Huomenta (vai olisko jo paremmin aamupäivää)!
Flunssan selkä alkaa jo taittua, olo on huomattavasti parempi jo =) Olen kuitenkin vielä tämän päivän saikulla, eilen kumminkin oli kuumetta vielä. Nyt on sitten niskat aivan jumissa kun en ole päässyt liikkumaan muuta kuin sohvan ja sängyn väliä (no okei, olen mä postin hakenut n. 10 metrin päästä ;D). Aamun aloitin särkylääkkeellä ja mies laittoi kylmägeeliä hartioihini ennenkuin lähti töihin. Auttoi vähän.
Mutta kunhan nyt tokenen, niin alan käymään lenkillä ja ratsastamassakin pitäs pienen kesätauon jälkeen alkaa käymään säännöllisemmin. Kyllä siinä sitten hartiajökit alkaa asettua

Ja muutenkin on toi liikuntapuoli jäänyt aika vähälle... Mut mä rakastan syksyä, silloin tekee ihan mielikin ulkoilemaan ja reippailemaan! Ei ole liian kuuma, voi pukea normaalisti/lämpimästi päälleen ja luonto on niin tavattoman kaunis. Etenkin ensimmäisten pikkupakkasten jälkeen syksy on parhaimmillaan! Vaikka olenkin kesällä syntynyt (nii-in, tossa about kuukausi sitten pamahti 29v mittariin) niin tykkään silti eniten syksystä.
Kertokaapas, mikä on teidän lempivuodenaikanne? Miksi? *virittelee pientä galluppia*
Älä välitä Lentiäinen, vaikka mä nyt ehkä voisin väittää ""tuntevani"" tän porukan, niin silti menee välillä sekaisin kuka kirjoitti ja mitä

Mutta sattuuhan sitä! Ja pääasiahan on, että on hengessä mukana, eiks vaan =)
Gynen vastaanotto lähenee... Oikeestaan aika kiva, kun saa nää asiat vihdoin rullaamaan ja päästään tutkimuksiin. Toivottavasti ei mitään isompaa vikaa löytyis... Vähän tietty pelottaa, mutta parempihan se kumminkin on, et saa tietää missä mennään. Sekin mietityttää, et mitä ne tutkimukset mahtaa yksityisellä lääkäriasemalla maksaa. Kun julkiselle puolelle en niin kamalasti hinkua, tykkään, että tämmöset asiat hoitaa ihan oikea gynekologi, joka tietääkin jotain (mullon huonoja kokemuksia TK-lääkäreistä näissä asioissa). Jospa edes verikokeet vois ottaa oman TK:n labrassa *toivoo* Nekin varmaan nimittäin maksaa hunajaa yksityisellä! Luulen siis, että saan passituksen verikokeisiin ja mies simppatestiin. Katotaan nyt, ultraako gyne tällä reissulla vai tuleeko sekin sit erikseen. Kamala kun nyt tulee kysymyksiä, mutta kun askarruttaa!
Tartteekin ihan laittaa paperille kysymyksiä, ettei ne sit siellä gynellä unohdu. Vaikka mä kyl luulen, että tulen tätä gyneäni tapaamaan hyvinkin usein tässä lähiaikoina
Jopas nyt tulikin pohdintaa ja omaa napaa, tää kirjoittaminen on aika hyvää terapiaa ja tässä saa samalla ajatuksia mukavasti järjestykseen
Tää ketju on tosiaan nyt piristymään päin! Toivottavasti saatais nyt nauttia tästä paremmasta vireestä pitkän aikaa =)
Maria, huhuuuuuu!!! Missä oot? Joko olet rouva? Elä nyt meitä ihan kokonaan hylkää

*kaipailee*
Nyt mä aloitan taas lepäämisen *heittäytyy sohvalle pitkäkseen ja alkaa möllöttää telkkaria ja tympääntyä*
Näkyillään!!