Iso lohdutushalaus Aajalle minultakin *halaa,rutistaa ja ojentaa nenäliinaa*
Fiilikset on täällä ihan samat, käväisen silloin tällöin (viime aikoina vähän harvemmin) kurkkaamassa josko joku kirjoittelisi, mutta itseltä ei oikein mitään irtoa.
Iso askel itselle oli jo myöntää että tosissamme yritetään, pelkän tjottailun sijaan, mutta silti edelleen ahdistaa ajatus kalenterin ja kellon kanssa sekstailusta, ovistikuista yms. nyt sitten puhumattakaan.
Useamman kerran olen ehtinyt jo pohtia että haluanko minä sitä vauvaa kuitenkaan ""ihan oikeasti"", kun ei kuitenkaan ole valmis tekemään ihan mitä tahansa sen eteen.
Toisaalta tämä ainainen pettyminen on saanut aikaan sen että kaikkessa yrittää nähdä se ""hyvä kun ei vielä ole lapsia""-puolen ja sulkee mielestään sen että se toive voisi täyttyä ihan milloin tahansa.
Pettymykseen varautuu jo niin sokeasti, että unohtaa toivoa ja jännäillä.
Ovis taisi jättää mut väliin tälläkin kertaa tai ainakaan mitään megaoireita ei tässä kierrossa vielä ole ilmaantunut. (Niin oishan sitä saanut tikuttaakin..)
Kävin työterveyslääkärillä viime viikolla ja sain taas uuden kuurin lääkettä jota ei (yllätys, yllätys!!) suositella raskauden aikana. Silloin ei edes riittänyt intoa kysyä oisko tuolle lääkkeelle sopivampaa vaihtoehtoa kun alkaa olla muutenkin vaihtoehdot vähissä.

Täytyy vain lopettaa tuo kuuri kesken, jos niin onnellisesti sattuisi käymään, että onnistuisi raskautumaan. Sekin on niin Iso Jos ettei jaksa edes pohtia.
Sorry Aaja, etten osaa vastata noihin kysymyksiisi tutkimuksista.
Olen aina käynyt gyneasioissa yksityisellä lääkäriasemalla. Meillä kun tuo työterveyslääkäri on mies ja muiden lääkäreiden vastaanotolle en kiireettömissä asioissa pääse. No, ehkä kuitenkaan se varsinainen kynnyskysymys ei ole se että lääkäri on mies, onhan niitä hyviä miesgynejäkin, mutta tunnen oloni varmemmaksi käydessäni tutummalla yksityisellä naisgynellä. Harmi vain että se maksaa melkein maltaita.
Tutkimuksiin olisimme jo pääseet viime kesänä reilun vuoden ehkäisyttömän elämän jälkeen. Tuolloin en vielä kokenut tarvitsevani sen ihmeemmin tutkimuksia, enkä sitten tiedä mitä olisi ollut vuorossa ja missä.
Mun käsittääkseni yksityinen lääkärikin voi ohjata tutkimuksiin julkiselle puolelle (toimi ainakin toisen alan lääkärin kohdalla).
Mutta tsemppiä Aaja! Koeta jaksaa nousta tuosta suosta. *ojentaa kättä*
Jos oisit sitten jo viikon päästä kovalla maalla nostelemassa minua...
-Meri-