Vauva söi kissan oksennusta.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiia

Vieras
YÖKS! Oltiin pari päivää reissussa, enkä sitten älynnyt tutkia joka "koloa" mahdollisista yllätyksistä (ei ole kissalla yleensä paljon tapana oksennella muutenkaan). No, meidän neiti konttaili lattialla ja häipyi hetkeksi sohvan taakse, katsoin perään ja päälaki vaan vilkkui kun neiti konttaili takaisin sohvan eteen suu silleen "pullollaan", että heti äkkäsin mennä katsomaan mitä suusta löytyy. Otin pienen palasen suusta pois ja neiti lähti saman tien uudestaan samaan paikkaan, ilmeisesti tarkoituksena hakea lisää samaa tavaraa....Menin katsomaan ja siellähän se oli oikein kunnon karvapallo-oksu mustan maton päällä. Ei muuta kuin neitin suuta huuhtelemaan ja kädet pesemään, mutta tietenkin vähän mietityttää, että voiko tuosta tulla jotakin?
Tyttö oli kyllä itse oikein tyytyväinen löydöstään.....Oli varmaan hyvää.....yök....

No hyi! Anna ny matokuuri sille ainakin! Meidän kolli ainakin syö pikkulintuja minkä kerkee, joten sillä on aina matoja! Madotan sen ainakin kerran kolmessa kuukaudessa eli silloin kun madot alkaa roikkumaan takareijästä!

:D :x Olit sä julma äiti kun tuollaisen seisovan pöydän veit vauvan nokan alta pois!!
Meidän 8 kk söi kerran rikkasihvelillä harjaamiani roskia (ruuan ja leivän muruja, hiekkaa yms.) ja suuttui silmittömästi kun nappasin sihvelin pois ja kaivoin suun tyhjäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
:D :x Olit sä julma äiti kun tuollaisen seisovan pöydän veit vauvan nokan alta pois!!
Meidän 8 kk söi kerran rikkasihvelillä harjaamiani roskia (ruuan ja leivän muruja, hiekkaa yms.) ja suuttui silmittömästi kun nappasin sihvelin pois ja kaivoin suun tyhjäksi.

Voi että, kun meidänkin tyttö olis ollut kuvailemassasi buffetissa, eikä siinä "kissa kokkina"-versiossa....;)

Kohtalontoveri ilmoittautuu! Mun poika kanssa tänään nautiskeli kissan oksennusta. En ollu huomannu olkkarin pöydän alla olevaa (melko kiinteää) laattaläjää, mutta 9kk poika onneks löys sen ja suuhun laittoi. Oli varmaan melkosta herkkua! Pelästyin jo, et voiko siitä jotain tulla (just esim matoja), mut onneks täältä palstalta saa apua tilanteeseen, ku tilanteeseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja simppis:
Kohtalontoveri ilmoittautuu! Mun poika kanssa tänään nautiskeli kissan oksennusta. En ollu huomannu olkkarin pöydän alla olevaa (melko kiinteää) laattaläjää, mutta 9kk poika onneks löys sen ja suuhun laittoi. Oli varmaan melkosta herkkua! Pelästyin jo, et voiko siitä jotain tulla (just esim matoja), mut onneks täältä palstalta saa apua tilanteeseen, ku tilanteeseen :D

Niinpä:)

Alkuperäinen kirjoittaja nounou:
onks nää taas niit ninaTT:n lapsen ruokinta metodeja???

Voi ollakin. Mä oon täs viime viikkoina pojalle alkanu antaa sormiruokaa. Olikin nyt tosi innoissaan, ku hänelle oli katettu naposteltavaa ihan pöydänkin alle :D

Yhteistyössä