Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin mutta sitten kun alkaa kyllästyttään,niin voi lähteä töihin.Miksi turhaan kouluun,kun samalla vaivalla voi tienata itselleen rahaa?Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 11:48 manna ja mini kirjoitti:Itse tein lähes samalaisen ratkaisun, enkä ole katunut yhtään. Jos voisit etukäteen tai odotusaikana tehdä opintoja niin paljon, että saisit sen vuoden korvattua? Se tahtoo olla niin että motivaatio saattaa kadota opiskeluun kun vauva tulee... Mulla kyllä niin päin että kaiken kotona olon jälkeen tekee mieli ihmisten ilmoille ja koulun penkkiin. Opo sanoi mulle aikanaan, että elä itseäsi varten, älä koulua varten...
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 11:53 minä kirjoitti:\Niin mutta sitten kun alkaa kyllästyttään,niin voi lähteä töihin.Miksi turhaan kouluun,kun samalla vaivalla voi tienata itselleen rahaa?Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 11:48 manna ja mini kirjoitti:Itse tein lähes samalaisen ratkaisun, enkä ole katunut yhtään. Jos voisit etukäteen tai odotusaikana tehdä opintoja niin paljon, että saisit sen vuoden korvattua? Se tahtoo olla niin että motivaatio saattaa kadota opiskeluun kun vauva tulee... Mulla kyllä niin päin että kaiken kotona olon jälkeen tekee mieli ihmisten ilmoille ja koulun penkkiin. Opo sanoi mulle aikanaan, että elä itseäsi varten, älä koulua varten...
Mutta et taida lääkikseen päästä ihan peruskoulupohjalta?Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 11:15 manna ja mini kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 11:53 minä kirjoitti:\Niin mutta sitten kun alkaa kyllästyttään,niin voi lähteä töihin.Miksi turhaan kouluun,kun samalla vaivalla voi tienata itselleen rahaa?Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 11:48 manna ja mini kirjoitti:Itse tein lähes samalaisen ratkaisun, enkä ole katunut yhtään. Jos voisit etukäteen tai odotusaikana tehdä opintoja niin paljon, että saisit sen vuoden korvattua? Se tahtoo olla niin että motivaatio saattaa kadota opiskeluun kun vauva tulee... Mulla kyllä niin päin että kaiken kotona olon jälkeen tekee mieli ihmisten ilmoille ja koulun penkkiin. Opo sanoi mulle aikanaan, että elä itseäsi varten, älä koulua varten...
Tottakai on aina parempi jos töihin pääsee ja saa tienattua. Mutta jotkut oikeasti pitävät opiskelusta, ja jos on jo opiskelupaikka valmiina esim lääkikseen, niin ei kaupankassa kiinnosta.
minä anteeksi vain en elä kenenkään siivellä ja nimenomaan aion ajatella vain lapsen parasta ja mies ei mua jätä(niin kuin joillekkin onnettomille käyAlkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 12:28 vieras kirjoitti:No etkai sä ny voi ukkos vakipaikan varaan jättää omia opiskeluita!! joku kaunis päiväku ukkos jättää sut nii oot pers aukinen!!että hei haloo ehkä niiku koulut kannattaa käydä ensi ennenku rupee tenavia pukkaamaan meinaan sen jälkeen ei opiskella ihan heti!! vähintään se vuos vierähtää kyllä ihan kotona ja malttaako enään lähtee opiskelemaan....ja missä välissä luet ku illat menee lapsen kans!!ja millä sitte maksat lapsen hoitopaikan...nii joo mut olihan sulla se ukko!!joo mut enpä jättäs ite sen varaan vaikka olis kymmenen ukkoo joilla vakipaikka!!mikä teitä nykyään ihmiset risoo ku elätte toisten siivellä!!HANKKIKAA ITE AMMATTI JA MENKÄÄ TÖIHIN!!
sit saa mukavat äippäpäivärahakki ku käy ensi ainaki vuoden töissä =) jos opiskelija jää äitiyslomalle niin on muuten pikkasen surkee rahamäärä mitä saa...heh mut omaa tyhmyyttä!!ja aivan oikein!!
ehdit lapsia tehä sit ku oon koulus päättäny....
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 19:32 vieras kans kirjoitti:Sillon just elää toisen siivellä jos ite on kotona ja toinen käy töissä!!! jos siis ei aikomustakaan mennä töihin!!!tottakai tilanteen mukaan kotona ollaan,mut ei jatkuvasti voi siihen luottaa et kyllä mies käy töis ja mä vaan oon!!
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2006 klo 18:59 emma87 kirjoitti:haluaisin vauvan, mutta en tiedä mitä tekisin kun kolmas vuosi jäisi koulua käymättä.. oma mielipiteeni on että ehdin kyllä sen vuoden käymään myöhemminkin. onko muita jotka pitävät taukoa koulusta ? kihlatulla on kuitenkin jo vakityö :heart:
Hyvä olisi jos olisit niin kypsä,että näkisit myös vähän muutakin.Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2006 klo 15:15 emma87 kirjoitti::wave: kyllä tämä vauvakuume vie voiton kohta... on tämä niin... voi voi ... mikäli mieskin innostuu asiasta niin yritys alkaa. on se niin että jokainen tekee tulevaisuudelle sen minkä parhaaksi näkee mutta nyt en näe kuin vauvan vauvan vauvan ja vauvan :heart:
Sitten siis olet valmis ajattelemaan lapsen etua,muttet nyt?Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2006 klo 20:53 emma87 kirjoitti:olen kyllä tarpeeksi kypsä ajattelemaan omaa ja lapsen parasta. mikäli mieheni on valmis niin olen minäkin. suunnittelin myös että voitaisiin maalis-toukokuun paikkeilla yrittää, joten saan suoritettua esim.odotusaikana niin paljon kun pystyn 3.vuotta. tiedän kyllä mitä teen,koska ehdin saamaan ammatin lapsen jälkeen tai käydä kouluni, on monia vaihtoehtoja. ja tottakai se on varmasti raskasta lähteä opiskelemaan vauvan jälkeen mutta pakkohan se on jos lapsen etua ajattelee :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 11:53 tyhmäkö kirjoitti:\Mutta et taida lääkikseen päästä ihan peruskoulupohjalta?Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 11:15 manna ja mini kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 11:53 minä kirjoitti:\Niin mutta sitten kun alkaa kyllästyttään,niin voi lähteä töihin.Miksi turhaan kouluun,kun samalla vaivalla voi tienata itselleen rahaa?Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 11:48 manna ja mini kirjoitti:Itse tein lähes samalaisen ratkaisun, enkä ole katunut yhtään. Jos voisit etukäteen tai odotusaikana tehdä opintoja niin paljon, että saisit sen vuoden korvattua? Se tahtoo olla niin että motivaatio saattaa kadota opiskeluun kun vauva tulee... Mulla kyllä niin päin että kaiken kotona olon jälkeen tekee mieli ihmisten ilmoille ja koulun penkkiin. Opo sanoi mulle aikanaan, että elä itseäsi varten, älä koulua varten...
Tottakai on aina parempi jos töihin pääsee ja saa tienattua. Mutta jotkut oikeasti pitävät opiskelusta, ja jos on jo opiskelupaikka valmiina esim lääkikseen, niin ei kaupankassa kiinnosta.