Vauva tupakka hampaissa/suussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lipton^
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lipton^

Vieras
Mitä mieltä olette? Yleistä paheksuntaa, tottahan toki.. Oliko viranomaisten reagointi yliampuvaa, vaiko normaalia?
Keskustelua..
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010012010966352_ul.shtml

juttuvauvatupakkaJOB_ul.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Eikö nikotiini ole hengenvaarallista myrkkyä pienelle lapselle?

Mun kaverin lapsi söi nuuskaa 15 tupakan nikotiinin määrän, eikä hälle tullut kuulemma mitään ja lapsella ikää 10kk

Jaa, eli onhan näitä suomessakin. Otitko huomioon, että ip osoite voidaan jäljittää...

Minulle tuo yllä oleva kuva tuottaa, no, miten sen sanos, järkytystä, suurta vihaa, en voi käsittää tällaisia "vitsejä"...! Ei mulla muuta...

Mitähän liikkuu korvien välissä vanhemmalla, joka antaa lapselleen tupakan suuhun ja laittaa kuvan yleisesti nähtäväksi? Ei kauhean fiksua... Sen nyt vielä ymmärtää, jos itseään esittelee mutta edes vitsinä tuo kuva ei naurata.

Alkuperäinen kirjoittaja just:

Mun kaverin lapsi söi nuuskaa 15 tupakan nikotiinin määrän, eikä hälle tullut kuulemma mitään ja lapsella ikää 10kk

Jaa, eli onhan näitä suomessakin. Otitko huomioon, että ip osoite voidaan jäljittää...

Minulle tuo yllä oleva kuva tuottaa, no, miten sen sanos, järkytystä, suurta vihaa, en voi käsittää tällaisia "vitsejä"...! Ei mulla muuta...

Mitä ip osoitteesta??? Mä puhuin kaverini lapsesta, en omistani, meillä kun ei ole tässä talossa ikinä ollutkaan nuuskaa, ja jos olisi, olisi se paikassa josta lapset eivät sitä saa... Mä en tässä sanonut mitenkään katsovani hyvällä tuota tapahtunutta! Kun kaverini kertoi minulle olin aivan :O kysyin että soittiko päivystykseen? Johon kaverini vastasi että ei viitsinyt, kun ei lapselle siitä mitään tullut... Minulla on mielipiteeni asiasta, mutta en niitä rupea yleisellä palstalla laukomaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:

just...ja mistähän tää lapsi tätä nuuskaa sai?

Paha sanoa näin ulkopuolisena

Mitä ip osoitteesta??? Mä puhuin kaverini lapsesta, en omistani, meillä kun ei ole tässä talossa ikinä ollutkaan nuuskaa, ja jos olisi, olisi se paikassa josta lapset eivät sitä saa... Mä en tässä sanonut mitenkään katsovani hyvällä tuota tapahtunutta! Kun kaverini kertoi minulle olin aivan :O kysyin että soittiko päivystykseen? Johon kaverini vastasi että ei viitsinyt, kun ei lapselle siitä mitään tullut... Minulla on mielipiteeni asiasta, mutta en niitä rupea yleisellä palstalla laukomaan!

Joo, huomasin kyllä että puhuit kaverin lapsesta, en ole sokea :)

Jahas, ei pahemmin juttua tullut.. Olisi varmaan pitäny keksiä provosoivaa tekstiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Ei minusta ollut yliampuvaa, kyllähän noi on hyvä tarkastaa ja tarpeentullen pikkasen napauttaa, että mitä on syytä vältellä tekemästä

Resurssien turhaa käyttöä, jos poliisit ja sossut on pitänyt hälyttää kuvan takia. IMO.
Mutta kuva on vastenmielinen kyllä. Annettiinkohan tuolle ollenkaan palautetta kuvasta, kun ei ollut mitään vielä sattunut, vaiko sitten, kun oli julkaissut tekstin, että sossut 'kimpussa'.

Öö, mitäs sitten, vaikka ip voitaisiin jäljittää? Meinaatko, että poliisit kuulustelevat kunnon gansterimalliin. Hyvä kyttä ja pahan kyttä? :D
IP jäljitys vie aikaa ja maksaa ja kirjoittamisen perusteella vähäpätöisestä asiasta ei todellakaan vielä aleta mihinkään. Pitää olla epäiltynä raskas rikos, jotta aletaan millekkään :D

Yhteistyössä