Mites muilla lemmikit (kissa/koira) reagoinu raskauteen?

Itellä ko on toi kissa ni oon huomannu et nyt ko on raskaana ni tuo pyörii entistä enemmän jaloissa, vaikka muutenki on niin huomion kipee. Sit varsinki jos makoilee sohvalla ni kissan pakko päästä makaa mahan päälle... Toinen juttu minkä huomannu ni kaverilla on koira, joka seuraa minuu ko hai laivaa ja pakko olla koko aika ihan iholla kiinni...

koiru
Meillä koira oli viel pentu sillon, mut lakkas hyppimästä mun mahan päälle ja siit tuli omistuksen halunen mua kohtaan.. Sinä päivänä kun synnytys alko niin oli jotenkin outo ja kiehnäs koko ajan.. ihan niin ku ois aavistanu jotenkin.. =)

Esikoista kun ootin niin meidän koira meni ihan sekaisin...se hyöri ja pyöri mun ympärillä ja vikisi mulle sekä murisi miehelle jos se koitti tulla mun lähelle. Ja tää alko jo ennen kuin me edes tiedettiin mun raskaudesta! Oltiin kyllä aika ihmeissämme että mikä tohon rakkiin oikein on tullut. :p Sen jälkeen kun sain plussan raskaustestistä niin tajuttiin et se yrittää omia vauvan itelleen eli ajaa mun miehen tiehensä. :LOL: Nopeesti kyllä pistettiin se ruotuun.

suvi-tuuli
meillä koira alko heti kun tulin raskaaksi kiehnätä jaloissa ja vahtia menemisiäni eli tunki itsensä mukaan vessaan, suihkuun jne. milloin vain pääsi, sama kakkosen kohdalla:) esikoisen kanssa siitä tulikin paita ja peppu eli nukkuivat pienestä pitäen selät vastakkain. kakkosta kohtaan ollut välinpitämättömämpi mutta siis hyväntahtoinen. vieraita (harvemmin tavattuja ihmisiä) kohtaan oli sitämieltä että vauvaa saa katsoa mutta liian lähelle ei muuten mennä:) eli jos ventovieras koiran mielestä otti vauvan syliinsä niin meidän koira vinkui ja tuli kertomaan keittiöön että nyt pitäisi kyllä tulla...

Yhteistyössä