Vauva tukehtumassa -> vettä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Toivottavasti Martinan lapsi ei ole vaarassa koskaan tukehtua, koska äitykkä varmistaisi muuten, että niin siinä myös käy.

Eikö ihmiset todellakana ole kuulleet heimlichin otteesta.

Heinlichin ote vauvalle vaan ajanee saman asian kuin tuo vesi...

Kauniiden ihmisten pitäis vissiin vaan pysytellä takavasemmalla kaikissa hätätilanteissa... Vai mitä? Miettikääs itse miten toimisitte vastaavassa tilanteessa, kaikki varmasti heti menisivät tyynen viileästi tekemään sitä heimlichin otetta... Juu-uh.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivottavasti Martinan lapsi ei ole vaarassa koskaan tukehtua, koska äitykkä varmistaisi muuten, että niin siinä myös käy.

Hei kuule,höpöhöpö.

Peesi
höpönpöpön!:D
Ihan kauheeta ajatella että olisi tosiaan ollu parempi että olisi ylpiksenä ollut vilkasemattakaan perheeseen. Ei leimattaisi suurinpiirtein murhayritykseksi :D

Varmasti osaisi toimia ihan yhtä hyvin ku muutkin mammat pelästyksissään.
Tietty sekunnin murto-osassa voi tulla omituisiakin neuvoja sanottua, mutta kertooko se mitään, ei.

Kauniiden ihmisten pitäis vissiin vaan pysytellä takavasemmalla kaikissa hätätilanteissa... Vai mitä? Miettikääs itse miten toimisitte vastaavassa tilanteessa, kaikki varmasti heti menisivät tyynen viileästi tekemään sitä heimlichin otetta... Juu-uh.

AIVAN! :D

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:

Hei kuule,höpöhöpö.

Peesi
höpönpöpön!:D
Ihan kauheeta ajatella että olisi tosiaan ollu parempi että olisi ylpiksenä ollut vilkasemattakaan perheeseen. Ei leimattaisi suurinpiirtein murhayritykseksi :D

Varmasti osaisi toimia ihan yhtä hyvin ku muutkin mammat pelästyksissään.
Tietty sekunnin murto-osassa voi tulla omituisiakin neuvoja sanottua, mutta kertooko se mitään, ei.

Meidän tytöllä juuttui jääpala kurkkuun ja mulla kävi ekana mielessä että RUOKAÖLJYÄ!
Hylkäsin ajatuksen,ja aloin höykyttään lasta jaloista.Ei irronnut.
Kaadoin suuhun vettä.

Ja tuo kaikki kerkesi tosiaan tapahtua niin nopeeta ettei jääpala edes ehtinyt itseksen sulaa pois.
Tyhmiä ajatuksia voi tulla mieleen.

Ja juu jos lapsella tarttuu tyyliin joku pullan muru suuhun,niin vettä mä käsken ottaan,vaikka toinen kakois henkee.Sulaa irti.

No miettikääs tilanne, että teillä on joku kalanruoto nielussa. Ette siis ole tukehtumassa siihen, mutta se on siellä juuri niin inhottavasti, että ärsyttää ja häiritsee kovasti. Käskettekö kaveria tekemään Heimlichin otetta? Tuossa tapauksessahan vauva ITKI, eli ei kyllä vauva ollut tukehtumassa.

Yhteistyössä