Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
heho
Ihanaa Tiili!!! On mahtavaa saada tanne hyvia uutisia kun tekin olette jo yrittaneet pidemman aikaa, antaa meille muille uskoa tulevaisuuteen : )
Toivottavasti plussa vahvistuu!!
Siita hedelmattomyydesta, mina en ole varma haluanko tassa vaiheessa oikeasti tietaa syyn lapsettomuuteen. Mitas jos laakari sanoo etta emme voi saada lasta? En tieda, jotenkin haluan elaa tietamattomyydessa viela vahan aikaa... mutta ei tassa voi kovin kauan piilottaa paatansa hiekkakasaan.
Lele- huh huh, nuo hoidot kuulostaa hurjilta. Mutta toisaalta, niinkuin sanot, onnistumisprosentti onkin sitten jotain aivan muuta. Kiitos etta kerroit, tiedamme mika ehka odottaa meitakin.
).( Tuntuu silta etta vuoto alkaa tanaan. Korjaan sitten listan. Eipas kummempia, kipeana olen ollut nyt pari paivaa.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
titi-uu
pe 4.2.2011

Heituli -------------- 10/33-136--------------22----------------Esikoinen
lele86----------------11/26-36---------------23----------------Esikoinen
heho-----------------29/26-29--------------15----------------Esikoinen
Tiili-85---------------36/29-37--------------15----------------Esikoinen
Minmie--------------16/27-32---------------34---------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------21/26-32----------------6-----------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08

Voi mitä uutisia Tiili!! Eipä muuta voi sanoa :) toivotaan kovasti onnea tulevaan! Kylläpä piristi päivää ja alkavaa viikonloppua!
 
Heituli
Cheycel on minun puolesta enemmän kuin tervetullut jännäilemään pikkukakkosta :)

Aivan mahtavia uutisia Tiili!!!! <3 Onneksi olkoon kovasti plussasta!!!! Ja paljon tarrasukkia matkaan <3
Olisikohan se aukiolotutkimus auttanut jonkin verran asiaan, että se plussa sieltä tuli :)

(.) Tänne ei kuulu mitään sen kummempaa. Ovista odotellessa...
Jälleen kerran kuulin fb:n kautta vauva-uutisia :( Nyt on ihan lähisukulaisen vaimosta kyse. Ja on juotu ja rellestetty raskauden aikana :( on siis rv20 menossa... Pistää ihan vihaksi, että ei tulevasta lapsen hyvinvoinnista välitetä pätkääkään :'(
Ja tämä nainen on siis vasta 22 vuotias ja mies on muutaman vuoden vanhempi. Kummatkin ovat työtä vieroksuvia ihmisiä, nainen ei ole elämässään pätkääkään tehnyt töitä tai ollut koulussa yläasteen jälkeen. Ja sossussa juostaan joka viikko rahaa kinuamassa.
Että tämmöiset ihmiset sitten saa lapsia :'(
 
tiili-85
Perjantaina tein clearbluen r-testin ja selvä plussahan sieltä tuli :) Eipä oikein osaa uskoa todeksi...oireet hiukan konkretisoi asiaa. Pitää maanantaina soitella neuvolan suuntaan :)

Kiitos vertaistuesta ketjulaiset!

Plussa tuulia kaikille tänne :)
 
tiili-85
su 6.2.2011

Heituli -------------- 12/33-136--------------22----------------Esikoinen
lele86----------------13/26-36---------------23----------------Esikoinen
heho-----------------31/26-29--------------15----------------Esikoinen
Minmie--------------18/27-32---------------34---------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------23/26-32----------------6-----------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
Tiili-85-------------15----------------Esikoinen
 
Sara82
Mahtavaa tiili-85, onnea älyttömästi ja tarrasukkia asukille masussa! Hienoa, että teilläkin tärppäsi vihdoin. :) Olen kyllä niin onnellinen puolestasi! Itsekin tein silloin kolme testiä, ennenkuin aloin uskomaan, lopullisesti uskoin vasta kun näin ultrassa sydämen sykkeen. Sitten alkoikin jo olla huonovointisuutta. Tänään tulee 21 viikkoa täyteen. Aika menee nopeaa..:)

Lelelläkin oli niin jännät paikat vasta, toivottavasti tässä kierrossa täti jättäis tulematta kylään.

Kunpa nyt puhaltaisi kunnon plussatuulet täällä muillekin!
 
heho
su 6.2.2011

Heituli -------------- 12/33-136--------------22----------------Esikoinen
lele86----------------13/26-36---------------23----------------Esikoinen
heho-----------------4/26-29--------------16----------------Esikoinen
Minmie--------------18/27-32---------------34---------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------23/26-32----------------6-----------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
Tiili-85-------------15----------------Esikoinen

ONNEA TIILI!!! IHANAA!!!Nyt jannataan Titi-uuta!
 
titi-uu
su 6.2.2011
ma 7.2.2011

Heituli -------------- 13/33-136--------------22----------------Esikoinen
lele86----------------14/26-36---------------23----------------Esikoinen
heho-----------------5/26-29--------------16----------------Esikoinen
Minmie--------------19/27-32---------------34---------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------24/26-32----------------6-----------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
Tiili-85-------------15----------------Esikoinen

Onnea Tiili täältäkin vielä!!! <3 aivan ihanaa! Tarrasukkia kovasti matkaan!

).( ja omaa, eli tavallisia menkkoja ennakoivia oireita täällä, eikä kyllä oikein mitään tavallisuudesta poikkeavaa. No, katsotaanpa siis tuoko tämä viikko tädin tullessaan.. Vaikka kyllähän sitä toivoo, että Tiilin uutisten myötä plussatuulilla olisi suotuisa vaikutus tännekin!
 
titi-uu
ti 8.2.2011

Heituli -------------- 14/33-136--------------22----------------Esikoinen
lele86----------------15/26-36---------------23----------------Esikoinen
heho-----------------6/26-29--------------16----------------Esikoinen
Minmie--------------20/27-32---------------34---------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------25/26-32----------------6-----------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
Tiili-85-------------15----------------Esikoinen

Päivittelin taas.. Minä hiukan nähtävästi laskeskelen täällä näitä päiviä ja yritän niitä kuluttaa..

).( Himputti, kun tietäisikin jostain varmasti mitä omassa kropassa tapahtuu. Tarkoitan siis tätä menkkaoireiden/raskausoireiden (mahdollista) samankaltaisuutta. Kun sitä kuulostelee itseään kuitenkin ja miettii, että onkohan jokin nyt eri tavalla kuin aikaisemmin. No, turhaanhan näitä aikoja ei piinapäiviksi kai nimitetäkään. Että oireita on, mutta samoja kuin aina ennenkin. Odottavan aika on pitkä.
 
Minmie-79
Onnea matkaan tiilille!

Ja tervetuloa Cheycellille!

Titi-uulle malttia niiden päivien kanssa :).

Täällä ei oikeestaan mitään. Mulla oli tos viime viikolla alavatsa jotenkin tosi kipee muutaman päivän. Torstai tais olla pahin. Käytiin kyläilyllä anoppilassa ja kotiinpäin ajaessa meinas olla tosi tukalaa. Mä oon siis meillä se joka ajaa autoa yleensä ja mies kysyikin jossain vaiheessa matkan varrella, et miks ajat tolleen, kun olin ihan kippurassa, nenä melkein kiinni ratissa. Sattu vaan niin sikana. Mietin, et oisko voinu olla oviskivut niin pahoja, kun mitään muutakaan syytä en sit keksiny. Muita ovikseen viittaavia oireita en huomannu, mut ajankohta olis ollu suunnilleen oikea.
 
titi-uu
ke 9.2.2011

Heituli -------------- 15/33-136--------------22----------------Esikoinen
lele86----------------16/26-36---------------23----------------Esikoinen
heho-----------------7/26-29--------------16----------------Esikoinen
Minmie--------------21/27-32---------------34---------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------26/26-32----------------6-----------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
Tiili-85-------------15----------------Esikoinen

Tosiaan, minunkin puolestani tervetuloa Cheycell mukaan! Kiva saada lisää palstailijoita tänne, kun tuo plussaaminen on (ONNEKSI <3!) vähentänyt kirjoittelioita :)

).( eipä mitään uutta tänne, tissit on arat ja sitä samaa rataa, lievää huonovointisuutta olen potenut ja eilen pääkipua. Mutta malttia, malttia.. ;) siis ei muuta kuin töitä aloittelemaan, mukavaa päivää kaikille!
 
lele86
Täällä alkais sit se IVF-rumba... vähän jännityksellä ja pelonsekavin tuntein odotan miten nuo lääkkeet vaikuttaa muhun ja mun mielialaan....

No siis elikkäs..
Eilen aloitin syömään keltarauhashormonia (primolut) jota syön nyt kp 15-24..
Sillä pyritään tehostamaan sitä että tulisi se yksi välivuoto ennen pistoksien aloittelua... Maanantaina eli kp 21 alkaa sitten nuo nenäsumutteet 2x2 suihkausta/pvä Nasospray Synarela on tämä nimeltään ja sillä sitten lähdetään mun hormonitoimintaa ajamaan alaspäin (Innolla odotellaan mummo-oireita....)
Suihkuttelen sen pari viikkoa vähän yli ja jos mulla on se välivuoto alkanut siihen mennessä niin nollaultra aika on maaliskuun alussa... sillon pitäs olla mun munasarjojen ja kohdun täydellisessä lepotilassa jos hyvin menee... Sit alkaakin pistokset ja munasolujen kypsyttely (Puregonilla) ja silloinhan tilannetta seurataan tiiviistä ultra-käynneillä.... JOS kaikki menee hyvin niin Punktio on kaavailtu viikolle 11... sehän tässä oikeastaan eniten jännittää ja pelottaa.. ja se että jos niitä kypsiä munarakkuloita ei tulekaan ja apua... noh, eikai se auta kun yrittää pitää pää kylmänä päivä kerrallaan....

Tsemppiä kaikille tänne ja plussatuulia!! +++++++
Tiilille isot onnittelut ja tarrasukkia pikkuisen matkalle <3

Ps/ Kertokaas kun oon aikalailla erilaisessa tilanteessa täällä, kun meillä on nuo hoidot päällä eli onko siitä haittaa jos täällä käyn kertomassa näistä?
 
titi-uu
lele: Minä ainakin luen mielelläni teidän kuulumisia, ajatuksiasi ja kaikkea mitä matkan varrella tulee vastaan! Kiinnostaa nuo hoitokokemukset ja hoitojen vaikutukset yms., itsellä kun on ystävissä/lähipiirissä vastaavia tilanteita. Ja muutenkin, eihän sitä voi tietää onko hoidot tai ainakin niiden pohtiminen joskus minullakin edessä. Että senkin vuoksi kiinnostaa paljon.

Ja tilanteet elävät kaikilla, elämä voi tuoda mitä tahansa vastaan. Minusta on ainakin mukava, että on tällainen paikka jossa voi asioita pohtia, oli oma tilanne mikä ja millainen tahansa. Toki voi olla niin, että saman kokeneet osaavat eri tavalla tukea ja tsempata ja löytää sanoja ja noin kuin esimerkiksi minä, joka olen kuitenkin aika alkumetreillä täällä. Mutta usein taitaa helpottaa jo sekin, että voi päästää ulos päästään ja sydämeltään ne mörrimöykyt ja huolet. Taikka jakaa ne ilot ja onnelliset asiat.

Että toivon kyllä kuulevani kuulumisia sinulta jatkossakin! :)
 
heho
Tervetuloa takaisin Cheycell! Kylla tanne mahtuu mukaan varsinkin kun ovat nuo rivit harventuneet, (niinkuin pitaakin). Kunhan saisimme kaikki ylarivista tuonne alariviin ja silla selva ; )
lele- mielellani luen sinun kokemuksistasi ivf-rumbassa. Niinkuin titi-uukin sanoi, meilla osalla saattaa olla edessa ihan samat hoidot ja on kiva tietaa mista niissa on oikeasti kyseessa. Tosi hyvaa ja konkreettista infoa. Nyt varmaan jannaamma koko palstan voimalla puolestasi!! Uskon etta olet raskaana parin kuukauden sisaan ja saat viettaa Suomen suven vatsaa kasvattaen.
Minmie- jos ne oli oviskivut niin paasitteko hyodyntamaan?
Titi-uuta jannaillaan nyt ja Minmieta heti sen jalkeen puuuuh+++++++ puuuh ++++++++ ; )
).( kierto on alussa ja seuraan monitorilla tilannetta. Viela on heikot paivat, varmaan parin/kolmen paivan paasta nousee asema hedelmallisiin pariksi paivaksi ja sitten varmaan ovis. Nyt viikonloppuna ja ensiviikon alussa pitaa siis saada peitot heilumaan. Mietin etta pitaisko koittaa sita joka toinen paiva metodia... se on vaan niin vaikeaa kun sitten naan etta ovis ois paivan sisaan niin pakkohan se silloin on tehda ; )
Saa nahda.
Itse olen paattanyt etta saan antaa mielen menna matalaksi joka kolmas kuukausi jos ei ole tarppi kaynyt, muulloin pitaa olla ajattelematta liikoja ja nauttia elamasta.
 
Minmie, ei kirj.
Ihanaa heho, kun sä jaksat olla niin positiivinen. Mä oon tainnu ennenkin sitä hehkutella, mut tulee itekkin paremmalle tuulelle, kun sun juttuja lueskelee.

Jos se mun vatsakivut oli oviskipuja, niin seuraavana aamuna peitot heilu, ehti sit siihen taikka ei. Sillon illalla kun vatsa kipuili ei ois kyl varmaan edes pystyny, kun istuminenkin teki niin hankalaa, et piti kippurassa olla. Levätyn yön jälkeen oli vähän helpompi sit olla aamulla, vaikkakin vielä sit seuraavana päivänä kivut muistutteli itsestään, joskaan ei yhtä kovin kun edellispäivänä.

Mä oon koittanu ottaa iloa irti muista asioista, nautiskelin täysillä maatessani ripsihuollossa, taisin jopa kuorsata siinä köllötellessäni (olihan se vähän noloa havahtua omiin ääniinsä :D) mut en antanu sen häiritä ja onni potki, kun työpaikalla yks asiakas toi myöhäisen joululahjan, kaks pönttöä viiniä, niin arpa poimi mun nimen toiselle pöntölle. Viiniä en kyl ite juurikaan juo, mut mies kyllä maistelee ihan mielellään hyvää punaviiniä. (ja vasta jokuaika sitten oli mun nimi poimittu yhdessä toisessa arvonnassa meillä töissä ja viime viikolla keräsin maasta kakskymppisen... Josko onni potkaisis kohta tänkin asian suhteen?)

Lauantaina ajattelin ihan hyvällä omalla tunnolla nollailla, kun ystäväpariskunta pitää pikku pirskeet ja lapsi on diilattu mummulaan yökylään...
 
titi-uu
pe 11.2.2011

Heituli -------------- 17/33-136--------------22----------------Esikoinen
lele86----------------18/26-36---------------23----------------Esikoinen
heho-----------------9/26-29--------------16----------------Esikoinen
Minmie--------------23/27-32---------------34---------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------1/26-32----------------7-----------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
Tiili-85-------------15----------------Esikoinen

).( aamulla alkoi tuhruttaa. Nyt vatsa ja alaselkä kramppaa niin, että on vaikea olla paikallaan eli eiköhän vuotokin tuosta lisäänny.. No, tästä se lähtee taas, eiku matoa taas onkeen tässä kierrossa ;) vai miten se oli. Lippu on minulla nyt kuitenkin jotenkin aika korkealla, jotenkin tuntuu, että nyt "pääsee taas hengähtämään ja takaisin normaaliin arkeen", kun ei tarvitse miettiä että tärppäsikö vai ei. Kuulostaapa kummalliselta. Jotenkin vaan on tuntunut että ei vielä ole mun vuoro, vaikka toiveita on ollutkin. Ehkä vieläkin hölmösti uskon (tai haluaisin ainakin uskoa) siihen, että "kyllä sen sitten vaan jostakin tietää". No, sitä odotellessa.. Iloista päivää ja alkavaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia - siis jäniksenhuulia :D +++++++++++++++++++++
 
Cheycel
pe 11.2.2011

Heituli -------------- 17/33-136--------------22----------------Esikoinen
lele86----------------18/26-36---------------23----------------Esikoinen
heho-----------------9/26-29----------------16----------------Esikoinen
Minmie--------------23/27-32---------------34----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------1/26-32---------------- 7------------------Esikoinen
Cheycel-------------19/30-32---------------1------------------Pikkukakkonen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
Tiili-85-------------15----------------Esikoinen

Kiitokset vielä, että saan liittyä seuraanne haaveilemaan. Ja ensinnä paljon onnea Tiilille, nauti raskaudesta ja kaikkea hyvää pikkuisen seurassa.
Lisäsin tiedot ylle ja merkitsin jo yk 1 vaikkakaan tätä kiertoa ei olla päästy hyödyntämään. Ei ole enää niin helppoa hommailla hormoonien hyrrätessä saatika oviksen mukaan, mutta tästä se lähtee.
Meillä on siis 11 kk ikäinen esikoistyttö, minä 32v ja ukkokulta 36v. Olen vielä syksyyn saakka kotosalla hoitovapaalla ja pikkuneiti on jo ilmoitettu päiväkotiin, mutta jos hyvin sattuisi käymään, voitaisiin vetää hakemus takaisin tai muuttaa osapäiväiseksi. Piti aloittaa haaveilu ihan lunkisti, mutta niinköhän mieli heti muuttuu, kun heti alkaa tulevaisuutta suunnitteleen.. Yritän pitää jäitä hatussa ainakin näin alkuunsa ;)
 
Minmie, ei kirj...
Kun työkoneella en vaan jaksa kirjautua...

ma 14.2.2011

Heituli -------------- 20/33-136--------------22----------------Esikoinen
lele86----------------21/26-36---------------23----------------Esikoinen
heho-----------------12/26-29----------------16----------------Esikoinen
Minmie--------------26/27-32---------------34----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------4/26-32---------------- 7------------------Esikoinen
Cheycel-------------22/30-32---------------1------------------Pikkukakkonen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
Tiili-85-------------15----------------Esikoinen


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Oikein ihanaa Ystävänpäivää, rakkaat haaveilijat!

Aamulla just mietin, et mulla on kierto vasta päivässä 23, kun en ollu täällä käynyt edes kurkkaamassa ton viime kerran jälkeen... No kaipa se pitää valmistua tädin odotteluun... Mitään oireita ei ole, siks varmaan ajattelin kierron olevan aiemmassa vaiheessa. tai no, kyl eilinen meni mässäilyks, mut pistin senkin edellisiltasten illanistujaisten piikkiin... :)
 
Heituli
Ihanaa ystävänpäivää kaikille!!! <3

(.) Oon tikuttanut ovista kp14 lähtien ja ei vaan ole tullut vahvaa viivaa vieläkään!!! Joko ovis on hemmetin myöhässä tai en vaan ovuloi tässä kuussa :(
Tämän päivän vielä tikutan, sit saa riittää ja ensikuussa uusi yritys.
Parin päivän aikana on kuitenkin vahvempi viiva tullut tikkuun, mutta edelleen luettavissa haamuksi tai negaksi. Kyllä v*tuttaa välillä tämä kroppa ettei se voi toimia normaalisti!!! *hakkaa päätä seinään*
 
lele86
Ihanaa ystävänpäivää kaikille haaveilijoille täältäkin <3

OmaNapa: Tänään alkoi sit hormonitoiminnan nollaus... ensimmäiset sumut nenään otettu.. tais olla pikainen vaikutus kun valittelin -30 pakkasella miten kuuma on, tais työkaverit hulluks katsoa.... :)

Heituli: Mulla meni hermot kans ovistesteihin silloin aikoinaan ja sit vaihdoin siihen digitaaliseen, kallis mutta ei tarvinnut arpoa.. Mut sellasen neuvon täältä joltain sain että ne tummimmat viivat tarkoittaa ovista vaikka ne ei aina ihan yhtä tummia olisikaan kuin se tarkitus-viiva... ja siihen itse silloin luotin, koska en saanu niillä varmaan kertaakaan tulosta jossa oisin voinu olla oviksesta varma.. nykyisin tietäs millon aloittaa tikuttelu (hyi tekstiä, mut siis ihan limiksestä sen huomaa..tai näin ainakin mulla..) se on vaan hyvä keino jos ei yhtään muuten osaa arvailla mille päiville sattuu niin tuolla digillä alkaa mittailla sit kun oma kroppa antaa vihiä... Mut tosiaan ihan yksilöllinen jutskahan tuo on....
 
titi-uu
ti 15.2.2011

Heituli -------------- 21/33-136--------------22----------------Esikoinen
lele86----------------22/26-36---------------23----------------Esikoinen
heho-----------------13/26-29----------------16----------------Esikoinen
Minmie--------------27/27-32---------------34----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------5/26-32---------------- 7------------------Esikoinen
Cheycel-------------23/30-32---------------1------------------Pikkukakkonen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
Tiili-85-------------15----------------Esikoinen

Pakkasta pitelee.. No, ainakin ulkona on kaunista ja aurinkoista jos tästä jotain mukavaa pitää keksiä!

).( menkat alkaa täällä olla ohi ja pian taas uuteen yritykseen. Ajatukset risteilee ympäriinsä, mieli halajaisi jonnekin lämpimään palmun alle.. Alkaa olla taas pian se aika vuodesta, että minulla siivet kasvavat kantapäihin. Titi-uuta lennätetään taas haaveissa rantahietikolta toiselle, meren turkoosiin keinuntaan ja seikkailusta uuteen :) no, haaveissa taitaa minulla olla aina puolet sitä ihanaa kaihoa ja surumielisyyttä, kun tietää omien ajatustensa mahdottomuuden.. Olenpa haikealla tuulella.. ;) huokaus.
 
heho
Joo, minakin kaytan clearblue digi testeja, ne on niin hyvia, ei tarvitse tiirustella viivoja. Ystavani todellakin sanoi etta jos kayttaa perusovistesteja, ei ne viivat aina tule yhta vahvoiksi. Hanellakaan ei tullut mutta tuli siltikin siita kuusta raskaaksi. Heituli- olisko muuten ollut mahdollista etta ovuloit ennen 14 paivaa? Mulla ainkin hyppii aika paljonkin paivat. Esim tassa kuussa en ole vielakaan saanut hymynaamaa, pari kuukautta sitten sain 11 paiva. Tiirasin sita tikkua kuitenkin (vaikkei sais) tana aamuna ja viivat on vahvistumaan pain. Testaan uudeelleen illalla ja uskon se olevan viimeistaan huomen aamulla positiivinen.
Titi-uu, ihanasti kirjoitit haaveistasi. Tuli heti lammin olo!
Lele- tsemppia!!! Mita muita 'oireita' tuo nollaus aiheuttaa (kun kuumia aaltoja)? Vai oletko huomannut mitaan kummempia?
Minmie- jospa teilla tarppais tass kuussa? Puuuhh puuuuh++++++++++
Cheycelia jannataan seuraavaksi!
 
Heituli
Tuli ostettua semmoinen himosäkki niitä ovistestejä, että pitää käyttää ne eka pois :D Oon miettinyt sitä digitaalista, mutta en oo vaan raaskinut ostaa :/
Noh, tänään tuli jo aika vahva viiva tikkuun, katson vielä huomisen testin, että vahvistuuko vielä vai ei. Mut melkein plussaksi voisi tämän päivän testin katsoa. Joten eikun peitot heilumaan ;)
Ja tänään on myös vihlonut oikean puoleista munista siihen malliin, että voisi olla oviksen aika :)
 
Minmie-79
ke 16.2.2011

Heituli -------------- 22/33-136--------------22----------------Esikoinen
lele86----------------23/26-36---------------23----------------Esikoinen
heho-----------------14/26-29----------------16----------------Esikoinen
Minmie--------------28/27-32---------------34----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------6/26-32---------------- 7------------------Esikoinen
Cheycel-------------24/30-32---------------1------------------Pikkukakkonen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08


Toivottavasti heitulilla nyt ovistelee!

heho, kyllä mäkin toivon sitä tärppiä... Niinkun joka kierrossa. Usko ei vaan tunnu riittävän. Vieläkään ei kyllä oo ollu sen isommalti oireita tätiin, mut viime kiertokin oli vähän aikaisempia pidempi, et ei tässä ehkä vielä tarviikaan olla.
 

Yhteistyössä