M
"mamma"
Vieras
Osaisiko joku auttaa tilanteessa? Vauva reilut 1kk, ollut koko ajan syntymästään asti tissillä oikeastaan koko ajan. Nukkuu tosi vähän päivän aikana, pitkät unet harvinaisia. Esim. tänään nukkui kahdet noin tunnin unet. Ja lisäksi parit 10 min. unet. Yöt nukkuu ihan hyvin. Jonkun verran mahavaivoja, ei kauhean paljon. Painoa tulee tosi hyvin lisää ja pituutta kasvaa myös. Tuttia tai tuttipulloa ei huoli ollenkaan.
Mutta siis tosi vaikea itse ehtiä edes syödä / käydä suihkussa tai mitään, kun koko ajan imetän. Ja toki tiesin, että olen tosi sidottu lapseen ja jaksan tämän kyllä, ei siinä mitään. Mietin vaan, että onko enää ees normaalia, vai käyttääkö mua vaan huvituttinaan. Tänään koitettettiin pitää vähän pitempää taukoa imetyksessä ja vauva huusi koko ajan. Sekään ei tuntunut hyvältä. Mitenhän tässä ois hyvä toimia?
Mutta siis tosi vaikea itse ehtiä edes syödä / käydä suihkussa tai mitään, kun koko ajan imetän. Ja toki tiesin, että olen tosi sidottu lapseen ja jaksan tämän kyllä, ei siinä mitään. Mietin vaan, että onko enää ees normaalia, vai käyttääkö mua vaan huvituttinaan. Tänään koitettettiin pitää vähän pitempää taukoa imetyksessä ja vauva huusi koko ajan. Sekään ei tuntunut hyvältä. Mitenhän tässä ois hyvä toimia?