vauva söi vaippaa =(((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä minä

Vieras
ihmettelin mitä ihmeellistä outoa möhnää on kämpän lattioilla ja imuroin vaan pois ja sitten löysin tuon natustelemassa vaippaansa. oli kaivanut siihen eteen reiän ja sieltä sitä sisustaa söi. ei varmaan paljoo ehtinyt, mutta =((

Alkuperäinen kirjoittaja iines:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just. Miksi sillä oli vaippa käsissään ?

Tää voi tulla sulle yllätyksenä, mutta normaalisti alle 1-vuotiailla pidetään vaippaa.

:laugh:
Täällä tulee taas näitä "vahdi lastasi" kommentteja, mutta näitä sattuu. Tuskin mitään pahaa sai aikaiseksi ja jos ei enää suussa ole vaippaa tukehdusvaarana niin nou hätä :)

no kiva että jotakuta tää huvittaa. itse kyllä säikähdin ja kalusin vauvan suuta sormella, mutta ei siellä ollut kyllä enää ainakaan mitään. no, pitää vaan tarkemmin vielä tuota vahtia näköjään.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä minä:
no kiva että jotakuta tää huvittaa. itse kyllä säikähdin ja kalusin vauvan suuta sormella, mutta ei siellä ollut kyllä enää ainakaan mitään. no, pitää vaan tarkemmin vielä tuota vahtia näköjään.

tuskin ihan mitään haittaa! mein neiti oli irrottanu tänään oman vaippansa ja oli ottanut jo kakkaa käsiinsä. huomasin onneksi heti, niin ei ihan ehtiny laittaa suuhunsa. yritti kyllä. :$ :laugh:

Yhteistyössä