Vauvahaaveet kevät 2010

  • Viestiketjun aloittaja Aava79
  • Ensimmäinen viesti
FrauM
www.halpa-testi.fi näkyi jollain nettisivulla, aattelin sieltä tässä joskus pari tilata vastasen varalle. Näkyy olevan oikeen tukku/kaveripakkauksiakin ja noita ovistikkuja.. Loppuviikosta olisi ovulaatio odotettavissa ja parin viikon päästä ois noiden testien tarve..
 
odottaja-77
kiitos onnitteluista,olette ihania!Ja onnea kappe ja Aava.Kyllä tuo meidän lista varmasti kasvaa.Tänään töissä vähän huippali, mut meni onneksi ohi aika äkkiä.Mut kylmä on varsinkin iltaisin aivan meinaa jäätyä!!!
 
Salama83
Ihhihhii, loppuviikko lähenee, piinaavimmat päivät ovat vielä edessä. Vaikka pakko myöntää, että olen jotenkin vähän henkisesti luovuttanut jo tän jutun kanssa. Mutta eipä mene rahaa ehkäisyyn eikä tule turrutettua itseä kaiken maailman hormoneilla. Eli jotain positiivista :) Tietty kovasti tahdottaisiin perhe perustaa, muttei sitä väkisin voi hankkia. Jotkut pystyy siihen, toiset ei. Olisi kyllä kiva uskoa kohtaloon, niin voisi ajatella, että joku jossain on määrännyt, etten mä voi tulla raskaaksi kovin helposti. Mutta kun en usko yhtään mihinkään yliluonnolliseen, niin ei voi selitystä hakea sieltä suunnalta.
 
Hermis
Menkkoja ei näy, ei kuulu.. Ne on jo noin viikon myöhässä. Eilen tein negatestin.. Sain myös labravastaukset noista hormooneista ja normaaleja arvojahan sieltä tuli. Terolut-kuurin aloittelen tässä huomenissa, kunhan saan lääkkeen käsiini. Jospa tuo auttaisi.. On ihan kauheen turvonnut olo ja välillä alavatsaa vihloo.. Alkais jo ne menkat sitten.. MUTTA viikonlopuksi on luvattu niin ihanaa säätä, etten jaksa nyt murehtia sen kummemmin!! :) Ihanata viikonloppua kaikille!
 
Salama83
Hermiksellä jo viikon myöhässä, mahtaa olla jännää ja ajatukset jatkuvasti vauvahaaveissa? Harmi, että tuli nega, mutta hyvinhän se voi plussaksi vielä muuttua. Pidän peukkuja!

Ja Odottelijalle... onnittelut kuukautisista (enpä uskonut tällaista tällä palstalla kirjoittamani). Toivottavasti saat kierron normaalisoitumaan eikä tarvitse noista ylipitkistä kärsiä. :)
 
Hermis
Juuh, onnea Odottelijalle...!! Nyt vaan peukkuja kierron normalisoitumiseksi! :)

Noh, ei mua sillai tää tilanne jännitä, ku ei ole yhtään sellanen olo, että vois olla raskaana. Tissit on samanlaiset rukkaset, ku aina ennenkin ja muutenkin ihan normi olo.. :D Tänään aloitin Terolut-kuurin. Onkos täällä muita, jotka popsineet Teroluteja? Mun pitäis syödä ensin viikon kuuri ja sitten 15-25 kp:t. Näin muutaman kk:n ajan. Nyt vaan tuli mieleen, että mitä jos menkat alkaa kesken tän viikon kuurin? Lopetanko Terot siihen vai mitä häh? Muutenhan tulee tosi lyhyt väli tuolle kp 15:sta ja kuurille.. Tajuskohan kukaan mitä mä täs yritän vääntää..? ;)

Peukkuja kaikille haaveilijoille! <3
 
Heituli
Odottaja- 77: Oikein paljon onnea plussasta!!!! <3

(.) Tänään olisi pitänyt menkkojen alkaa, mutta eipä vain näy :) Minkäänlaista tuhrutteluakaan ei ole ollut havaittavissa. Ja yleensä seksi laukaisee tuhruttelun, mutta eipä sekään saanut aikaiseksi mitään ;)

Taisin laittaa sen oman jännäyspäivän hiukan liian aikaseksi, joten odottelen ainakin ihan rauhassa ensiviikon loppuun asti. Silloin menkat on sen muutaman päivän myöhässä ja ehkä silloin uskaltaa testin tehdä ;) Jos ei menkat ala ennen sitä :S
 
odottaja-77
Jännittäviä päiviä menossa Heituli!Minäkin ajattelin,että katsellaan rauhassa en kiirehtinyt testamaan.Aatukset yritin pitää muualla,mutta väkisin vauva asia tuli mieleen.Ku menkat jonkun päivän myöhässä en enää malttanut olla testaamatta ja testasin muuten päiväsaikaa ja hetihän se toinen viiva rupesi ilmestymään.Tässä kierrossa mukana muuten greippimehu...Toivottavasti Heituli ja muut saavat positiivisia uutisia!!!Jännityksessä mukana ollaan!!
 
Salama83
Kalenterin mukaan kuukautiset alkaa huomenna. Yleensä mua särkee parisen päivää menkkoja ennen vatsaa, mut nyt ei ole tuntunut oikeastaan yhtään mitään. Välillä nippailee vatsan oikealta puolelta (mikä tuskin kyllä liittyy yhtään mihinkään). Mutta silti :) Mä niin toivon, ettei menkat ois vaan myöhässä. Pitäkäähän peukut ja varpaat pystyssä! :D

Mitäs teille muille, mitä kuuluu? Ootteko aurinkoa ottamassa käyneet, entäs terassilla? Me avattiin grillikausi perjantaina ja äskenkin tehtiin ribsejä. Nammmmm. Eilen otin aurinkoa bikineissä pihalla, mutta nyt on NIIN kuuma, että pelkästä ajatuksesta tulee ihan överihiki. Mutta kaipa tuonne voisi hetkeksi mennä lueskelemaan.
 
FrauM
Hikeä pakoillessa on mennyt viikonloppu.. Tuli flunssa ja kuume juuri ennen ovulaatioo, joten aiemmat "kylvökset" tod.näk tuhoutui siinä "helteessä"ja sitten ei tullut kuin yksi täsmäisku tehtyä, voishan sitä vieläkin yrittää.. Siis riittäähän se jos on napatakseen heti kerrasta.. Mutta ompahan tää sit sellaista kärsivällisyysharjoittelua.. Ja ootellaan nyt tuonne kuun puoleen väliin, mutta eipä oo ainakaan nyt sellaista toivestressiä, kun kaikkea voitavaa tullut tehtyä. Onnea plussanneille ja aurinkoa kaikille! ü
 
Salama83
Huomenta!

Veikkaanpa, ettei tälläkään kertaa tärpännyt. Mahaa sattuu melkein tuttuun malliin, otin jo varoiksi särkylääkkeen. Viime kierrossa oli NIIN kivuliaat kivut, että vannoin, etten enää koskaan jätä ennakoimatta niitä. Huono puolihan nappien napsimisessa on se, ettei pysty arvioimaan, kuinka paljon mahaa sattuisi ilman niitä. Samalla se on kuitenkin myös hyvä asia :)

Iloista viikkoa kaikille!
 
Kappe82
Heitulilla ja Salamalla onkin jännät paikat... NIIN toivon että hyppäisitte mukaan plussajunaan :) Ja Salamalle täytyy sanoa että mulla oli ennen plussausta maha ihan hullun kipeä (eikä mieleeni tullutkaan että se johtuis raskaudesta) eli ei vielä kirvestä kaivoon ;)
dbdb
 
Hermis
Jännää täällä!! :) Pidän kovasti peukkuja kaikille jännääjille ja tietty muillekin haaveilijoille sekä jo raskautuneille!

Mulla nuo menkat sitten jo 10 pvää myöhässä. Menkoista ei hajuakaan.. Jotain nippailua alavatsalle ja se siitä. Nyt oon syöny pe asti noita Teroluteja.. Saattaakohan se kierto senkin takia pisentyä? Oon lukenu, että joillain alkaa kesken kuurin menkat..

Raskaustestin tein viime ke..Kaapissa polttelis vielä yksi, mutta oon kyllä aika varma etten ole raskaana.. Oon jo "tuhlannu" 3 testiä tässä kierrossa..Plääh.

Joo, ja överhiki täällä ainaski on vieläkin.. Pe sitten onkin luvattu kylmenevää..eli nautitaan vielä tästä lämmöstä!
 
Salama83
Miksen mä ole raskaana, kun kerran jo näytän siltä? Olen onnistunut vuosien saatossa kehittämään sellaisen elintasopömpön, jota joku voisi luulla raskausmahaksi. Onneksi kukaan ei ole koskaan kysynyt mitään tosta, harmittaisi kyllä vietävästi.

Vatsaa sattuu, ihan tylsää. Jotenkin uskon, että raskauden aiheuttamat kivut ovat erilaisia kuin menkkakivut, vaikka mistäpä minä sitä tietäisin. Mutta nämä nyt vaan tuntuu turhankin tutuilta. :I

Hermiksellä menkat hurjasti myöhässä, voi kunpa johtuisi pikkuruisesta ihmistaimesta :)
 
FrauM
Salama83; Voi kuule, mäkin voisin muotojeni puolesta olla vaikka puolessa välissä, sen verran on tuota pahan päivän varaa.. Häitten jälkeen (2 talvea sitten) olen kolme - neljä kertaa saanut onnitteluja ja muuta kommentointia kasvaneesta perheestä.. Näin täällä käpykylässä..
 
Hansu.
Salama83 ja FrauM: Mullakin on niin ällöttävä pömppis. Mä oon muuten aika sutjakka, mutta sitte mulla on just tossa tommonen läskipallo (ei uimarengas). Moni vahtaa sitä, mutta ei kehtaa kysyä (sen keskenmenon takia varmaankaan). Ja kun istuu niin se muuttuu semmoseksi kakskerroksiseksi taikinaksi... ja sitä joutuu peitellä kaikin tavoin. Ällöä, mutta en saa aikaseksi tehtyä sille mitään :/

Mä en viitti edes muuta mainita, kun mulla on kp23 ja tarkkailen kroppaani niin kuin joku idiootti :/ Varmaan PMS-oireita, kun on semmonen ärsyyntynyt olo.

Muille jännäilijöille toivottelen plussia :)

 
Salama83
Hävettää tunnustaa, mutta jotenkin kiva kuulla, että muillakin on pientä etusäkkiä olemassa. Mä en siis olekaan ainoa :) Meillä duunissa on tosi kova kyttäysmentaliteetti, ei ehkä niinkään johtoportaan tasolta, vaan tekijöiden. Naisia vahdataan silmä kovana ja aina nurkan takana pohditaan, milloin kukakin tulee vauvakaapista ulos ja koska laskettu aika mahtaa olla. Mun selän takanakin tuota on kuulemma puhuttu, kun firman kekkereissä en juurikaan juonut ja kun menin nukkumaan ajoissa (sattui olemaan kuume ja flunssa päällä). Aina joutuu vaatteitakin valittaessa miettimään, että enhän mä vaan näytä raskaana olevalta, ettei kenenkään tarvitse sen takia yöuniaan menettää. Aika villiä, vai mitäpä sanotte?

Mulla menkat myöhässä nyt toista päivää, jee :) Toivottavasti pysyykin poissa ja saan testiin kaks viivaa! Tässä voisi joku päivä kyllä testata, mutta tuntuu vielä liian aikaiselta, kun mulla aina välillä muutenkin heittelee kierto. Välillä tuntuu, että ois kova kiire testata ja saada se mahdollinen plussa ennen kuin menkat tulee. Ihan kuin tää ois joku "ähäkutti-peli": kumpi ehtii ensin, plussa testiin vai kuukautiset. :O

Eilen sattui vatsaa ihan kunnolla ja piti ottaa kokonainen särkylääke. Tänään ei mitään tuntemuksia, en ole lääkettäkään vielä ottanut. Jos alan vuotaa tai kivut yltyy, sit pitää taas hipsiä kipulääkepaketin luo. Onneks tää on tällaista vain muutama päivä kuukautisten aikaan, eikä esim. koko viikkoa.
 
Salama83
Mun hyvä ystävä kertoi mulle äsken, että hänestä tulee äiti loppuvuodesta. Aika ristiriitaiset tunteet: toisaalta olen HURJAN onnellinen hänen puolestaan, toisaalta tahtoisin niin kovasti olla itse samassa tilanteessa. Voi kunpa...
 
Heituli
Täällä sitten alkoi tuhruttelu, joten raskaana ei olla :(
Ihme kyllä, ettei tämän enempää harmita. Toivottavasti tuo vuoto alkaa kunnolla piakkoin niin pääsee niistäkin taas eroon :) Eniten harmittaa se, että kierto veny muutamalla päivällä.
 
Salama83
Meikä testasi, mutta negahan sieltä tietty tuli. Tänään menkat kuitenkin jo kaksi päivää myöhässä, joten olisi varmaan plussan näyttänyt, jos aihetta olisi ollut. Mahakivuistakin tosin voisi tuloksen päätellä, mutta silti piti varmuuden vuoksi koittaa.
 
Hermis
Harmitukset Heitulille! Mutta nyt vaan uutta yritystä kehiin!! Tsemppiä! Ja Salama..Höhkis..Voihan se muuttua vielä plussaksi?! Peukkuja!

Hey, onhan täälläkin tuo etusäkki! Harmi vaan, että sen täyte ei ole vauva vaan ihan ehtaa läsää.. :) Normaalin rajoissa ollaan, mutta massu ei vaan reenilläkään lähde.. :) Oon kans kuullu jo useita vuosia, että oonkos raskaana.. Voi kunpa olisikin, se tekis mun maailmasta täydellisen.. :) Nytkin on kaikki hyvin, mutta tuo pienokainen (tai useampi) uupuu.

Hermis ja menkat 11 pvää myöhässä.. Plääh potenssiin triljoona. Viimeksi testasin pe ja negaa tuli.. Ajattelin vielä kiusata itseäni ja testata huomen aamulla.. Vaikka melko varma siitä negasta taas olen. Taitaa tuo myöhästyminen johtua Teroluteista..
 
Salama83
Hitsi vieköön Hermis, että sullekin piti nega paukahtaa. Mutta ehkä me ollaan jotain luonnon ihmeitä, joiten negat muuttuu ihan yllättäen plussaksi? :) Mä toiveikkaana suunnittelin, että jos kuukautisia ei näy viikonloppunakaan, testaan aamulla. Tosin vahva veikkaus on, että ne alkaa tänään tai huomenna.
 

Yhteistyössä