=) vauvahaaveet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =) vauvahaaveet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Menkkapahoittelut minunkin puolesta Aajalle! *hali*

Ja Äipälle oikein paljon ONNEA plussauksen johdosta!!!
Kiva kuulla että joku sai vihdoin ja viimein plussan.

Oma napa:
Onkohan miten normaalia, että valkovuoto on lisääntynyt älyttömästi. Pakko pitää pikkuhousunsuojia tai muuten saisin pikkarit vaihtaa monta kertaa päivässä.
Onko mulla joku tulehdus vai mistä tuollainen voi johtua?
Oon huomannu, että tässä kierrossa se on lisääntynyt huomattavasti.
En edes tiedä mikä kp on menossa, en jaksa ruveta laskemaan ja oon onnistunut hävittämään kalenterini.

Mutta nyt syömään.

No sitä se teettää kun mies viikot pois ja viikonloppuna täytyy sitten tuulettaa taas viikon edestä. Tämä plussa on saanut alkunsa ihan kierron alussa.
Aika jännä fiilinki. Ja neuvolaan en ole viel soittanu mut laskin tuos et 5.5 olis la ja sattuu mun isän kans samalle päivälle. Eli mun isä on syntyny 5.5 ja tuo mein poitsu synty 15.10 ja mun veli on syntyny 14.10.

Toivottavasti tavataan monien kans tuol odotus puolella ja voin aina välillä käydä täällä kertoo miten menee.

Puhaltaa paljon plussia tuulen mukaan

Wheeeee!!!
Vihdoinkin plussaa tähän ketjuun! Onnea Äippä82 ihan hirmuisesti =D

Ja sit eriteasioihin ;)
Tää bongas tänäaamuna oikein megalimat! Ihan säikähdin kun kävin töissä vessassa ja pyyhkäistessä jäi kunnon limat paperiin! Ja sit vasempaa munasarjaa nipisteli jonkin aikaa. Hittolainen kun teki mieli ihan hihkua riemusta, en nimittäin ole ovislimoja bongaillu piiiiiiitkään aikaan!! Näyttäisi siis siltä, että noi Clomit on saanut mulle oviksen aikaseks. Tosin täyttä varmuuttahan siitä ei saa kuin ultraamalla, mutta kuitenkin. Hyvältä näyttää joka tapauksessa :) Toivottavasti ollaan nyt sitten tarpeeks touhultu, toissailtana viimeks. Luulis ainakin, että simppoja olis paikanpäällä. Mies tarttis saada kellistettyä tänään vielä, kunhan tulee kotiin :P Voi tietty olla jo myöhäistä, mutta eihän se vara venettä kaada kumminkaan!

Huomenna alkaa sit terot ja parin viikon päästä nähdään, mikä on tän kierron saldo.

Nyt on lopeteltava, oikein mukavaa viikonloppua kaikille!!

Valitettavasti Hanne mulla ei kyllä ole tietoa miten ne koehommelit menee. Olen kyllä kanssa mielestäni joskus lukenut, että yksityiset kirjoittaa julkiselle lähetteen, mutta en tiedä.

Nythän näyttyäisi melkein koko porukalla olevan erite-viikot :) Mulla on sitä punalimistä edelleen, on kyllä täälläkin joku megaovis vissiin, niin kuin Karpalollakin. Meillä ei vaan ole vielä ehditty pompottelemaan, toivottavasti ei ole jo myöhäistä:(

Täytyykin käydä kurkkimassa toulla odottajien puolella, jokos se Äippä on sinne kotiutunut! Viikonloppuja!!!

ONNEA ÄIPÄLLE!!!!

pitkästä aikaa ajattelin minäkin käydä kurkkaamassa mitä teille oikein kuuluu. Onneks ketjun vire tuntuu korjaantuneen sitten viime käyntini. Meillä on kotona yhä vaan hankalaa. Mies on nyt alottanu käynnit mielenterveyststossa ja sai lääkettä ja vähän saikkuakin. ehkäpä asiat alkaa tästä taas rullaamaan. On vaan tosi raskasta kun oon jo vuosia toivonu, et mies alkais toipumaan ja nyt sit pitäis vielä jaksaa puristaa jostain voimaa jaksaa seurata tota prosessia. ja miehen mielialat saman päivän aikana on kuin tuuliviiri - välillä maaninen hösö ja välillä apea ahdistus. elele siinä sitten kun alkaa itteäkin ahdistaa. Suurin homma mulla tässä onkin, että nyt kun oon tilanteeseen kypsyny, että pysyisin ite terveenä. ja jaksaisin jotenkin tuota ukkelia. ei siis vauvajuttuja todellakaan.

Mulla alkaa maanantaina uusi työ, joten on ihan mukavasti tiedossa tekemistä. kokopäiväinen homma ja parin kuukauden pätkä tiedossa. tekee hyvää, että on muutakin ajateltavaa kuin nää parisuhdekuviot.

Tällasia tuulia mulle. Kovasti plussaa kaikille!!!! ja vielä Onnea Äipälle!!!! :D

Sunnuntaita!

Kertulle ja sun miehelle tsemppiä kovasti, toivottavasti alkaa aurinko paistaa teillekin oikein lämmittävillä säteillä :)
Hyvä että apua on nyt haettu, se on jo puoli voittoa se! Nyt vaan paljon voimia ja jaksamista, hyvä kun sulla Kerttu on uusi työ ja saat vähän irrottautua kotiympyröistä. Pidähän itsestäsi huolta! *halii*

Meillä on joku ihme pupu-viikonloppu ollut menossa, epäilin jo että olikohan se ovis sittenkään silloin kp14 kun limat bongasin... ;) Voihan se olla, että ovis onkin vasta nyt, vaikka limat tuli sillon kp14. Hmmmm... Joka tapauksessa halut on olleet huipussaan pari päivää ;D
Terot aloitin eilen, vähän kyllä jännittää, miten käy ekassa clomikierrossa. Parin viikon päästähän se sitten selviää!
En kuitenkaan uskalla kovin isoja toiveita elätellä, ihan vaan varovaisesti toivon, että olis tärpännyt.

Nyt tarttee lopetella, ulos pitäisi lähteä haravoimaan :) Onneksi on kiva ilmakin, se oikein houkuttelee ulkoilemaan!

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!!

Sunnuntaita täältäkin suunnalta!

Koko viikko oli töissä lievää matalalentoa ja kotiin tullessa olinkin jo melkein puolikuollut eikä oikein muuta jaksanut kuin sohvalle lösähtää. :(
Viikonloppu menikin sitten mökillä lepäillessä ja vasta äskettäin kotiuduttiin.
Viikon palstavieroitus ei sinänsä tehnyt yhtään pahaa, eipä ole ollut mitään kerrotavaakaan. Hiljaista sillä rintamalla..

Hannelle tsempitystä remonttiin. Ja hyvä että kuviot alkoi selviämään sen gyne-reissun jälkeen. :)

Aajalle menkkapahoittelut ja iso, iso halaus. *halaa ja rutistaa*

Äipälle plussaonnitellut. Toivotaan että ""raivaamasi"" tie pysyy nyt auki... ;)

Karpalon tilanne näyttää lupaavalle. Tropit tuntuvat tehoavan. *peukut tanakasti pystyssä*
Vähän vain ""kateellinen"" olen tuosta pupu-viikonlopusta... ;) (valittaa nimim. puutteessa!!?)
Siihen papakokeeseen sen verran, ettei se kakkosluokka tosiaan vielä tarkoita mitään. Se voi tulla jopa pelkästään rajun flunssan tms. jälkeen. Tilanne tuolla ""alakerrassa"" on niin herkästi reagoivaa, niin minullekin sanottiin aikoinaan (tuon kakkosluokka tuloksen jälkeen). Mutta se seuranta on tärkeää!

Kertulle myös tsemppiä, toivottavasti asiat nyt kääntyvät ""paremmalle kurssille"". Onnea myös uuteen työhön! Pistäydyhän kertomassa kuulumisia! :)

Niin.. Ja Lentiäiselle onnea oviksenbongaukseen. :) Vai joko se meni ohi?
Luin nuo viestit niin putkella etten päivissä pysynyt mukana.

Omaa napaa vielä sen verran että olen tänään kironnut jo ne terot alimpaan hel***iin. Koko viikon olen kärsinyt turvonneesta olosta ja kipeästä etuvarustuksesta (sivuvaikutuksia), mutta menkan riivatut eivät ole vieläkään tänne ehtineet. Tänään on jo kp 30 ja jos nytkään ei kierrot pysy kurissa niin eipä taida olla toivoa kuurin jälkeenkään. :(
Ja jos totta puhutaan, niin turha on edes yrittää elätellä ""jos nyt kuitenkin""-toiveita, ainoat puuhastelut on ollut joskus kp 8-9 paikkeilla. Sen jälkeen sairasteli mies ja sitten iski se hiiva. :(
Ei siis vireydellä voi meilläkään kehua, mutta kohta varmaan alkaa ""alakerrassa"" kasvaamaan hämähäkin seittiä..

Mutta kotihommat vielä odottaa...

Palaillaan taas,

-Meri-

ja heti ekana onnittelut plussauksesta Äipälle!!!!!!!

Mä kotiuduin reissusta eilen ja menkatkin on nyt lusittu ja alkaa taas operaatio oviksen metsästys. Tosin mä olen jo valmiiks pahalla tuulella ja masentunut. Tokko meille ikinä lasta tulee kun seksiä on niin olemattoman vähän... ;o( Kun ei mies jaksa niin minkäs teet, naisella se on vähän eri asia.. hommat luistaa vaikka ois väsynytkin mutta ei miestä voi pakottaa.... *huokaus*

..mutta jos tässä nyt koittas ottaa positiisempaa asennetta, se vaan ärsyttää kun mies lupaa ja lupaa vaan et asioihin tulee muutos mutkun ei sitten mitään tapahdu kuitenkaan. Ja valivali...

Lopetanpa tämän valittamisen nyt heti alkuunsa, kun on saatu positiisuutta ketjuun.. Mä taidan lähtee pitkästä aikaa lenkkipolulle tuulettamaan päätäni, jos vaikka sais viikonloppuna juotuja kaloreita kulutettua siinä samalla....

Täällä yksi yökyöpeli. Tosin ei omasta tahdosta vaan työn vuoksi. Ärsyttää koko valvominen oikein niinkun ylipaljon tänään. Joskus yöt menee ihan vaivatta mutta tänään sieppasi jo tullessa. Yhtenä syynä alkava flunssa. Kurkkua raapii ja köhityttää. Ei millään huvittais sairastaa. Eikä ehtis! Remppa odottaa! Miksei muuten vois olla lakisääteistä remontti lomaa? Mä voisin nyt ainakin viettää kaiket ajat taloa kunnostellen. Tää työ on nyt vaan välttämätön paha. (jollakin se talo kait on maksettavakin). Oon kyllä ihan tyytyväinen, että yleensä on töitä, mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan..

Vauvahaaveista sen verran, että kuukautisia ei vieläkään kuulu. Kp:tä en uskalla laskea. Tällä viikolla meen verikokeisiin ja soittelen lekurille, josko alotan Terojen popsimisen, että sais nää kuukautiset alkamaan. Vauva asiat on kyllä pääasiassa unohtunu kokonaan tän talon myötä. Tää Tällä palstalla käynnit on mun ainut yhteys vauvahaaveisiin tällä haavaa. Nettiin kun tuun niin muistuu mieleen, että täälläkin vois käydä ja sitten muistuu mieleen tää haaveileminenkin. Pääasiassa kuitenkin haaveilen ajasta jolloin meidän talo on ihanan kotoisa ja asuttava.

Positiivisuus on nyt kadonnut ainakin tältä suunnalta. :(

Minä olen ollut kärttyinen koko päivän ja teki mieli välillä purkaa mieltään ihan kunnolla. Töissäkin kaikki pikkuasiat joille normaalisti vain vähän hymähtäisi, riipoi viimeistä jäljellä olevaa hermoa. Argh!
Onneksi sainkin turottaa melkein kaikessa rauhassa, lähikolleegat tunnisti tilanteen. ;)

Menkat antaa odottaa edelleen itseään, vaikka normaalit menkkaoireet meni jo. Kylkiä ja selkää juilii, muttei yhtään ""normaalilla"" tavalla.
Töistä tulessani kiersin (kirjaimellisesti kiersin, kaupungin syrjäisimmän) apteekin kautta. Ihmeraskautumisesta kuvittelunkin voi nyt lopettaa, niin tyylipuhdas nega tuli.
Jäljelle jäi siis ärtymys siitä, ettei nuo terotkaan näytä taivaita aukovan. Mitä näistä kierroista onkaan taas odotettavissa, jos terotkaan ei pidä kiertoja kurissa. *sadattelee itsekseen*
Toki huomaan Hannen tilanteen (ja myönnän että painin vielä paljon pienemmässä sarjassa), mutta saanhan vähän vielä vähän äristä? *katsoo anoen*

Jos tästä edes jotain positiivista pitää löytää, niin tällä menolla mun seuraava ovis ei mene ohi ainakaan mun työmatkan aikaan. :)
Mutta silti ärsyttää, ärsyttää, ärsyttää....

Koetan löytää posiviisia ajatuksia ettei paha tuuleni tartu. Huomiseksi keskivikkoksi luvattiin kai kaunista ja lämmintä säätä.
Nautitaan sitten siitä! :)

-Meri-

Kaipa kohtalolla on jokin tarkoitus asioita varten. Ilman tätä taloprojektia nimittäin varmasti kituisin ja kuolisin huolesta mutta nyt en pahemmin ehdi murehtia. Vauva asioiden kannalta tilanne on nimittäin TOIVOTON. Ainakin tällä hetkellä. Aloitan nyt Terot, jotta saisin kuukautiset alkamaan. Verikokeissa kävin ja tuloksia voi odotella ens viikolla. Talolla asiat onneksi etenee. Hommia on joka päivälle eikä unta tarvitse illalla odotella. Oon tosi onnellinen tästä talo jutusta. Ilman sitä repisin kyllä hiuksia päästäni tän vauva-asian takia. Nyt en jaksa enkä ehi murehtimaan sitä, että me ei ehkä ikinä saada omaa nyyttiä. Ehkä kohtalo näin pehmittää kovimpia iskuja. Tosin kuulin kyllä juuri kuinka eräs parikunta 10 vuoden lapsettomuuden jälkeen sai terveen tytön. Pari oli jo siinä uskossa ettei vauvaa heille tule. Takana keskenmenoja ja aika keinohedelmöitykseen oli varattu. Sitten yllärinä luomuraskaus ja vaavi! Upeeta! Tollasen parin puolesta sitä kyllä on TOSi iloinen!

Että tämmöttös! Mitä sivuoireita teille on muuten noista teroista tullu? Onko mitään?

Merille vielä, rutise vaan rauhassa! Se helpottaa! Minua itseäni ei tällä hetkellä tämä tilanne jaksa harmittaa. Sitä paitsi jokaisen oma tilanne on itselleen tuskastuttavin ja pahin. Ei toisen tuskaa/ärsytystä voi vähätellä. Toivotaan, että saadaan molemmat nää kuukautiset nyt hallintaan noitten terojen avulla! Mikä sitten on muuten seuraava ""ase"" jos noi terot ei auta pitämään menkkoja hallinnassa?

Jaksamisia =)

Nyt heti omaa napaa: Minä vuodan taas!? Viisi päivää sitten loppui tuhrut, joita kesti kuusi päivää kuuikautisten jälkeen. Nyt äsken vessakäynnillä pyyhkiessä tuli ihan kirkasta verta!? Kp on nyt 17/23-27, nyt en oikeesti ymmärrä. Pitäiskö mun mennä jo lääkärille turiseen tästä, olen siis noista 17:stä päivästä vuotanut vähintään 12. Ennen kuukautisia tuli tuhruteltua jo kolme päivää. Mulla on kyllä ollut vähän menkkamainen olo, siivousinto, muutama finanssi(tulee aina samaan paikkaan enne kuukautisia) ja oon sitä ihmetellyt. Mutta jos nyt tulee menkat, niin on kyllä ennätys lyhyt kierto :( Kertokaas nyt onko teillä ollut mitään tämmöistä, että onko tää jotain ""yritysvuotoa""? Nyt alkaa kohta hysteria nostaa päätään! (mun värkki on rikki)

Mutta, Kertulle voimia ja sympatiaa... Koittakaahan jaksaa!!

Merille ja Hannelle tsemppiä! (on se kumma, toisilla täti ei ymmärrä vierailla ollenkaan, ja toisilla kokoajan. voisi vähän tasaisemmin jakaa kyläily aikojaan)

Tää oli taas tämmönen sekava paniikki kirjoitus, mutta terkkuja kaikille!!!!

Tulin vain pikaisesti kertomaan, että täti sitten kuitenkin ymmärsi kurvata paikalle (ja siitä se kai karmea ärinä, megapms-oireita). Kierroksi jäi se 32, joten loppujen lopuksi ei ihan paha kuitenkaan. Mutta ei ""normaali"" tero-kierto kuitenkaan.

Noiden terojen sivuoireista taisi Hanne kysellä.
Mua ainakin turvotti. Housut tuntui ahdistavan normaalia enemmän ja kuppikoko tuntui kasvavan ainakin yhdellä. :(
Varsinaista pahoinvointia ei ollut, mutta loppukierroista tuli vähän etovan tuntuinen olo (ja jos ajoitukset ei ois ollut niin selvästi pielessä niin oisin ehkä voinut jo kuvitella kaikenlaista).
En tiedä mitä gyne määräisi seuraavana, mutta tällä hetkellä ajattelin kuulostella tilannetta ja antaa kiertojen asettautua taas ""omin voimin"". Jos vain osaisin olla laskematta päiviä ja stressaamatta.
En tiedä saako kaikki yhtä pessimistisen ennusteen kuin minä, mulle gyne sanoi että kierrot saattaa hyvinkin todennäköisesti palata ""omaan"" pidempään rytmiinsä.

Nyt taas suuntaan ajatukset uuteen kiertoon. Onnea tässä oli jo sen verran että ehdin varmasti kotiin ennen(mahdollista) h-hetkeä.
Olen koko ensi viikon työmatkalla (tylsällä ""pakkopulla""kurssilla itseasiassa), joten en ole täälläkään ""roikkumassa"". Otan huomenna jo varaslähdön, lähden viikonlopuksi moikkaamaan kaveria ja sen perhettä samalle suunnalle. Muuten kun ei meinaa saada lähdetyksi. :(

Mukavaa viikonloppua ja ""kestopeukutukset"" jännääjille (onko heitä nyt??) ja oviksen bongaajille! ;)

-Meri-

Sellanen kysymys vielä Merille noista teroista, kuinka kauan oot nyt syönyt noita teroja? Ja te muutkin teroja kokeilleet (*Karpalo* tais ainakin olla???) niin kuinka kauan syötte aina noita teroja ennen kuin kokeilette taas josko kierto pysyis luomukonstein halllinnassa?

Kiitos Merille vastauksesta =)

Siis ette usko mitä eilen kävi!

Ajattelin, että jos tuo tuhru onkin ovis. Siemennys puuhiin siis! Joo, mutta kun ukkokulta meinas laueta, hän päätti hiukan himmailla jatkaaksen nautiskelua. Tauko ei attanut, niin otti asettimensa ulos, mutta eipäs tehonnut sekään!!! Siis laukes siihen mun päälle. Voi saakeli, että olin huvittunut ja vihainen samaan aikaan. Sanoin vaan, että pitääkö alkaa tommosia, jos ei pysty. Yhdessä kyllä naurettiin, että ei olekkaan noin käynyt moneen vuoteen ;)

Oli ihan pakko kertoa, vaikka rivo onkin. Varokaa siis, näinkin voi käydä. Hukkaan meni!!! Voi saakeli!

Nyt on mentävä aamupuuroa keitteleen pojalle!

Kovasti on hiljaista ollut viime aikoina täällä :( Kerronpa siis omaa napaa, kun en muista mitä viimeksi on ollut puheenaiheena.

Tikutin oviksen lauantaina ja illalla tulikin sellaiset tuntemukset että ""jotain tapahtuu"" tuolla alavatsassa. Turvotusta ja pientä kipuilua, vessassa kävin jatkuvasti. Yöllä pääsimme kotiin ja sain miekkosen houkuteltua siementen kylvöön. Edellisenäkin päivänä puuhasteltiin, että sen puoleen on hyvät mahikset, mutta saa nyt sitten katsoa miten käy. Jotenkin sellainen tunne, että nyt kun olen näin hyvin selvillä kierrosta, niin ei tapahdu mitään.

Tässä menee nyt kaksi jännäystä hyvin lähelle toisiaan. Parin viikon päästä pitäisi tulla tieto pääsenkö opiskelemaan ja samoihin aikoihin menee tämäkin jännäys... No mutta päivä kerrallaan ja jalat maassa tiukasti.

Tulkaahan muutkin foorumille kertomaan kuulumisia, ettei ketju aivan näivety :)

Yhteistyössä