Millä viikolla vauva voi vielä kääntyä mahassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv28
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv28

Vieras
Mulla on vauva ollut mahassa poikittain, tai oikeastaan viistottain kuukauden verran. Nyt on rv 28. Vauva tuntuu olevan kokoajan täsmälleen samassa asennossa, pää tuossa lantioluun päällä ja jalat potkivat toiseen kylkeen. (en tiedä tuon lantion sivussa olevan luun oikeaa nimeä niin olkoon nyt tuollainen :D ) Mutta siis voiko vauva vielä kääntyä pää tulosuuntaan? Kuinka monella vielä kääntyny? Tuntuu poika vaan parkkeeranneen niin tiukasti tuohon, että alan jo epäillä ettei siitä mihibkään liikukaan.

[QUOTE="aapee";28265254]Juu niinhän noita on, mutta aina vain epätodennäkösempää, että kääntyy. Lähinnä kokemusta kyselen monellako vielä näiden viikkojen jälkeen on kääntynyt itsekseen :)[/QUOTE]
No mulla on kääntynyt yksi joskus rv 36 tms. En tarkkaa päivää muista, mutta ulkokäännökseen tai sektiopäätöksen kuulemiseen olin menossa ja siellä huomattiin että tyyppi onkin kääntynyt.
Ihan oikeastihan rv 28 ei ole vielä paljon vauvan kääntymistä ajatellen :)

Kaveri laitettiin synnytystapa-arvioon, kun vähän ennen laskettua aikaa vauva oli vielä perätilassa. Arviossa tulikin yllätys, kun vauva olikin tässä välillä kääntynyt pää alaspäin. Eikä kaveri ollut edes huomannut koko kuperkeikkaa:D Toisen kaverin vauva pyöri viimeiset viikot moneen kertaan vaikka miten päin.

mul oli vielä laskettuna päivänä poikittain, kääntyili mahassa miten sattuu... Ihan normitarjonnasta syntyi rv 41+3 (vajaa 4200g), oli siis ihan itekseen kääntyny!

Mulla kans loppuun asti kääntyili. Kerran käännettiin, mutta pyörähti kohta takaisin. Seuraavaan käännösyritykseen mennessä olikin oikeinpäin. Ja laskettuna aikana oli poikittain. Sitten kuin ihmeen kaupalla kääntyi oikein, ja pysyi, siinä 6 kertaa yritettiin käynnistellä kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja määä;28265365:
Mulla kans loppuun asti kääntyili. Kerran käännettiin, mutta pyörähti kohta takaisin. Seuraavaan käännösyritykseen mennessä olikin oikeinpäin. Ja laskettuna aikana oli poikittain. Sitten kuin ihmeen kaupalla kääntyi oikein, ja pysyi, siinä 6 kertaa yritettiin käynnistellä kuitenkin.

Käänsitkö vauvan itse käsilläsi?

Mulla kääntyi jtn 36-37 välillä. Olin menossa kääntöön kun poika olikin kääntynyt itse. Käynnistystä ennen vielä katottiin ettei vaan oo kääntyn vielä peppu alaspäin.
Enkä edes tunteut kun hän muljahti siellä.

Yhteistyössä