Pampula
TI 19.6.2012
Tupu_--------------6/27-------------------23-------------Esikoinen
heho---------------31/26-28--------------29--------------Esikoinen
Pampula --------- 1/23-29-----------------11--------------Pikkukakkonen
Liplap--------------20/23-28---------------18-------------Esikoinen
Jenni88 --------------29/26-30---------------2----------------Pikkukakkonen
Eena------------------25/30-32---------------5--------------Esikoinen
Fisuliini---------------6/27-30-------------------2--------------Esikoinen
Kielo-----------------26/26-29----------------4--------------Esikoinen
Plussanneet
Cheycel-------------45/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------45/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24
Korjasin omani tuohon heti.
Gynellä käyty ja hän oli kanssani täysin samaa mieltä, että keltarauhashormonia mun on turha syödä, kun ei se vaikuta yhtään mitenkään. Sain nyt kokeeksi (suostuin vielä tähän, mutta sitten on nämä hoidot mun osalta ohi) vielä Clomifenit, jotka ehdin ottaa viiden päivän kuurina jo tässä kierrossa ja ensi viikon perjantaina menen ultrattavaksi ja katsotaan, miltä ovulaatio- ja kohdun limakalvon tilanne näyttää. Hän epäili, että kyse on siitä, että mulla on jäänyt jotenkin epäsynkkaan touhu ja yritetään nyt noilla clomeilla saada synkroniin kropan toiminta.
Tupu_--------------6/27-------------------23-------------Esikoinen
heho---------------31/26-28--------------29--------------Esikoinen
Pampula --------- 1/23-29-----------------11--------------Pikkukakkonen
Liplap--------------20/23-28---------------18-------------Esikoinen
Jenni88 --------------29/26-30---------------2----------------Pikkukakkonen
Eena------------------25/30-32---------------5--------------Esikoinen
Fisuliini---------------6/27-30-------------------2--------------Esikoinen
Kielo-----------------26/26-29----------------4--------------Esikoinen
Plussanneet
Cheycel-------------45/28-30----------------4---------------Pikkukakkonen => PLUSSA
Nuppu--------------45/24--------------------11-------------Esikoinen => PLUSSA kp 27/24
Korjasin omani tuohon heti.
Gynellä käyty ja hän oli kanssani täysin samaa mieltä, että keltarauhashormonia mun on turha syödä, kun ei se vaikuta yhtään mitenkään. Sain nyt kokeeksi (suostuin vielä tähän, mutta sitten on nämä hoidot mun osalta ohi) vielä Clomifenit, jotka ehdin ottaa viiden päivän kuurina jo tässä kierrossa ja ensi viikon perjantaina menen ultrattavaksi ja katsotaan, miltä ovulaatio- ja kohdun limakalvon tilanne näyttää. Hän epäili, että kyse on siitä, että mulla on jäänyt jotenkin epäsynkkaan touhu ja yritetään nyt noilla clomeilla saada synkroniin kropan toiminta.