Vauvahaaveet kevät 2010

  • Viestiketjun aloittaja Aava79
  • Ensimmäinen viesti
Hermis
Sorit Nelille!! :( Tsemppiä seuraavaan kiertoon!! Nel, mä aloin syömään teroja epäsäännöllisiin kiertoihin. Eikä mitään hajua, koska ovis oli. Mä en ole kertaakaan osannut bongata ovista.. En edes ovistikuilla.. Ja tuhruttelu loppui kokonaan, ilman menkkoja, ei ole koskaan ennen sattunut moista. Siksi kovasti ihmettelinkin. Toki mulla aina ennen ja jälkeen menkkoja tuhruttelee. Aion kuitenkin laskea nyt kp 1 tuhruttelun ekan päivän, jotta osaan ottaa sitten terot "oikeaan" ajankohtaan.

Rapsulla huomenna jännät paikat!! Meinaat jaksaa odottaa kuitenkin aamuun?! :) Kovasti peukkuja!!
 
Rapsu-81
Joo ajattelin sinnitellä huomiseen kolmesta syystä: 1. Haluan tehdä testin aamupissasta, 2. Huomenna hcg:tä erittyy enemmän kuin tänään, jos siis erittyy ja 3. Jos oon raskaana, niin olen sitä huomennakin :)

Huomennahan menkat on periaatteessa jo pari päivää myöhässä, jos tuhrut lasketaan mukaan. Mutta en tiedä onko mulla ollut aiemmin ovista näin myöhään, senhän takia voi menkat olla vaan myöhässä.

Aloin tässä jo miettimään että mikä romahdus aamulla tulee, jos vastaus onkin nega... voiko siihen valmistautua henkisesti etukäteen?! Yritän pysyä realistisella linjalla mutta väkisinhän tässä alkaa jo pilvilinnoja piirtelemään kun tätiä ei näy ja sopivia oireitakin olisi.

-Rapsu
 
Kerttunen
Voi noita Rapsun hermoja, mistä sellaiset saisi tilattua itselleenkin :) En edes viitsi miettiä montako testiä oon jo tehnyt.

Olin säästellyt Apteekin omaa testiä "oikeaan " testiajankohtaan eli sunnuntaille tai maanantaille, mutta eilen kävikin niin, että lähikaupungin R:ltä oli testit loppu ja lähikipsalta en enää kehdannut ostaa ja illalla teinkin Apteekin testin. Olin varma negasta ja seurattuani sitä vähimmäisajan 3 min. lähdin saunaan. Yllätys, yllätys! Saunasta tultuani siinä oli oikein selkeä haamu (jos nyt sellainen voi olla), jossa oli mielestäni punaista väriäkin. Tämän näki myös mieheni, joten kaikki ei mene minun piikkiini. Olin saunassa korkeintaan 1/2 tuntia, mutten siis osaa tarkalleen sanoa, millon haamu tuli. Ohjeessa sanotaan, että testiä ei tulisi lukea 10 min. jälkeen. Luin jostain valmistajan tekstiä, että virtsan hp tai oviksen läheisyys voi testiajan jälkeen tuoda hailakan ja erittäin kapean viivan näyttöön. Meidän viivamme oli kyllä samanpaksuinen kuin kontrolliviiva eikä oviskin on kyllä ollut ja mennyt. Nyt on sitten kaikki testit kotoa loppu ja aamupissitkin pissitty. Pitää odotela monta tuntia ennen seuraavaa testiä. Miehen silmistä ja välillä sanoistakin kuultta, että pitäisköhän jo vähän hellittää, mutta siihen vaan vastaan, että tää on mun harrastus. Enhän minäkään marmata niistä rahoista joita menee "turhiin" harrastuksiin.

Että tämmöistä tähän meidän aamuun. Yritä tässä nyt sitten keskittyä työntekoon. Tulehan Rapsu kertomaan tuloksista, kun tiedät. Minusta on tärkeämpää tietää missä mennään jopa negan pelossa. Tosin omaa aikaista testailuani ei voi tälläkään puolustaa, sillä eihän sitä oikeasti voi tietää onko nega totta vai ei, kun testaa monta päivää ennen menkka-aikaa. Mutta kun tuo menkkojen tuloaikakin voi niin vaihdella, sillä tässä puolustelen.

Oikeita oireita minulla ei ole. Esikon alussa nännit kipeytyivät viikkoa ennen menkka-aikaa ja palelin ihan tajuttomasti. Silloin oli kylläkin talvi, eikä sisällä ollut 24 astetta, niin kuin nyt.

Kun luen omia juttujani, en oikein tunnista tuota kirjoittavaa höyrypäätä. Kaikki merkit näyttää siltä, että jos sattuisin olemaan raskaana, edessä on piiiitkä ja rasittava raskausaika.
 
Mimis
Heippa tytöt! Mahtuuko mukaan kirjoittelemaan?
Mulla yksi keskenmeno takana. Yritys aloitettiin helmikuussa, testiin + huhtikuun lopussa ja km toukokuun lopussa viikolla 9. Pienen sykekin nähtiin pariin kertaan, mutta ei auttanut meidän tapauksessa :( Ekat menkat alkoi juuri tiistaina, 5,5 viikkoa km:stä. Henkisesti olen jo ihan ok, välillä tietty huonojakin päiviä.

Uusi raskaus olisi enemmän kuin toivottavaa heti vaan kun on tullakseen. Nyt siis odotetaan ovulaatiota, jonka pitäisi tulla parin viikon päästä. Km:n jälkeisessä kierrossa ovista ei tullut ollenkaan.
 
Rapsu-81
Erittäin negatiivista aamua itse kullekin. No ainakin mulle. Hmph.
Mun "kärsivällisyyttä" ei palkittu, en siis suosittele :p Nyt odotellaan sitten niitä menkkoja, ja jos ei näy niin testailen myöhemmin uudelleen. En silti ihan täysin vielä
menettänyt toivoa, sillä ovis tosiaan oli vajaa 12 päivää sitten. Tämähän voi tarkoittaa sitten kumpaa vaan: menkat myöhässä tai raskaus ei vielä näy testissä. Mä lähden mökille mököttämään ja sunnuntaina taas ihmettelemään elämän kieroutta, jos täti vieläkin piileksii. Miksi menkkaoireiden ja alkuraskausoireiden täytyy olla samanlaiset, hä?!

Mimikselle lämpimät tervetulot ja Kerttulille plussaonnea ja ehkä hieman myös sitä kärsivällisyyttä ;)

-Rapsu, nega tarttui mielialaankin...
 
Kerttunen
Mimisille tervetulot ketjuun. Km on aina ja vielä enemmän sen jälkeen, kun sykekin on nähty tosi rankka juttu. Onneksi olet toipumisen tiellä. Ja ensimmäinen askel seuraavaan yhritykseen on tsosiaan tuo menkkojen tulo. Sitten taas voi laskeskella kiertopäiviä.

Rapsulla on aamu alkanut ilkeästi. Toivottavasti mökillä mieliala lähtee parempaan suuntaan. Ja niin kuin totesit, kaikki on vielä mahdollista.

Täällä ei tiedetä mitään suuntaan tai toiseen. Yritän pinnistellä sitä kärsivällisyyttä osoittaen ja olla testaamatta. Katsellaan nyt miten pitkälle onnistuu. Taitaa kyseessä on kiinnittymisyritys, joka saattaa jopa myöhästyttää menkkoja, mutta tulosta ei ole vaan päässyt syntymään. Viiva ei sitten enää vahvistu, vaan se hailakkakin haamu jää tulematta.

Mikäs Hermiksen olotila kummallisten menkkojen jälkeen? Olisiko voinut olla kiinnittymisvuotoa? Siitä aina puhutaan, mutta minulla ei ole kokemusta moisesta.
 
Mimis
Heippa tässä viimeeksi löytämäni lista, laitoin itseni mukaan:

Hermis: 24v.....yk 7......(1).....kp 28??.........30.7.-2.8??
Heituli: 25v.... yk 11... .(1).... kp 29-35pv.....6.7.
Sari_80: 28v.....yk 4.... .(1).... kp 29-32........26.6.
Nel: 34v .... yk6.. poika-07..kp 29-30........6.7
papu-81: 28v......yk2..... (1).....kp 23-27........9.7.
Mimis: 24v......yk2......(1).....kp ? .............7.-9.8 (km 05/09)
Kerttunen: poika 10/2006, yritystä siitä asti.......12.7.

Plussanneet:

Aava79: 29v .. yk 6 .... (1) ... +18.5
Kappe82: 27v .. yk 6 .... (1) ... +1.6.
Salama83: 26v .. yk 8 .... (1) ... +1.6.
Hansu78: 30v .. yk 4 ..... (1) ... +7.6.
 
Mimis
Kiitos tervetulotoivotuksista! Mä yritän katsoa elämässä eteenpäin enkä jäädä liikaa murehtimaan menneitä. Meidän vauvan ei vaan ollut tarkoitus syntyä. Ainakin toistaiseksi tällaista asennetta yritän pitää yllä. Petyn kyllä pahasti jos ei heti muutamassa kierrossa tärppää uudelleen..kun se on kuulemma "niin helppoa" :/

Rapsulle pahoittelut negasta, ehkä se vielä plussaksi muuttuu :)
Ja Kerttuli, toivotaan että kiinnittyminen on onnistunut!

Aurinkoista viikonloppua ja plussatuulia +++++
 
Hermis
Tervetuloa joukkoon Mimis ja isot pahoittelut Rapsulle! Ja myös Mimikselle tapahtuneesta km:sta! :( Hyvä, että olet päässyt jo asiassa eteenpäin ja nyt vaan uutta yritystä kehiin! Uskon, että kärsivällisyys palkitaan. :)

Kerttunen: pidän sulle kovasti peukkuja! Onhan se totta, ettei tuloksia sais enää katsoa noin myöhään, mut haamukin on plussa! Kuulostaa mun mielestä hyvinkin vakuuttavalta! :) Toivon todella, että viiva siitä vielä vahvistuu!

Mun olotila on tällä hetkellä ihan perseestä suoraan sanottuna.. Mulla meinaan sitten nyt alkoi kunnolla ne menkat. Mä en ole yhtään kärryillä tän mun kroppani kanssa. Voi tsiisus. Siis justhan mun tuhruttelumenkat loppui ma ja nyt sitten alkoi kunnolla! Ei kyllä koskaan ole näin käynyt, mut silti yritän sitkeesti jatkaa terojen syömistä. Eihän tässä muukaan auta. Yritän vielä niitä kierron tai kaksi ja jos silloinkaan ei vielä mitään muutosta parempaan (siis edes niin, että menkat säännöllistyisivät), niin otan lääkäriin yhteyttä. Jotain häikkäähän tässä kropassa on.. :( plääh ja PLÄÄH!!

Toivon kaikille ihanata viikonloppua, ja sorit mun vuodatuksesta..
 
Kerttunen
Ilma vastaa täälläkin tunteita eli sataa kuin sen kuuluisan Esterin p:stä. Menkat alkoi eilen kp 29/24-28 eli eivät edes myöhässä. Vielä lauantaina tuli BeSuren testiin haalan haalea viiva. Kaipa se tosiaan oli kiinnittymisyritys. Ehdin kuitenkin lietsomaan itseni hysterian partaalle miettiessäni, että olenko raskaana vai en. Tädin tulo toi mukanaan seesteisen olon, sillä nythän tiedän, etten ole. Ja tässä kohtaa tietysti on viisas ja miettii, ettei olisi pitänyt testata ennen aikojaan. Ehkä ensi kerralla tai sitten ei.

Outoja on nuo Hermiksen tuhrut ja varmsti turhauttavia. Lääkäriin vaan, jospa tulisi jotain selitystä asiaan.

Minä yritän taas hetkeksi unohtaa vauvahaaveet, mutta itseni tuntien kuume taas kasvaa kohti ovista ja loppukiertoa mentäessä. Onneksi tulee kesäloma ja pakollinen nettipimento. Sillä vaikka mukavaa tää jutskailu on, niin kyllähän tää koukuttaakin.

Parempia ilmoja ja fiiliksiä toivottelen kaikille!
 
Rapsu-81
Täällä kanssa suurta ketutusta ilmassa. Pientä rusehdusta havaittavissa, tuhrut siis alkamassa... aamulla vielä varmistelin negatestillä. On se nyt prkl että heti kun vauvoista haaveilee, niin kierron täytyy venyä ja aiheuttaa turhaa jännittämistä. Ja ihan kuin tämä ei riittäisi, niin kaiken kukkuraksi venynyt kierto takaa sen, ettei tarvitse näköjään vauvoja yrittää ensi kierrossa, koska olen 6 päivää työreissulla, näemmä just oviksen aikaan. *paljon kirosanoja*

Kerttuselle myötätunnot tädin vierailusta, ollaan samassa suossa... Ei se auta kuin kerätä itsemme ja etsiä positiiviset puolet asioista. Kai niitäkin on? :p Vauvoja tulee sitten kun niiden aika on, tai jotain muuta yhtä kliseistä! Hermikselle tsemppiä tädin kanssa tappelemiseen.

-Rapsu kp31, kiukkuinen kuin ampiainen
 
Kerttunen
Niinhän me kertään itsemme, Rapsu ja katsotaan reippaasti eteenpäin. Teksii tässä taas hyvää unohtaa ensikierroksi koko yritys ja ajatella, että sitten joskus syksymmällä. Minulla on ikää sen verran, että oviksia ei ole läheskään joka kierrossa, joten siksikin tulee vähän liikaa tarkkailtua itseään. Tylsää pitkässä yrityksessä on se, että aina pitää yrittää suunnitella menonsa kierron mukaan ja se kun vielä vaihtelee ikävästi, ettei voi etukäteen ennustaa milloin aika olisi. Lähdetkö niin pitkälle työreissulle, ettei ole mahdollista järjestää tapaamista jonakin iltana miehen kanssa vaikka puolivärin krouvissa? Ulkomaanreissulle sellaista on kyllä lähes mahdoton järjestää.

Ja toki positiivisa asioita löytyy. Hmmm.... Juu, nyt kun en ole raskaana, voin viettää ihan tavallisen ja rennon kesäloman. Ei tarvitse miettiä, että voiko saunan jälkeen juoda siiderin vai ei. Mitä vielä... Vauva ei synny maaliskuussa, mutta olisiko huhti- toukokuu sittenkin mukavampi ajankohta. Tottakai, ei tarvitse ostaa pikkuiselle talvivaatteita. No, jopas kuulostavat tekaistuilta nämä syyt, mutta jotain pti yrittää.
 
Rapsu-81
Työreissu on Skotlantiin, joten ei tarvitse ikävä kyllä haaveilla miehen tapaamisesta sillä välin :/ Noh, voihan se olla, että ovis tekee tepposet niin kuin tässäkin kierrossa ja tulee vaikka ajoissa tai myöhässä. Tai jospa se jää väliin kokonaan niin sit ei haittaa vaikka jää täsmäiskut tekemättä :p

Itse olen yrittänyt myös miettiä noita positiivisuuksia: jos raskautuu vasta syksyllä, niin asian voi paljastaa tuleville isovanhemmille vaikka jouluna. Tai sitten tähtää vielä myöhempään niin, että äitiysloman loppumetrit osuisivat kesälle ja saisi touhuta taaperon kanssa ulkona ilman kurahousuja. Nyt kun kerran maaliskuun vauvahaave on romutettu (olen itse maalislapsi niin tuntui mukavalta ajatukselta). Ja toki nyt on mukavampi lähteä työreissulta ilman pelkoa pahoinvoinnista lentokoneessa! Hmm, auttaaks nää yhtään? :D

Nojoo, kyllä tämä taas tästä. Kyllä se aika vielä koittaa, luotan siihen. Myös teille kaikille.

-Rapsu, hipsuttelee juna-asemalta kotiin päin ja purkaa laukkunsa hetkeksi.
 
Mimis
Pahoittelut menkoista Kerttunen ja Hermis (ja Rapsu, jos ne nyt alkoi)!
Toivotaan että meillä kaikilla jää seuraavat kokonaan tulematta ja sen sijaan testiin tuleekin plussa :)

Mulla myös tulee tuhrua aina n. 3 päivää ennen menkkoja. Nyt km:n jälkeen tuli 2 viikkoa, se vasta kivaa olikin!

 
Rapsu-81
On joo hiljaista... taitaa kaikki lomailla tai sitten ei uutta kerrottavaa aihealueen ympärillä. Vaikka voishan täällä muutakin höpötellä odotellessa :)

Mun kahden päivän tuhrut vaihtuivat tänään siihen aitoon ja alkuperäiseen kirkkaanpunaiseen, eli voin julistaa kp1:n alkaneeksi. Vitsit kun harmittaa, vaikka tiedän ihan hyvin todennäköisyydet yhden kierron onnistumisessa. Oon vaan niin kärsimätön tän vauvakuumeeni kanssa. Eilen mies näki ohimennen naapurin vaimon ja huomasi vauvamasun. Mä-kin ha-luun!!!

Olisi muuten hauska päästä seuraamaan munasolun matkaa: luulen, että hedelmöittyminen tapahtuu varmaan melkein aina jos vaan on ollut ovis, mutta mitä sitten tapahtuu, kun raskaus ei lähdekään rullaamaan? Mitä se munis siellä touhuaa, etsii paikkaa mutta mikään ei tunnu hyvältä? Jonkun tarttis tehdä tästä jakso "olipa kerran elämä" -piirrettyyn, jota pienenä katseltiin :)

Päivittelenpä vielä listan omalta osaltani, näyttäisi olevan muutakin vanhaa tietoa joukossa. Voi hitto, mun kierron pituus epäsäännöllistyi oikein kunnolla. En kyllä tajua miksi tästä tarvitsi tulla näin venähtänyt kierto, toi 27 olis ollut just hyvä :/ En laita mitään jännäpäivää koska pahoin pelkään, että ensi kerralla jännitetään vasta syyskuussa, kun menee hedelmälliset päivät päin peetä tässä kierrossa sen reissun takia. Säilytän myös tämän uuden kierron kp2:na, koska viime kierto oli vasta ensimmäinen oikea yritys. Sitä edellisessä kierrossa jännäilin vain huteja, eikä yritystä ollut, vaikka vauvaa jo silloinkin toivoin. Nyt vasta tiedän mitä se yritys on :D

Hermis: 24v.....yk 7......(1).....kp 28??.........30.7.-2.8??
Heituli: 25v.... yk 11... .(1).... kp 29-35pv.....6.7.
Sari_80: 28v.....yk 4.... .(1).... kp 29-32........26.6.
Nel: 34v .... yk6.. poika-07..kp 29-30........6.7
Rapsu-81: 28v......yk2..... (1).....kp 23-32........?
Mimis: 24v......yk2......(1).....kp ? .............7.-9.8 (km 05/09)
Kerttunen: poika 10/2006, yritystä siitä asti.......12.7.

Plussanneet:

Aava79: 29v .. yk 6 .... (1) ... +18.5
Kappe82: 27v .. yk 6 .... (1) ... +1.6.
Salama83: 26v .. yk 8 .... (1) ... +1.6.
Hansu78: 30v .. yk 4 ..... (1) ... +7.6.
 
Kerttunen
Vai alkoi ne sitten kunnolla, harmi juttu Rapsu. Ja ehkä on hyvä idea ikään kuin "vapauttaa" itsensä seuraavasta kierrosta ja odotella suosiolla seuraavaa. Jos se kroppa kuitenkin yllättää ja järjestää oviksen poikkeavaan aikaan, niin kaikki on vain kotiin päin. Hyvää reissua toivottelen jo näin etukäteen! Esikkoa haaveillessani reissasin tosi paljon ympäri maailmaa ja nämä vauvahaaveketjut olivat tosi kivoja, kun pystyi aikaerosta huolimatta lukemaan ja kirjoittelemaan aiheesta vaikka keskellä yötä hotellissa, kun uni ei ollut tullakseen.

Nythän ketju on ymmärrettävistä syistä hiljentynyt. Aika monella on kierto aluillaan ja se pistää kyllä hiljaiseksi. Puhumattakaan sitten kesälomista, jotka ovat nyt "pahimmillaan" Suomessa. Itsekin tässä lomaa aloittelen ja jos kelit vain sallii, niin sisällä ollaan mahdollisimman vähän. Toki sitä voi surffata netissä vaikka laiturin päässä, mutta mieluiten jätän kyllä läppärin kotiin.

Mukavaa kesän jatkoa kaikille!

 
Listaus
Hermis: 24v.....yk 7......(1).....kp 28??.........30.7.-2.8??
Heituli: 25v.... yk 11... .(1).... kp 29-35pv.....6.7.
Sari_80: 28v.....yk 4.... .(1).... kp 29-32........26.6.
Nel: 34v .... yk6.. poika-07..kp 29-30........6.7
Rapsu-81: 28v......yk2..... (1).....kp 23-32........?
Mimis: 24v......yk2......(1).....kp ? .............7.-9.8 (km 05/09)
Kerttunen: pitkä yritys.....(2)...kp 24-28......8.8

Plussanneet:

Aava79: 29v .. yk 6 .... (1) ... +18.5
Kappe82: 27v .. yk 6 .... (1) ... +1.6.
Salama83: 26v .. yk 8 .... (1) ... +1.6.
Hansu78: 30v .. yk 4 ..... (1) ... +7.6.
 
Nel.
Hermis: 24v.....yk 7......(1).....kp 28??.........30.7.-2.8??
Heituli: 25v.... yk 11... .(1).... kp 29-35pv.....6.7.
Sari_80: 28v.....yk 4.... .(1).... kp 29-32........26.6.
Nel: 34v .... yk7.. poika-07..kp 29-30........6.8
Rapsu-81: 28v......yk2..... (1).....kp 23-32........?
Mimis: 24v......yk2......(1).....kp ? .............7.-9.8 (km 05/09)
Kerttunen: pitkä yritys.....(2)...kp 24-28......8.8

Plussanneet:

Aava79: 29v .. yk 6 .... (1) ... +18.5
Kappe82: 27v .. yk 6 .... (1) ... +1.6.
Salama83: 26v .. yk 8 .... (1) ... +1.6.
Hansu78: 30v .. yk 4 ..... (1) ... +7.6.

Päivitys omalta osalta. Nyt vaan pitäis taas pähkäillä miten tän ovisjakson hyödyntäis...siis joka ilta...vai joka toinen ilta...vai täsmäisku? Ainakaan miestä ei saa päästää minnekään tärkeinä päivinä. Ovis mahdollisesti 21-23.7. Jännään vaan että kun menkatkin siirtyi pari päivää eteenpäin...niin siirtyykö nyt oviskin? En aio kuitenkaan ottaa ovistikkuja käyttöön.

Mukavaa kesän jatkoa!
 
Heituli
Hermis: 24v.....yk 7......(1).....kp 28??.........30.7.-2.8??
Heituli: 25v.... yk 12... .(1).... kp 29-35pv...... 5.8.
Sari_80: 28v.....yk 4.... .(1).... kp 29-32........26.6.
Nel: 34v .... yk7.. poika-07..kp 29-30........6.8
Rapsu-81: 28v......yk2..... (1).....kp 23-32........?
Mimis: 24v......yk2......(1).....kp ? .............7.-9.8 (km 05/09)
Kerttunen: pitkä yritys.....(2)...kp 24-28......8.8

Plussanneet:

Aava79: 29v .. yk 6 .... (1) ... +18.5
Kappe82: 27v .. yk 6 .... (1) ... +1.6.
Salama83: 26v .. yk 8 .... (1) ... +1.6.
Hansu78: 30v .. yk 4 ..... (1) ... +7.6.


-----------------------------------

Päivitin omalta osaltani kans tuon listan.
Mitään tietoa ei ole, onko ovis jo mennyt vai ei, kun ei ole minkäänalaisia ovis tuntemuksia ollut suuntaan eikä toiseen. Parina päivänä olen myös tikuttanut negaa :(
Jtp- taktiikkakin on mennyt välillä päälaelleen kun ei ole jaksanut/kiinnostanut pupuilla :S
 
Rapsu-81
Kerttunen kiitos tsempeistä <3 Olen jo toipunut tädistä ja hätistänyt sen pois jaloista. Uusin tuulin liikenteessä, ja mukavasti onkin alkanut, jotenkin kesä pistänyt hormonit hyrräämään sekä itselläni että miehelläni, ollaan päästy vauvojenteon makuun eilen ja tänäänkin... oviksen lähestymistä odotellessa ;) Laskeskelin tuossa, että ensi sunnuntai on kp12, eli jos sinne asti jaksaa, niin voihan sitä sittenkin olla mahkut tärppiin, jos simpat jaksaa elossa pari päivää pyristellä tai jos ovis onkin aikaisemmin. Maanantaina eli kp13 lähden sitten loppuviikoksi reissun päälle.

Nel tarttuu tiukasti miestä "puntista" kiinni eikä päästä mihinkään ;) Eiköhän se joka toinen päivä ole vähintäänkin tehokas tahti. Samalla tulee varmasti tehtyä se täsmäiskukin. Ja mikäs siinä jos useamminkin huvittaa! Tuostakin on monenlaista infoa että mikä on tehokkainta: joku tutkimus allekirjoittaa jtp-taktiikan, mutta juuri vähän aikaa sitten puhuttiin myös, että jp-meiningilläkin on etunsa! Tuosta oviksen siirtymisestä: jos se tulee aina säännöllisesti, niin sitten senkin luulisi siirtyvän menkkojen mukana. Mutta itse olen tässä oman epäsäännöllisen kiertoni lomassa huomannut, että se on se ovis joka siirtyilee ja sotkee kierron, eikä ne menkat.

Heituli, toivottavasti ovis on vasta tuloillaan! Saako kysyä että mikä oikein on vienyt täysin kiinnostuksen pupuiluun? Liika yritys vai muut huolet? Toivotaan että innostus vielä löytyy jostain, pakkopullapupuilu ainakin on aika pepusta :/

-Rapsu kp5, kaikki ihan jees

 
Mimis
Nel. - miten on nyt tullut ovista hyödynnettyä ;) ?

Heituli - mullakaan ei mitään hajua oviksesta! Olisi kalenterin mukaan pitänyt jo mennä, mutta mitään tuntemuksia ei ole ollut ja ovistikkukin on näyttänyt negaa :(

Rapsulla hyvä positiivinen asenne :) jatka samaan malliin!

Omaa napaa sen verran että hermo meinaan mennä kun ei oviksesta tietoakaan..toivottavasti se ei jää tässäkin kierrossa pois :((
 
Hermis
Mitäs tänne kuuluu?? Kaikillako ovis käsillä?? Rapsu: kiva kuulla, että kaikki jees! Ihana asenne sulla! :)

Tässä kanssa yritetään jtp-taktiikalla ja ajattelinpa ottaa nuo pölyttyneet ovistikutkin käyttöön. En ole siis kertaakaan niillä ovista bongannut ja on sellanen fiilis, etten edes ovuloi (tai sitten tosi harvoin), sillä kierrot ovat niin pitkiä ja epäsäännöllisiä. Ovis siis etsintäkuulutettu!! :)

Päivitän vielä tuota listaa omalta kohdaltani..

Hermis: 24v.....yk 8......(1).....kp 27-44 pv.....7.-14.8??
Heituli: 25v.... yk 12... .(1)..... kp 29-35 pv...... 5.8.
Sari_80: 28v....yk 4.... .(1)..... kp 29-32..........26.6.
Nel: 34v ........yk7.. poika-07...kp 29-30...........6.8
Rapsu-81: 28v......yk2.... (1)...kp 23-32..........?
Mimis: 24v......yk2......(1).....kp ? ..............7.-9.8 (km 05/09)
Kerttunen: pitkä yritys.....(2)...kp 24-28..........8.8

Plussanneet:

Aava79: 29v .. yk 6 .... (1) ... +18.5
Kappe82: 27v .. yk 6 .... (1) ... +1.6.
Salama83: 26v .. yk 8 .... (1) ... +1.6.
Hansu78: 30v .. yk 4 ..... (1) ... +7.6.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!!
 

Yhteistyössä