vauva nukkuu ulkona yöllä

  • Viestiketjun aloittaja kyttääjä vailla omaa elämää
  • Ensimmäinen viesti
kyttääjä vailla omaa elämää
Tunnustan heti alkuun, että olen varsinainen rivitalokyttääjä öisin. Käyn usein myöhään illalla ulkona tupakalla ja aikani kuluksi katselen, mitä muiden pihoilla tapahtuu. Harvoin mitään.

Muutamana yönä olenkin ihastellut naapurin vauvan kauniita vaunuja, mutta vasta hiljattain minulle selvisi, että niissä todella nukkuu öisin naapurin vauva.

Olin asiasta typertynyt. Itse ei tulisi pieneen mieleenikään laittaa puolivuotiasta (muistaakseni) nukkumaan yöksi ulos pakkaseen. En varmaan saisi silmäystäkään unta koko yönä.

Tunnustin naapurille kyttäykseni ja kysyin, olenko ymmärtänyt jotain väärin. En ollut. Vauva kuulemma nukkuu paremmin ulkona, joten hänet laitetaan sinne illalla. Kuulemma viiden aikaan herää tissille ja menee sitten takaisin pihalle nukkumaan.

Olenko ihan yliherkkä, kun pidän tätä aika pelottavana tapana?
 
vuh
Vitsillä olen joskus heittänyt, että pitäisi pistää tuo vauva yöksikin ulos, kun siellä nukkuu niin hyvin. Mutta en IKINÄ oikeasti laittaisi! Millaisella alueella te asutte? Kaupungissa?? :(
 
Mä en ainakaan sais itse nukuttua jos vauva ois ulkona. Siitähän sen sais kuka tahansa napattua matkaansa, ellei kyseessä ole parveke. Ja nyt täytyy myöntää et mä varmaan ilmoittaisin tuollaisesta johonkin. Noin vaan ei tehdä, vaikka kuinka nukkuis paremmin.
 
vieras
Jos tää nyt on totta niin aika pelottavaa. Me asutaan mettässä enkä koskaan laittas vauvaa yöksi ulos, ties mitä susia sieltä tulis, en saisi nukuttua ollenkaan. Ja vaikka asuttas keskustassakin, en silti laittas pientä sinne yksin. Päivisin olen vauvat ulkona nukuttanu, mut se onkin eri juttu.
 
outoa
ilmoitus sosiaaliviranomaisille taitas olla paikallaan..eihän kukaan voi tehdä noin...omat muksut nukutin aikanaan päiväunet ulkona 5 kerroksen parvekkella..silti kyttäsin vähän väliä et onhan kaikki varmasti hyvin...
 

Yhteistyössä