47
ennestään on 22-vuotias tytär ja 20-vuotias poika. Raskaus oli yllätys, sillä luulin että minulla on vaihdevuodet jo alkaneet oireista päätellen. Ne olikin sitten raskausoireita. Onko kohtalotovereita?
Me olemme lähes sun ikäisiä molemmat ja olemme yrittäneet lasta jo kauan. Voi kuinka ihana juttu !Alkuperäinen kirjoittaja 47:ennestään on 22-vuotias tytär ja 20-vuotias poika. Raskaus oli yllätys, sillä luulin että minulla on vaihdevuodet jo alkaneet oireista päätellen. Ne olikin sitten raskausoireita. Onko kohtalotovereita?
Peesi tälleAlkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Jostain syystä tulee mielee että ap on Porvoosta?!
Jaa, no miksi ette uskoisi? Jo mun tuttavapiiristä tiedän kolme naista, jotka ovat saanet iltatähtensä 43 -46 -vuotiaina. Ja mummonikin vielä sai enoni ollessaan jo lähemmäs 45 -vuotias.Alkuperäinen kirjoittaja en usko ollenkaan:Peesi tälleAlkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Jostain syystä tulee mielee että ap on Porvoosta?!
Näinkinhän voi olla, mutta tapaus myös voisi olla totta . Ei kai se mitenkään tavatonta ole, että +40 raskaaksi tulee.Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Jostain syystä tulee mielee että ap on Porvoosta?!
Ja milläköhän perusteella? Voin sanoa, että yli 45-vuotiaita synnyttäjiä on yllättävä paljon. Ei ole paljon aikaa, kun törmäsin naiseen, joka oli 15 vuotta yrittänyt tulla raskaaksi. Olivat jo luopuneet ajatuksesta ja tulivat siihen tulokseen, että ei kannata enää yrittää, ovat liian vanhoja. Puolitoista vuotta tuon päätöksen jälkeen kävi niin kuin ap:llä, että nainen luuli vaihdevuosien alkaneet. Ja kappas, olikin raskaana ja yli aborttirajan. Eivätkä he kyllä olis aborttia tehneetkään, kun lasta kerran oli aiemmin toivottu. Niinpä tämä äiti sai terveen pojan 46-vuotiaana.Alkuperäinen kirjoittaja en usko ollenkaan:Peesi tälleAlkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Jostain syystä tulee mielee että ap on Porvoosta?!
Joo kyllä minäkin useita tapauksia tiedän. En vaan usko että tänne nyt ekana tultaisiin tuosta asiasta kertomaan. En ole ittekäänihan nuori äiti mutta kuvittelen että harvemmassa on tuon ikäiset ihmiset jotaka tällä palstalla pyörii.Alkuperäinen kirjoittaja isosisko:Jaa, no miksi ette uskoisi? Jo mun tuttavapiiristä tiedän kolme naista, jotka ovat saanet iltatähtensä 43 -46 -vuotiaina. Ja mummonikin vielä sai enoni ollessaan jo lähemmäs 45 -vuotias.Alkuperäinen kirjoittaja en usko ollenkaan:Peesi tälleAlkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Jostain syystä tulee mielee että ap on Porvoosta?!
Onhan näin nyt tehty jo läpi historian, ei ole mikään uusi juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Joo kyllä minäkin useita tapauksia tiedän. En vaan usko että tänne nyt ekana tultaisiin tuosta asiasta kertomaan. En ole ittekäänihan nuori äiti mutta kuvittelen että harvemmassa on tuon ikäiset ihmiset jotaka tällä palstalla pyörii.Alkuperäinen kirjoittaja isosisko:Jaa, no miksi ette uskoisi? Jo mun tuttavapiiristä tiedän kolme naista, jotka ovat saanet iltatähtensä 43 -46 -vuotiaina. Ja mummonikin vielä sai enoni ollessaan jo lähemmäs 45 -vuotias.Alkuperäinen kirjoittaja en usko ollenkaan:Peesi tälleAlkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Jostain syystä tulee mielee että ap on Porvoosta?!
Onhan näin nyt tehty jo läpi historian, ei ole mikään uusi juttu.