Hävettää tunnustaa, mutta jotenkin kiva kuulla, että muillakin on pientä etusäkkiä olemassa. Mä en siis olekaan ainoa
Meillä duunissa on tosi kova kyttäysmentaliteetti, ei ehkä niinkään johtoportaan tasolta, vaan tekijöiden. Naisia vahdataan silmä kovana ja aina nurkan takana pohditaan, milloin kukakin tulee vauvakaapista ulos ja koska laskettu aika mahtaa olla. Mun selän takanakin tuota on kuulemma puhuttu, kun firman kekkereissä en juurikaan juonut ja kun menin nukkumaan ajoissa (sattui olemaan kuume ja flunssa päällä). Aina joutuu vaatteitakin valittaessa miettimään, että enhän mä vaan näytä raskaana olevalta, ettei kenenkään tarvitse sen takia yöuniaan menettää. Aika villiä, vai mitäpä sanotte?
Mulla menkat myöhässä nyt toista päivää, jee
Toivottavasti pysyykin poissa ja saan testiin kaks viivaa! Tässä voisi joku päivä kyllä testata, mutta tuntuu vielä liian aikaiselta, kun mulla aina välillä muutenkin heittelee kierto. Välillä tuntuu, että ois kova kiire testata ja saada se mahdollinen plussa ennen kuin menkat tulee. Ihan kuin tää ois joku "ähäkutti-peli": kumpi ehtii ensin, plussa testiin vai kuukautiset. :O
Eilen sattui vatsaa ihan kunnolla ja piti ottaa kokonainen särkylääke. Tänään ei mitään tuntemuksia, en ole lääkettäkään vielä ottanut. Jos alan vuotaa tai kivut yltyy, sit pitää taas hipsiä kipulääkepaketin luo. Onneks tää on tällaista vain muutama päivä kuukautisten aikaan, eikä esim. koko viikkoa.