu paikalle sunnuntaina. Voin suositella lämpimästi ja on ollut ihanaa juuri se että jumppa on niin lähellä kotia.

zamppa
Jatkuu! Itse olin ekaa kertaa lapsen kanssa, kun hän oli 5vkoa. Tuollloin vaan lapsi ei vielä niskan tukemisen takia mielellään ole liikkeissä mukana mutta myöhemmin voi omien jaksamisien mukaan ottaa mukaan liikkeisiin "painoksi". Heti vaan kun oma kroppa kestää niin mukaan vaan! Hyvän hien saat pintaan ilman lapsen nosteluakin.

Tuo Kannelmäen voimistelijoiden jumppa maksaa muistaakseni 80? plus jäsenmaksut 15? (5? lapselta ja 10? aikuiselta) eli yhteensä 95? koko kevätkaudelta. Oon tykänny ite tuosta tosi paljon joten voin kyllä suositella.

Yhteistyössä