unikuu108
ei siis hikkaa vaan jotenkin värisee.. tulee vitsit melkein paha olo.. :x
vai mitä ihmettä se oikein touhuaa..
vai mitä ihmettä se oikein touhuaa..
Näinhän ne väittää, se on jänskän tuntuista. Tajusin muuten viimeisimmän raskauden jälkeen (ainoa tyttö), että sitä tärinää ei tuntunut.. poikien juttu?Alkuperäinen kirjoittaja **:se pissaa
se vaan tekee joillaki vauvoilla sellasen puistatuksen ku pissa tulee, meillä ainaki jatku myös syntymän jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Mullakin:ollut tässä raskaudessa.. itseasiaassa just äsken värisi taas ja ihmettelin mitähän se on. Miten se pissaaminen voi tuntua tuolta, osaako joku sitä selostaa?
mulla tänään 41+5 ja perjantaina synnytetään ellei aiemmin lähde itsestään.
Niin mullakin ja tyttö tuli.Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:miulla värisi maha vähän väliä, ja tyttöhän sieltä tuli poikkeus sääntöön?
minä tunsin sitä useinkin viime raskaudessa ja tyttö tuliAlkuperäinen kirjoittaja yx:Näinhän ne väittää, se on jänskän tuntuista. Tajusin muuten viimeisimmän raskauden jälkeen (ainoa tyttö), että sitä tärinää ei tuntunut.. poikien juttu?Alkuperäinen kirjoittaja **:se pissaa
mulla on istukka edessä ja tunnen silti potkut poika kuulemma tulossa mutta ie kyllä värise..ainakaan vielä.. =)Alkuperäinen kirjoittaja v:Taitaa istukan paikka vaikuttaa tuohonkin tunteeseen. Minulla oli toista odottaessa istukka edessä ja en tuntenut potkuja enkä paljon muutakaan.
peesi. 2x tyttö ja molemmissa tuntuiAlkuperäinen kirjoittaja Finttu:Niin mullakin ja tyttö tuli.Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:miulla värisi maha vähän väliä, ja tyttöhän sieltä tuli poikkeus sääntöön?