Vauvahaaveita

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kellokukat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kellokukat

Uusi jäsen
29.05.2008
4
0
1
Löytyisikö joku 40+äiti ajatustenvaihtoon,joka vielä haaveilee vauvasta.Itse olen syksyllä täyttänyt 40v.Kaksi lasta on ennestään ja vielä kovasti kolmas mielessä pyörii...Laita yksityisviestiä tai yht.tietosi,niin vaihdetaan ajatuksia ja tutustutaan.
 
Hei!

Jos kaipaat ISOA PINOA 40+ vauvahaaveisia, niin tsekkaa vauvakuume-puolelta ketju 40+ so what!
Siellä meitä on kaikenlaista haaveilijaa, tervetuloa mukaan jos siltä tuntuu!

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
 

Yhteistyössä