Vauva rv 33 vielä poikittain, kai ehtii kääntyä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poikkiteloin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Poikkiteloin

Vieras
Mulla vauva köllöttää poikittain ja ihan ylhäällä mahassa. Toista odotan, viimeksi tehtiin sektio. Pelottaa ettei tää käänny, ja joudun leikattavaks. Onko muilla kokemuksia, että vauva tän jälkeen vielä kääntynyt?

Ei kokamusta mutta samaa mietin, viikkoja nyt 30 ja koko ajan tämä neljäs ollult poikittain tai peppu alaspäin. Pelottaa ehtiikö kääntyä kun edelliset syntyneet rv 36 ja kaikki olleet viikolta 20 asti pysyvästi rt. Sektioon en haluaisi.

Toivottavasti tämä meidän myttynen kääntyisi.. Muuta syytä sektiolle ei ole, ja toivoisin synnyttäväni alakautta. Lisää kokemuksia kuulen mielelläni :)

Ehtii kääntyä. Mulla kaksi ekaa kääntynyt vielä tuossa vaiheessa itsekseen. Kolmas käännettiin rv38 muun kontrollikäynnin yhteydessä ja synnytys käynnistettiin rv 38+3. Lapsi syntyessään 4,5kg.

Meidän esikoinen vemmelsi mahassa loppuun saakka ihan miten sattuu. Perätilassa oli vielä silloinkin, kun synnytys käynnistyi itsekseen rv 39+4 ja sektioon mentiin. Olikin alle 3 kiloinen, joten mahtui liikkumaan mahassa hyvin.

Nyt toista odotan ja katsoaan miten nyt menee...

ehtii kääntyyn monet kerrat, minulla myös aiemmat olleet aina rt rv 33 alkaen mutta tämä kolmas oli pitkään poikkitilassa ja kappas kääntyi vielä rv 39+ rt ja pysyi loppuun asti. Lääkäri sanoi että uudelleen synnyttäjällä on niin erilailla tilaa(kohtu antaa periksi) jotta vauva pystyy helpommin kääntyileen ihan loppuun asti, ei ei kannata verrata aikaisempiin raskauksiin kuten minä ihan paniikissa ja pelkäsin jo sektiota kuollakseni.

Mulla on kans tää neljäs vauva poikittain. Kolme edellistä on ollu rt jo rv 28 lähtien ja pysyneet nini loppuun asti. Nyt rv 33 ja vauva edelleen poikittain.
Mua kans jännittää kääntyykö tää ja miten päin kääntyy jos/kun kääntyy.

Yhteistyössä