Annulee
Heippa taas....pitää nyt muutama sana laittaa kun jotenkin masentaa taas tää vauva-asia niin paljon...ihan sellanen toivoton olo että mä en IKINÄ tule enää raskaaksi.... siihen vaikuttaa varmaan myös se että mun kaveri "pääsee" tänään inssiin ja veikkaa että kyllä varmaan tärppää. Hänel tärppäs viimeksikin mut meni sitten vaan kesken vko 5. Voi kun siihen inssiin pääsis tosta vaan ajan varaamalla, mutta me ei kyllä taideta jaksaa lähtee niitä tutkimusrumbia läpikäymään. Haen tänään taas clomeja apteekista, toivottavasti niitä siellä on ja toivon parasta. Mua vähän masensi kun luin täältä että ei ovistikut näytä totuutta. Mä olen aina luottanut niihin....olenko sit ollut täysin harhaanjohdettu. Mitä kokemuksia teillä niistä on? Ja mikä merkki on ollut paras. Niitä ClearBluen testejä en millää raaskis ostaa, kun mulla voi kulua niitä 7-8 testiäkin per kuukausi... Viimeksi käytin Onni testejä ja kylä mä niillä ainakin oviksen sain tulemaan, mutta en sitten tiedä että oliko todenmukainen tulos...ehkäpä ei, eipä ainakaan vaavia saatu aikaiseksi.
Tuulinen päivä, toivottavasti plussatuulinen!!
Tuulinen päivä, toivottavasti plussatuulinen!!