C
Chamorphis
Vieras
Ajattelin kysyä täältä kokemuksia miten lemmikit on reagoinu tulevaan perheenlisäykseen. Lähinnä kissoista kaipaan kokemuksia. Mulla on huhtikuussa seitsemän vuotta täyttävä kissa ja mä oon ihan pihalla sen käyttäytymisen kans. Mä olin kyseisen kissan kans kahdestaan useamman vuoden ennen ku löysin mieheni ja siihen neitokainen on jo tottunu, ettei sillä oo sänkyyn mitään asiaa sillon ku mieskin on sielä...
Nyt ongelmana on se et mulla on laskettu aika muutaman viikon päästä ja en tiedä vaistooko kissa jotenkin et jotain on tapahtumas... Se on aina ollu kovasti "äidin tyttö" ja seuraa mua yleensä kun hai laivaa. Nyt viime aikoina tuntuu, että sillä on suurinpiirtein kans hormonit sekasin, kun se maukuu tosi paljon varsinki öisin kun haluis nukkua. Mä oon useamman vuoden antanu sille ehkäsypillerin hyvä jos kerran kuukaudes kun ei ole ollut tarvetta syöttää niitä enempää. Nyt tuntuu et hyvä jos riittää se kerta viikos kun tuntuu neitiä niin laulattavan... Nyt kysynkin et onko kellään muulla kokemusta vastaavanlaisesta käytöksestä ja miten saisin kissan sopeutumaan vauvaan?! Voisin lyödä vetoa melkein, että kissa tulee olemaan mustasukkainen...