Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
heho
Heippodei, tanne ei kuulu yhtaan mitaan uutta. Kovasti yritettiin oikeaan aikaan tassa kuussa, mutta en usko tulosta syntyneen. Noh- Jouluun asti yritetaan ja 'armeijan' tarkkuudella ; )
Hymynaaman sain normaalisti tikkuun 13 paiva ja onneksi tassa kuussa ei ole ollut sita keltarauhasen kipuilua.
Heituli ja lele.... * rutistus* (iso halaus!). Kylla se siita. Uskon etta teilla molemmilla on kaarot jossain vaiheessa sylissa. Minua auttaa lukea teidan kokemuksista koska minulla saattaa olla samat edessa. Teidan kertomukset nayttavat totuuden lapsen 'saannista'. Yritys voi olla vaikeaa, yhta laakareilla juoksua ja eri laakityksia ja raskaaksi tuleminen voi todellakin kestaa ikuisuuden (tai ainakin tuntua silta). Kiitos rehellisyydestanne.


17.8.

Heituli ------------- 4/33-136-------------18---------------Esikoinen
lele86---------------20/28-36---------------18---------------Esikoinen
heho----------------22/28-29---------------9----------------Esikoinen
Tiili-85---------------15/29-37-------------12---------------Esikoinen
myrtti---------------49/28-54--------------40---------------Esikoinen
Butterfly------------16/28-29----------------16---------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona......
sateenkaari...
 
lele86
18.8.

Heituli ------------- 5/33-136-------------18---------------Esikoinen
lele86---------------21/28-36---------------18---------------Esikoinen
heho----------------23/28-29---------------9----------------Esikoinen
Tiili-85---------------16/29-37-------------12---------------Esikoinen
myrtti---------------50/28-54--------------40---------------Esikoinen
Butterfly------------17/28-29----------------16---------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona......
sateenkaari...

Heho: Tässä palstassa on tosiaan se hyvä puoli, että on joku aina jolta esim.kysyä kun on jotain tähän yrittämiseen liittyvää ja saa tukea kun huomaa ettei ole ainut joka painii tämän lapsen saannin vaikeuden kanssa. *Halit*
Toivotaan että hymynaama tuottaa tulosta!
Päivitin vielä listan, oli kaks päivää tosta edellisestä päivityksestä:)
 
butterfly
To 19.8

Heituli ------------- 6/33-136-------------18---------------Esikoinen
lele86---------------22/28-36---------------18---------------Esikoinen
heho----------------24/28-29---------------9----------------Esikoinen
Tiili-85---------------17/29-37-------------12---------------Esikoinen
myrtti---------------51/28-54--------------40---------------Esikoinen
Butterfly------------18/28-29----------------16---------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona......
sateenkaari...

Ompas täällä ollu hiljasta :/.....en oo minäkää kyl käyny taas....on ollu kaikkee muuta et tää aihe on taas hetkeks unohtun (hyvä vaan)
Lääkäri määräs clomit ja hain ne tänää apteekista :)....jee...taas uutta toivoo yritykseen ;)...nyt ootan et pääsee alottaa ne :)....
kertokaa ihmeessä ne joil on ollu tai on clomit, et onko niist tullu mitää ja ootteko käyny niis ultrissa??Mä meen ultriin, jos vain saa ajan...(lääkäri sano et ne ajat on vähä kiven kolos, ku ne menee heti :/....)Tänää varasin ajan vaikken nyt satavarma ookkaa niis äivistä, jolloin siel pitäs käydä, ku ei oo viel menkat alkan ni en saanu omalle lääkärille vaa piti tyytyy johonkii mieheen,,,,toivottavasti se tajuu jotaa niist ;D....

No joo....mul on kyl ollu elämäs nyt kaikkee muuta ajateltavaa ja hommaa et tää on jääny vähäsen taka-alalle....(onneks)....Hirvee bilettäjä musta on tullu :p....mut ehkä se on jotaa korviketta???hmmm.....

Mitä teille kuuluu*???
 
lele86
Pe 20.8

Heituli ------------- 7/33-136-------------18---------------Esikoinen
lele86---------------23/28-36---------------18---------------Esikoinen
heho----------------25/28-29---------------9----------------Esikoinen
Tiili-85---------------18/29-37-------------12---------------Esikoinen
myrtti---------------52/28-54--------------40---------------Esikoinen
Butterfly------------19/28-29----------------16---------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona......
sateenkaari..

Butterfly: Mulla on nyt neljäs clomikierto menossa, kertaakaan ei oo ollu seurantaultraa, kun sanottiin ettei tarvitse.. tai sit oikeestaan kunhan alkaa inseminaatiot (jos me ne nyt aloitetaan) niin sillon se seurantaultra tehdään ja kuulema noin kiertopäivänä 8.
Toistaiseks ei oo mulla siis ollut muuta hyötyä näistä kun se että kierto on säännöllinen. Mut sivuoireiden kirjo onkin sit ollu aikamoinen..
Alussa oli kuumia aallot aina illalla ja öisin ja ne pilas unet täysin.. sit mielialat on heitelly niin laidasta laitaan että huh huh ja voi mun miesraukkaa... :)
Ja yhdyntäkivut oviksen aikaan on ihan järkyttävät välillä ja oviksen jälkeen sit iskee heti naaman ihan kamalaan kuntoon (mulle finnit on ollu harvinaisia,muttei todellakaan enää) ja rinnat on oviksen jälkeen joka clomikierrossa ollut superkipeät samoin jokaisessa clomikierrossa tosi voimakasta pahoinvointia loppukierrossa ja samoin keltarauhasjuilinnat voimakkaita.. eli alavatsa aika arka sillon kun uus kierto alkaa....
Siinäpä jotain infoa :)
Ainiin ja sateenkaari sai heti toivotun tuloksen ja ensimmäisellä clomikierrolla plussasi, eli on niistä joillekin apua :)
 
myrtti
Heituli ------------- 7/33-136-------------18---------------Esikoinen
lele86---------------23/28-36---------------18---------------Esikoinen
heho----------------25/28-29---------------9----------------Esikoinen
Tiili-85---------------18/29-37-------------12---------------Esikoinen
myrtti---------------26/28-54--------------41---------------Esikoinen
Butterfly------------19/28-29----------------16---------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona......
sateenkaari..

Hei vaan kaikille! Täällä ollaan pitkästä aikaa taas netin äärellä, on ollut ihanan pitkä ja rentouttava hellekesä mistä on saanut nauttia ihan täysillä! Mitään uutta ei kuulu, gynen suosituksesta aukiolotutkimuksiin menoa tässä suunnitellaan mutta vielä en ole saanut aikaiseksi soitella minnekään... Ja tätiä nyt sitten odottelen ilmestyväksi, kp:t ja ovistikutkin oli ihan hukassa loman aikana joten tuskin on tärpännyt :) Tai eihän sitä tiedä, jos se sillon tärppää kun ei mitään suunnittele? Mitään tuntemuksia ei kuitenkaan ole, siis normaalista poikkeavaa...

Sateenkaari: ONNEA ja rutistus kaksosten johdosta!!!

Tiili-85: toivotaan että teille tulisi luomuplussa ennen lokakuuta, ja hoitoihin menoa :) monesti kuulee että kun asioille alkaa tekemään jotain niin sitten tuleekin yhtäkkiä raskaaksi ihan luomusti, kun tavallaan sen stressaamisen unohtaa hetkeksi!

Heituli ja lele: Samaa olen miettinyt monta kertaa noista hoidoista, siinä on puolensa ja puolensa... mulle gyne suositteli tuota aukiolotutkimuksen tekemistä, jos siellä on jotain häikkää pahemminkin niin sitten saisi ainakin mielenrauhan. Mekään ei siis "kovempiin" hoitoihin aiota mennä. Mutta eteenpäin sano mummo lumessa, eiköhän meillä kaikilla se pieni tuhisija vielä jonain päivänä sylissä ole :)

heho ja Butterfly: tsemppihalit teille myös, toivottavasti pian tärppää! Vaikka kuulostaa melko hurjilta nuo clomien sivuvaikutukset :/

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
heho
Lauantai 21.8

Heituli ------------- 8/33-136-------------18---------------Esikoinen
lele86---------------24/28-36---------------18---------------Esikoinen
heho----------------26/28-29---------------9----------------Esikoinen
Tiili-85---------------19/29-37-------------12---------------Esikoinen
myrtti---------------27/28-54--------------41---------------Esikoinen
Butterfly------------20/28-29----------------16---------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona......
sateenkaari..

On sen verran morkkis etta varppina tati pyrhaltaa kylaan keskiviikkona : (
Noh- se siita. Laskeskelin etta Joulukuun loppuun asti meilla on viela 5 yrityskertaa. Toivotaan siis etta napsahtais ennen laakarille menoa.
Tsemppia ja hyvaa viikonloppua!
 
butterfly
Su 22.8

Heituli ------------- 9/33-136-------------18---------------Esikoinen
lele86---------------25/28-36---------------18---------------Esikoinen
heho----------------27/28-29---------------9----------------Esikoinen
Tiili-85---------------20/29-37-------------12---------------Esikoinen
myrtti---------------28/28-54--------------41---------------Esikoinen
Butterfly------------21/28-29----------------16---------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona......
sateenkaari..

Moih :)..

Tääl ei mitää ihmeempää , jotaa veristä vuotoo (tiputtelua??)tuli eilen.... :/
Ootan jo sitä seuraavaa kiertoo, et saa alottaa clomit, jos niistä olis apua....vaikka ne varmaa sivuvaikutuksiltaan ei mitää kivoja ookkaa :/....

Mulle lääkäri ehdottomasti suositteli ultraa kierron puolväliin, että näkee miten ne clomit vaikuttaa!!Auttaako se kypsyttämään niit munasouluja ja ettei niitä kypsy liikaa :p...

lele: Oliko sulla todettu pco:ta???

Plussaonnea <3<3
 
lele86
Butterfly: Toivotaan että ois kiinnittymisvuotoa tuo sun eilinen tiputtelu ;)
Ei oo todettu pco:ta mulla..
Ja juu kyllähän se kiinnostais tietää miten ne clomit on vaikuttanut itselläkin.. tosin vaikka niitä munasoluja ois kypsyny useampi niin ottaisin silti kyllä varmasti riskin, koska on niin pitkä yritys takana... mut tosiaan eihän sitä tiedä mikä tuo clomien vaikutus on mulla ollu...ei ainakaan näkyvää tulosta vielä! huoh... ja en kyllä jaksa itselle enää toivoa luoda noistakaan clomeista.. sen verran tottunu niitä popsimaan jo ja kiertokin muuttui kellontarkaksi... eikä oireita suuntaan tai toiseen yhdessäkään clomikierrossa.. tai no ehkä jotain kuviteltuja oireita korkeintaan.... mut toivotaan parasta kuitenkin................................
 
butterfly
Butterfly: Toivotaan että ois kiinnittymisvuotoa tuo sun eilinen tiputtelu ;)
Ei oo todettu pco:ta mulla..
Ja juu kyllähän se kiinnostais tietää miten ne clomit on vaikuttanut itselläkin.. tosin vaikka niitä munasoluja ois kypsyny useampi niin ottaisin silti kyllä varmasti riskin, koska on niin pitkä yritys takana... mut tosiaan eihän sitä tiedä mikä tuo clomien vaikutus on mulla ollu...ei ainakaan näkyvää tulosta vielä! huoh... ja en kyllä jaksa itselle enää toivoa luoda noistakaan clomeista.. sen verran tottunu niitä popsimaan jo ja kiertokin muuttui kellontarkaksi... eikä oireita suuntaan tai toiseen yhdessäkään clomikierrossa.. tai no ehkä jotain kuviteltuja oireita korkeintaan.... mut toivotaan parasta kuitenkin................................

:)....joo toivotaan et oli kinnittymisvuoto...(ja vitut ;) he....
joo mäki kyllä meinasin et vaikka kypsyis viis munasolua, ni sitä kertaa ei jätetä väliin,,,,niin kauan on kyllä odotettu :)....Saa tulla vaikka kymmenen;)...he...
Mullaki voi olla et en saa aikaa joka kierrolle, ku ajat viedää käsistä.....mut sit vaa toivotaa parasta!!!!Nytteki vaikka aivan varmasti käytettii parhaat päivät hyväksi ni en vaa usko raskauteen:(......eikä mitäää tuntemuksiakaan......huoh......mut niin normaalia!!!!
 
Viimeksi muokattu:
lele86
Ma 23.8

Heituli ------------- 10/33-136-------------18---------------Esikoinen
lele86---------------26/28-36---------------18---------------Esikoinen
heho----------------28/28-29---------------9----------------Esikoinen
Tiili-85---------------21/29-37-------------12---------------Esikoinen
myrtti---------------29/28-54--------------41---------------Esikoinen
Butterfly------------22/28-29----------------16---------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona......
sateenkaari..
 
lele86
Ti 24.8

Heituli ------------- 11/33-136-------------18---------------Esikoinen
lele86---------------27/28-36---------------18---------------Esikoinen
heho----------------29/28-29---------------9----------------Esikoinen
Tiili-85---------------22/29-37-------------12---------------Esikoinen
myrtti---------------30/28-54--------------41---------------Esikoinen
Butterfly------------23/28-29----------------16---------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona......
sateenkaari..
 
myrtti
Ti 24.8

Heituli ------------- 11/33-136-------------18---------------Esikoinen
lele86---------------27/28-36---------------18---------------Esikoinen
heho----------------29/28-29---------------9----------------Esikoinen
Tiili-85---------------22/29-37-------------12---------------Esikoinen
myrtti---------------4/27-54--------------42---------------Esikoinen
Butterfly------------23/28-29----------------16---------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona......
sateenkaari..
 
Tiili-85
butterfly: Mulla oli myös clomit käytössä kahden kierron ajan. Ensin 1tabl/vrk ja seuraavassa kierrossa 2tabl/vrk --> harmikseni sain kuulla ja nähdä ettei niillä ollut vastetta. Mulla oli seurantaultra molemmilla kerroilla, eikä kummallakaan kierrolla munikset kypsyneet tarpeeksi isoiksi, enkä siis ovuloinut ja limakalvokin oli liian ohut :( ...Seuranta uä mulla oli koska mulla on pco tyyppiset munasarjat.


Edelleen täällä odotellaan, että jotain alkais tapahtumaan tai päästäis hoitoihin polille. Lokakuuhun tuntuu olevan niin perkuleen pitkä aika.
 
butterfly
butterfly: Mulla oli myös clomit käytössä kahden kierron ajan. Ensin 1tabl/vrk ja seuraavassa kierrossa 2tabl/vrk --> harmikseni sain kuulla ja nähdä ettei niillä ollut vastetta. Mulla oli seurantaultra molemmilla kerroilla, eikä kummallakaan kierrolla munikset kypsyneet tarpeeksi isoiksi, enkä siis ovuloinut ja limakalvokin oli liian ohut :( ...Seuranta uä mulla oli koska mulla on pco tyyppiset munasarjat.


Edelleen täällä odotellaan, että jotain alkais tapahtumaan tai päästäis hoitoihin polille. Lokakuuhun tuntuu olevan niin perkuleen pitkä aika.

Tiili -85 : Harmillista kuultavaa :(....Toivottavastio teillä pian alkaisi jotain tapahtuu, mitä toivon täälläkin!!Mulla kans pco-tyyppiset munasarjat etenkin tuo toinen kuulemma :/....Saapi nähä kehittyykö mitäää!!!
Niist mun progesteroni arvoista lääkäri sano et ne on hyvät ja ku kysyin että mitä se hyvä tarkoittaa, ni se vastas että..."munasolu on kehittyny ja irronnut" Mä viel tyhmänä kysyin et "onko mul tapahtun ovulaatio??" Ku en millää taho uskoo!!!:D...Lääkäri piti mua varmaa ihan tyhmänä!!!Mut määräs kuitenki tueksi clomit ku pyysin!!! (Toivoton minä)....



Milläs ne lääkärit sen limakalvon paksuuden toteaa???ku mulle ei oo kukaa siitä mitää puhunu??häääh?...
Ja osaatteko sanoa kukaan et tehääkö yksityisellä gynen vastaanotolla sitä munatorven aukiolotutkimusta vai vain lapsettomuuspuolella?????
 
Viimeksi muokattu:
Progesta
Niist mun progesteroni arvoista lääkäri sano et ne on hyvät ja ku kysyin että mitä se hyvä tarkoittaa, ni se vastas että..."munasolu on kehittyny ja irronnut" Mä viel tyhmänä kysyin et "onko mul tapahtun ovulaatio??" Ku en millää taho uskoo!!!:D...Lääkäri piti mua varmaa ihan tyhmänä!!!Mut määräs kuitenki tueksi clomit ku pyysin!!! (Toivoton minä)....

Milläs ne lääkärit sen limakalvon paksuuden toteaa???ku mulle ei oo kukaa siitä mitää puhunu??häääh?...
Ja osaatteko sanoa kukaan et tehääkö yksityisellä gynen vastaanotolla sitä munatorven aukiolotutkimusta vai vain lapsettomuuspuolella?????
Eiks sulla ollut progesteroni vain 21 ja sen pitäisi olla yli 25 eli arvon perusteella ovulaatiota EI olisi tapahtunut? Näin ainakin muistan sun kirjoitelleen aikaisemmin.
Limakalvon paksuus todetaan ultralla ja aukiolotutkimuksia tehdään yksityisilläkin gyneillä.
 
Viimeksi muokattu:
lele86
Ke 25.8

Heituli ------------- 12/33-136-------------18---------------Esikoinen
lele86---------------28/28-36---------------18---------------Esikoinen
heho----------------30/28-29---------------9----------------Esikoinen
Tiili-85---------------23/29-37-------------12---------------Esikoinen
myrtti---------------5/27-54--------------42---------------Esikoinen
Butterfly------------24/28-29----------------16---------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona......
sateenkaari..
 
Tiili-85
Itselläni oli s-prog arvo 3.6 (luteaalivaihe) eli matala --> viittasi siis ettei ovulaatiota ollut tapahtunut.

Labratulosteessa oli seuraavat viitearvot:
- follikkelivaihe alle 3.4 nmol/l
- ovulaatiovaihe 2.7 - 5.2 nmol/l
- luteaalivaihe 12 - 69 nmol/l
- postmenopaussi alle 3.0 nmol/l



VITA Laboratoriokäsikirjasta löysin seuraavat viitearvot:
- follikkelivaihe 0.6 – 4.8 nmol/l
- luteaalivaihe 9.5 – 63.6 nmol/l

Ovulaatio on tapahtunut, mikäli luteaalivaiheessa mitattu progesteronipitoisuus on yli 15 nmol/l.



Sitten taas OYS-labroratorion löysin seuraavaa:

Jos ovulaatio on tapahtunut, progesteronipitoisuuden pitäisi suurentua vähintään 25 nmol/l:aan luteaalivaiheen puolessa välissä (n. kierron päivä 22). Tämän toteamiseksi varmuudella tulisi luteaalivaihessa ottaa 3 näytettä esim. 4 päivän välein. Kaikkien pitoisuuksien tulisi olla vähintään 6 nmol/l ja huippupitoisuuden vähintään 25 nmol/l.
 
heho
Ke 25.8

Heituli ------------- 12/33-136-------------18---------------Esikoinen
lele86---------------28/28-36---------------18---------------Esikoinen
heho----------------1/28-29---------------9----------------Esikoinen
Tiili-85---------------23/29-37-------------12---------------Esikoinen
myrtti---------------5/27-54--------------42---------------Esikoinen
Butterfly------------24/28-29----------------16---------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona......
sateenkaari..

Etta silleen. Yritan kaapia positiivisuuden jostain lattianraosta takaisin etta jaksan taas seuraavan kuukauden vuoristoradan.
En ole varma pystynko odottamaan Jouluun ennen laakarille menoa... ystavani on nyt yrittanyt saada lasta vahan yli vuoden, kavivat tutkimuksissa ja mitaan ei loytynyt, han aloittaa clomit ja inseminaatiot ensikuussa. Uskon ystavani olevan raskaana ennen Joulua.
En haluaisi olla ihan yhta 'paniikissa' kun ystavani, koska uskon etta he olisivat tulleet raskaaksi muutenkin. Mutta minulla ika painaa...
Saa nahda. Matkustamme miehen kanssa TAAS hyvat paivat mutta pakko saada hommat jotenkin tehtya- ; )
 
heho
Ke 25.8

Heituli ------------- 12/33-136-------------18---------------Esikoinen
lele86---------------28/28-36---------------18---------------Esikoinen
heho----------------1/28-29---------------10----------------Esikoinen
Tiili-85---------------23/29-37-------------12---------------Esikoinen
myrtti---------------5/27-54--------------42---------------Esikoinen
Butterfly------------24/28-29----------------16---------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona......
sateenkaari..
 
butterfly
Eiks sulla ollut progesteroni vain 21 ja sen pitäisi olla yli 25 eli arvon perusteella ovulaatiota EI olisi tapahtunut? Näin ainakin muistan sun kirjoitelleen aikaisemmin.
Limakalvon paksuus todetaan ultralla ja aukiolotutkimuksia tehdään yksityisilläkin gyneillä.

No joo oli eka 21 ja toka 24!!Sit pyysin soittoajan uuestaa lääkärille ja se sano et toi on ihan hyvä arvo!!Sit kysyin et mitä se ihan hyvä takottaa ni selitti ton edellämainitun.... et on ovis tapahtunu......jne....ja sit labrasta tuli verikokeiden vastaukset ja siinä oli et viitearvot on 9- 68!!!!!et kyllä nuo arvot ainaki viitearvojen sisällä oli!!!!et kyllä siel nyt jotaa toimintaa oli......mun käsittääkseni!!!
 
Viimeksi muokattu:
butterfly
Näköjää noi labrojen viitearvot vaihtelee, et ota nyt niistä selvää!!!

OOn kuitenki arvoista välittämättä sitä mieltä, et me ei vauvaa saada ilman ihmelääkkeitä!!!...Toivon et noi clomit olis ne ihmelääkkeet :p.....huoh...
 
lele86
Su 29.8

Heituli ------------- 16/33-136-------------18---------------Esikoinen
lele86---------------32/28-36---------------18---------------Esikoinen
heho----------------5/28-29---------------10----------------Esikoinen
Tiili-85---------------27/29-37-------------12---------------Esikoinen
myrtti---------------9/27-54--------------42---------------Esikoinen
Butterfly------------28/28-29----------------16---------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona......
sateenkaari..

Vaihdelkaa jos sotkin jonkun kiertopäivät... on taas aikaa kun ollaan päivitelty listaa.... mitäs tunnelmia..?
Oma napa (Ällötekstivaroitus):
Täällä tätiä odotellessa.. eilen tuli sellaista limavuotoa Mut siis kirkasta/vähän rusehtavaa... mietin et varmaan nuo clomit on oikeesti kuivattanu mun kohdun limakalvon olemattomaks tällä tupla-annoksella ja sen takia ei tuu sit kunnon menkkoja vieläkään... en tajunnutkaan et on jo kp 32 menossa.. eli just kun pääsin kehumaan miten clomit tasoitti kiertoa niin voin näköjään perua puheeni :/ siihen et ois tärpänny en kyllä luo uskoa ollenkaan ihan jo näiden menkkatuntemusten takia...
 
lele86
Ma 30.8

Heituli ------------- 17/33-136-------------18---------------Esikoinen
lele86---------------1/28-36---------------19---------------Esikoinen
heho----------------6/28-29---------------10----------------Esikoinen
Tiili-85---------------28/29-37-------------12---------------Esikoinen
myrtti---------------10/27-54--------------42---------------Esikoinen
Butterfly------------29/28-29----------------16---------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona......
sateenkaari..
 
Tiili-85
Lele harmillista ettei clomit sielläkään ole tuottanut toivottua tulosta :( Jatkuuko sulla vielä clomihoito?

Butterflylle onnea clomihoitoon, toivotaan että ne tepsii :)

Mulla ei muutosta tilanteeseen. Ei ole kauheesti ajatellut edes tätä vauva projektia. Lähinnä odottelen sitä lokakuun polilla käyntiä. Oviksen pongailut ja muutkin keinot jäänyt nyt taka-alalle. Ehkä parempi olla hieman neutraalimmalla asenteella ja keskittyä aivan johonkin muuhun :) Varmaan ukkokin ihmettelee, kun en ole aikoihin touhottanut koko asiasta :D
 
butterfly
Ma 30.8

Heituli ------------- 17/33-136-------------18---------------Esikoinen
lele86---------------1/28-36---------------19---------------Esikoinen
heho----------------6/28-29---------------10----------------Esikoinen
Tiili-85---------------28/29-37-------------12---------------Esikoinen
myrtti---------------10/27-54--------------42---------------Esikoinen
Butterfly------------3/26-29----------------17---------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona......
sateenkaari..

Moikka :)
Mulla oliki paripäivää lyhkäsempi kierto ku tavallisesti...(26) :)....Kunhan ei lyhene liikaa!! Tänää nappasin ekan clomin :)...jännityksellä ootan onko niistä iloa :)
 

Yhteistyössä