=)Vauvahaaveet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heips!

Rupesin vastaamaan tuohon Merin kysymykseen.

Ei meillä ole mitään ehkäisyä käytössä, ainakaan vielä. Olen harkinnut vakavasti jos ottaisin pillerit taas käyttöön tai sitten kortsut. Keskeytettyä yhdyntää ollaan nyt ""käytetty"".
Ainakin syksyyn asti ollaan päätetty ettei yritetä lasta :(
Pitää vaan saada muuta miettimistä kuin lapset.

Eipä mulla tässä nyt sen ihmeempää.

Toivottavasti nyt joillakin tärppäis pian =)
Etenkin Aajalle ja Merille paljon plussatuulia :) toivon koko sydämestäni että teillä tärppäis.

Jännitys tiivistyy.. sitä mukaa kun tunnit kuluu, odotukset ja toiveet nousee vaikka kuinka yrittäis olla miettimättä ja varsinkaan toivomatta liikoja ja mahdottomia.. Mutta silti.. kp 26/28.. ovistikku näytti ovisplussaa, siemenet kylvettiin.. MITEN SITÄ VOIS OLLA ODOTTAMATTA TÄRPPIÄ?! *huoks*

Mulle on osa väittänyt, että kyllä sen sitten tuntee jos on tärpännyt.. Lukemani perusteella ei sitä kovinkaan moni ole tuntenut...... Mutta mä en kyllä tosiaan huomaa mitään poikkeuksellista.. Rinnat on pitkästä aikaa suuremman tuntuiset, nännit oli tosi kipeet alkuviikosta, mahassa myllertää koko ajan, lämpöö on ollut mut olinhan mä flunssassa viime viikolla... Eli ei auta kun odottaa ja pelätä maanantai-aamua.. Joutuuko taas lähtemään töihin itkua pidätellen.... Vai saako lähteä toiveikkaana elovauvasta.....

Pitäkää peukkuja! +++++++++++++++++++++++++!! Mitäs Merille...? En muista nyt milloin olet viimeks kirjoitellut kuulumisia... sori....

Onpas jännät paikat Aajalla!
Pidetään sulle peukkuja ja varpaatkin pystyssä että nyt tulis sulle se plussa!!!!
Ainakin hyvälle kuulostaa nuo sun oireet :)

Rupes jo jännittämään sun puolesta =)

Ilmoittelehan sitten miten kävi.

Ihanaa että joku meistä jopa oikeasti jännäilee!!! :) *superhymy* + *peukuttaa hurjasti*
Mitenpäs sitä voisikaan olla jännäilemättä kun kaikki on kohdallaan. ;)

Joo, mun kuulumisia sen verran että tätiä odottelen ensi viikolle ihan satavarmana. Palaset ei todellakaan olleet kohdallaan meillä tässäkään kierrossa.
Muutenkin on viime aikoina ajatukset olleet muissa asioissa niin tiiviisti, etten ole vauvakuumetta ehtinyt paljon potea.
No, jos nyt parin viikon sisään saisi ajatukset takaisin ""pääasiaan"". *luo toiveet taas kerran ensi kiertoon*

Joku ystävällinen muistutteli siitä, ettemme ole Karpaloa kovin huhuilleet. No, joo...
Karpaloa (ja muitakin vanhoja tuttuja) kyllä kovasti kaipailen, mutta kunnioitan Karpalon päätöstä pitää pientä paussia. Toivottavasti kuullaan vielä, asiasta tai asian vierestä....

Mutta pitemmittä jorinoitta,
Mukavaa viikonloppua ! :)

-Meri-

Mä tulin päästämään teidät piinasta kun luontoäiti päästi mut. Eli kierto jäi sitten 26 päivän pituseks, nyt siis eletään kp 1.

Ei voi mitään....;o( *vetäytyy nuolemaan haavojaan joksikin aikaa*

Hei!
Oli ihan pakko laitta viestiä Aajalle, kun lueskelin tätä ketjua ja innostuin puolestasi luettuani viestis ja avasin jännityksellä viimeisen viestisi...
Kukaan ""vakkareista"" ei ole kerennyt vielä hätiin tarjoamaan ""sähköistä olkapäätään"", joten ajattelin rohkaistua itse ja lohdutella sinua.
Kyllä se taas varmasti ahdistaa vähän aikaa, osaan vain arvata kuinka pahalta tuntuu. Itsekin olen pettynyt ja kyyneleet vuodattanut. On se niin väärin.
Yritä nyt vaan saada itsesi koottua ja uutta yritystä vain kehiin! Kyllä sen on vaan pakko tärpätä, nih!
Greippimehua aamuisin vaan ja miehen vokottelu aamuisin, eikös ne aamut ole parasta ajankohtaa siittiöiden liikkuvuuden kannalta.
Hyvää jatkoa! Toivottelee: Helen 76 also

Aajalle Iso lohdutushalaus!! *halaa ja rutistaa*

Olin sähköisten taajuuksien ulottumattomissa ja nytkin pikaisella kurkkauksella..
Helen kirjoitti ihan asiaa, uskotaahan silloin kun joku jaksaa meitä tsempata? Joohan Aaja??
Jospa tyrkkäisit sen tädin jo tänne päin niin aloitettaisiin ""tehoyritys"" yhtä aikaa tyyliin ""kaikki sallitut keinot käytössä"", vielä kun saataisiin tuo Helen meitä ""potkimaan eteenpäin""... ;)

Mukavaa sunnuntaipäivää!

-Meri-

Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, mutta uskon, että jaettu pettymys jaksaa antaa lohtua muillekin. Aaja, et ole ypönä!
Ihan kivasti tuli sitten tännekin se yksi viiva ...ja taas käytiin syvällä.

Ei jaksa/osaa nyt itselle terveellä järjellä selittää, että mikä kumma siinä nyt on kun ei tärppää. Onneksi on muitakin samassa veneesä, se antaa voimaa ja lohtua.

No en kyllä jaksa lannistua, nyt kyllä meidän perheessä alkaa sellainen ""kanittelu"", että! Minä olen siis ""tehyrityksessä"" mukana! ;)

Lepposaa sunnuntaita!

t: Helen

Heippa!

Tulin kurkkimaan pitkästä aikaa, mitä tänne kuuluu. Muakin oli näköjään kaipailtu... :)

Jeps, olen nyt aikalisällä vauvajutuista, eli mitään varsinaista yritystä ei ole päällä. Ehkäisyä ei käytetä, mutta kalenterit, ovistikut ja kiertopäivien kyttäämiset on mennyttä elämää. Myöskin Terot jätin pois, kierto on toistaiseksi näyttänyt pysyvät hienosti 28:pvässä ilman niitäkin.
Elämässäni on tällä hetkellä sen verran vaikea tilanne, että ihan hyväkin jättää yksi stressin aihe pois kuvioista.

Käyn välillä lukemassa kuulumisia ja olen hengessä mukana, vaikken mitään kirjoittelisikaan!

HALAUKSIA KAIKILLE!

Karpalo

Koettaa napata plussista kiinni kaksin käsin.. ;)

Kiva että piipahditte moikkaamaan, Karpalo ja vauvis! :)

Tänne se täti vihdoin tupsahti, niinkuin pitikin.
Nyt sitten alkoi se hillitön pohdinta että pitäisikö nyt jo vihdoin aloittaa se ""kilpavarustelu"" ja ottaa ovistestit kauniiseen käteen vai antaa niiden vielä olla?
On vähän kaksijakoinen mieli. Toisaalta ehkä pitäisi (aikaa on jo kulunut ja epävarmuus nostaa päätään), toisaalta ei vain jaksaisi ajatella eikä ""stressata"".
Jos vain antaa olla, niin tulee tunne ettei sitten edes viitsi kunnolla yrittää (soimaa siitä itseään), mutta toisaalta ei vain jaksasi yrittämällä yrittää.
Koettaa tässä nyt sitten olla positiivinen, kun ei edes osaa päättää mitä haluaa. :(
Miestä nyt ei voisi ovistestit vähemmän kiinnostaa...

Mikäs on Aajan tilanne tällä viikolla?

-Meri-

Myös Maria ilmottautuu!

Olen lueskellut kyllä yhä palstaa, mutten ole liiemmin enää kuulumisia kirjoitellut, koska mitään uutta ei tunnu tapahtuvan.

Tänään alkoi menkat taas pitkästä aikaa kunnon rytinällä, makasin kaksinkerroin suihkussa ja mietin jo vakavasti lääkäriin lähtöä. Onneks meillä sattu olemaan hyviä kipulääkkeitä...

Ens viikolla lääkäriaika, nyt aletaan sitten tutkimaan, mikä mättää... Pitäkää peukkuja, ettei mitään kovin ikävää...

Terveisiä ja vauvaonnea teille kaikille!

Chloe: Ihan hyvää meille kuuluu. Nopeasti on aika mennyt kun kohta poitsu on jo vuoden!! Juhlia pitäis kohta ruveta suunnittelemaan. Iloinen ja vauhdikas kaveri tuo pikku rakas on. <3 Välillä mietin että olenko nyt oikeasti osannut nauttia joka hetkestä, kun vauva-aika on niin nopeasti ohi.. Toisaalta ihanaa nähdä kuin tuo pieni kehittyy koko ajan.

Mulla on aika paljon ohjelmaa kun yritän saada opiskelut päätökseen, jonka lisäksi mulla on myös työvuoroja. Päiväkotihakemuskin on lähetetty kun todettiin että nää nykyiset järjestelyt ei enää riitä. Puolpäivä-paikkaa ollaan tosin haettu, mutta kuitenkin on jotenkin haikea olo jättää pieni hoitoon.. Toisaalta olen todennut etten ole mitään kotiäiti tyyppiä, rakastan olla kotona ja olla poitsun kanssa, mutta kaipaan myös muita virikkeitä, sosiaalisia kontakteja ja enemmän rahaa.. :)

Mitäs sulle/teille kuuluu?

Kerro Maria sitten mitä lääkristä sanottiin! Tsemppiä!! <3

Kp 29/28(-30) menossa. Menkkamaisia tuntemuksia on ollut, rinnat kipeät, eikä juuri muuta. Mulla tulee aina kolme päivää ennen menkkoja rusehtavaa valkovuotoa..no eipä oo näkyny vieläkään. :D Aika hurjaa. Niin ja mulla on todella säännöllinen kierto, eikä siihen oo ainakaan mun muistaakseni ikinä vaikuttanu mitkään jännäilyt tai stressailut - että semmosen takia tuskin on menkat nyt myöhässä. ;)

Aattelin ootella ens viikkoon, sitten testailen. En halua liian aikasin. :)

Pitkästä aikaa täällä.. nyt meni tosi kauan että selvisin menkkojen alkamisesta.. Töissä ihmetellään kun mun ikänen vaan töitä paiskoo eikä vauvoista puhukaan, entinen työkaveri (20 v tyttönen) vauvakuumeilee ja pelkäänpä että pian sielläkin ollaan raskaana. Meille vaan ei vauvaa tule ;o( Oli rankat kaks viikkoo! Menkatkaan ei meinannu millään loppua... HUH HUH!

Eilen kp 12 testasin taas ovisplussan ja hampaat irvessä väkipakolla melkein kylvettiin eilen siemenet.... En ois antanu itelleni anteeks jos ei ois ees yritetty mutta rankan työpäivän jälkeen mä mieluummin nukkusin.. Mutta... homma on nyt ainakin tältä osin kunnossa ja ONNEKSI PIAN ON VIIKONLOPPU! Jännä juttu muuten, iltapäivällä testasin sen plussan ja illalla tunsin pari terävää nipistystä.. mitä lie sitten ollut mutta ne nipistykset kyllä tunsi aivan selvästi.. piti ääneen sanoo auts!

Nyt sitten eletään taas kohti kierron loppua, parempi kun yritän sulkea koko raskautumisajatuksen mahdollisimman hyvin pois mielestä. Helpommin sanottu kuin tehty...

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++!!!!!!

Meillä nyt siis kolmas yrityskierto. Tän kierron aikana en juurikaan vauvoja ajatellu, keskityin vaan uusiin harrastuksiin (jumpissakäynti + kuntosali), ja tietysti tuli hommailtua ovulaation aikoihin, kahtena päivänä peräkkäin.

Nyt sitten menkat myöhässä. ;)

Ilmoittaudun taas linjoille minäkin..

Mitään raportoitavaa ei ole ollut ja sama pähkäily jatkuu edelleen.. Ovistikut on jäänyt tilaamatta enkä päiviä ole viitsinyt laskea. Ehkä se sitten kertoo jotakin. :(

Oli mukava kuulla teistä ""vanhoistakin"". Aina vain jaksan hämmästellä samaa, kyllä se aika rientääkin.

Marialle tsemppiä sinne lääkärireisulle. Käyhän kertomassa kuulumisia.

Aajalle ja Kesäheinälle nostan peukut pystyyn *peukuttaa lujasti*
Toivottavasti plussatuulet ovat suotuisia. :)

-Meri-

Kesäheinälle onnittelut +:sta, tuolla etusivulla pongasin tutun nikin plussauutisista. Jospa tämä plussa nyt vetäisi muitakin meitä ketjulaisia peesissään odottajien puolelle.

Mä vaikenen varmaan nyt pariksi viikoksi. Palaan sitten kierron loppupuolella uutisien kera, olipa ne sitten hyviä tai huonoja.

Mulla on taas sellainen olo että olen kipeäksi tulossa. Päähän ja niskoihin koskee, kurkkukin on kipeä ja korvia vihloo.. Eipä ole yhtään kiva jos taas pitää sairaslomaa mennä tahtomaan kun pääsin kuntoilussakin hyvään alkuun. Nyt sohvalle huovan alle, jospa se pöpö talttuisi...

Tulin vain pistäytymään palstalla ja kurkkaamassa tilannetta.

Samalla voin rustata pari riviä, vaikka kaikessa rauhassa voisin nämäkin jättää kirjoittamatta. Samaa vanhaa jaarittelua tiedossa. :(
Ovistikut jätin suosiolla hommaamatta ja muutenkin fiilikset on vähän niin ja näin. :( Nyt kun pitäisi näinä päivinä viimeistään toimia (jos aikoo jotain saada aikaiseksin), niin ukkoa saisi vonkaamalla vongata. Ei lainkaan tyypillistä!
Sen verran tunteet on liian pinnassa, että heitin mielessäni jo ""pyyhkeet kehään"" tältä(kin) kierrolta ja puran ylimääräisen energian vaikka kämpän siivoamiseen. ;)
Pyhässä yksinkertaisuudessaan vain tämä jatkuva ""toivossa eläminen"" ja ""taaskaan ei tärpäänyt""-fiilikset ovat vain kolahtaneet nyt niin, ettei todellakaan taida enää viitsiä edes yrittää.
Pieni tauko (tai vähän pidempikin) tauko olisi kyllä varmasti paikallaan, mutta väkisinkin tuon kropan vauhissa kestää, vaikkei päiviä edes erikseen laskeskelisi.

Kesäheinälle onnittelut plussasta, vaikka olet jo tainnut siirtyä kokonaan toiselle puolelle.. :)

-Meri-

HIOOPPSS!!!!

Kierto jäi taas lyhyeks 25 päivän mittaseks. Eli kp 1 alko äsken. En kyllä ees odottanutkaan et raskaana oisin, oli sellaset tuntemukset jo muutama päivä sitten et kierto jää lyhyeks. Ja kun se ovistikku näytti plussaa jo kp 12 niinkun edellisessäkin kierrossa. Siemenet kylvettiin oikeaoppisesti mut huti meni.

Saas nährä jaksaako tässä enää uudes kierros mitään ovista testata ko ei siitä oo mitään hyötyä näemmä.

Kohta alettava jo laittaa yrityskk ylös et vois kysellä tutkimuksiin pääsyä, vaikka suurin syypää meillä on ehkä se et ei jakseta kylvää siemeniä ko kerran oviksen aikaan. Mies kyllä lupas parantaa tapansa mut en usko, ohan toi nähty.

Mutta Plussatunnelmia teille muille kun kohtahan se on maaliskuu ;o)

Vauvis:

Hyvää kuuluu, poika kehittyy joka päivä ja pikkumieshän hän kohta on :) Meilläkin yksivuotisjuhlat lähestyy, hui, mihin se aika meni, vuosi sitten jäin näillämain äitiyslomalle.

Ihan samaa mietin, että onko saanut kaiken irti vauva-ajasta. Tosin esikoisen kanssa alkuun kaikki oli niin uutta ja sitä pari ekaa kuukautta ihan odotti, että vauva kasvaa ja tietyt asiat helpottuu, mutta sitten niitä kuukausia alkoi tulla ihan itsestään lisää ja olis halunnut jo painaa välillä jarrua, että saa vielä hetken pitää vauvan ;) Onneksi meillä on kehitytty ihan normaaliin tahtiin, eikä liikkeelle lähdetty aikaisin, niin vauva-aikakin oli pidempi.

Meidän rauhallisesta pojusta on kehittymässä varsinainen vilpertti :) Olen nyt hoitovapaalla enkä kyllä ihan mielelläni ole poikaa hoitoon vielä laittamassa, ihanaa olis voida hoitaa poikaa kotona. naapurin lpaset eivät ole juuri terveinä olleet, kun elokuussa hoitoon lähtivät. Ainoa huonopuoli kotona olossa kyllä on tuo raha.

Jos haluat kirjoittaa kuulumisia voit laittaa mulle meiliä osoitteeseen chloe@postia.fi

- Chloe