Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

Maanantai 30.9.13





Yritys/TJOTtailu alkanut

-tanjuli-..................kp 53/29-50...............................ya 7/12.........1.
min--3.....................kp 50/?.....................yk 1..................................5.

millionnea................kp 35/36....................yk 16.......ya 2012........2.
Tinttu85.................kp 34/27...................yk 5...........ya 4/13.........4.

Madeia..................kp 29/28-30...................yk 2..........ya 8/13.........3.
Markke...................kp 28/30-32................yk 14.........ya 6/12........2.
-Brita-........................kp 28/32.................yk 1............ya 7/13.........2.
Niiskulineiti86...........kp 27/33...................yk 10.............................1.
antenni.................kp 26/28-34................yk 2..........ya 9/13.........1.
plussatuulia..........kp 25/25-30..............yk 2............ya 8/13.........
karwis......................kp 25/36...................yk 4..........ya 6/13.........3.
ToKa89...................kp 24/30-32..............yk 3..........ya 7/13........1.
FLV.......................kp 20/27....................yk 1.......ya 9/13..........3.

Karmini.....................kp 19/26-28.............yk 3..............ya 7/13.........2.
Nenna81.................kp 16/28-31..............yk 7............ya 3/13.........3.
pinkkihevonen.........kp 10/25-27.............yk 17........ya 8/12..........1.

Ansku_87................kp 9/28-30............yk 6.........ya 5/13............1.
-PikkuMyy-.............kp 8/36................yk 14...........ya 1/12........1.
juliesisko(26)...........kp 8/26-28..............yk 8............ya 3/13.........2.
Penni79..................kp 4/22-26..............yk 11............ya 2/13.........2.
harjoituskappale........kp 3/30-37............yk 2..............ya 8/13..........2.

Sydäntähti................kp ?/?....................yk 1.......ya 3/2013........3.



Day Past Ovulation

Tinttu85..............DPO 19
Markke................DPO 9
ToKa89...............DPO 6



Yrityksen myöhemmin aloittavat
eleonoora86, Villihiiri, Nato, SuloinenSalaisuus, Nannahh




Taustailijat
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, minmaria, marianna87, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85, kolmas(ko?), Spukka, moulin rouge, Wuf, SuAnn





Plussanneet 2012

Kesäkuu: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Joulukuu: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)

Plussanneet 2013

Tammikuu: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Helmikuu: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Maaliskuu: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Huhtikuu: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Toukokuu: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Kesäkuu: Hassel (yk5), Piitu85 (yk1), katrinainen (yk3), Mom09 (yk11), sydäntähti (yk3), maamis (yk3)
Heinäkuu: Tipetsu, Matilda- (yk1), Tiukuliina89 (yk1)
Elokuu: manije (yk4) Laurina (yk2), Viides Villahousu (yk5), moulin rouge, Heku (yk10), saspa (yk3)
Syyskuu: avantasia (yk9), Menhit (yk3)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettu
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen


Päivittäjät:
-PikkuMyy-

Listalle haluavat ilmoittakaa ainakin tummennetut kohdat: nimimerkki, kiertopäivä ja kierron kesto, monesko yrityskerta/-kierto menossa, koska yritys on aloitettu ja monennestako haaveilette.


***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.


Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat punaisella.




+++++ PLUSSARIKASTA SYYSKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Tiukuliina :hug: Olen pahoillani,ei ole oikein sanoja millä lohduttaisi :'(

Onnea plussanneille!!! <3

Tinttu Voisitko jo testata :D

FLV Täällä myös tais olla ovis eilen,jestas et jomotteli,tuntu ihan reisissä asti. Tsemppiä piinailuun :p

ON - Joo,tais olla ovis eilen,sen verran jomotteli ja tuli (sori) paksua limaa. Hyödynnetty ja vois vielä tänää ja huomenna varmistella ja sit vaa ootteleen..
 
  • Tykkää
Reactions: Tinttu85
FLV
Karmini Tsemppiä piinailuun myös sinne. :)

Tinttu85 Mahtavaa, että maltat mielesi! Mutta siltikin olisi kiva jo tietää, mitä testi siellä näyttäisi. :D Mä olen päättänyt, etten tee testejä liian hätäisesti, mutta en ole sitten kuitenkaan odottanut pidemmälle kuin siihen päivään kuin menkat olisi pitäny alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Tinttu85
Täti ei ole saapunut vieläkään :D Mä en ole edes miehelle vielä kertonut, että menkat on myöhässä... Tänään tai viimeistään huomenaamulla testaan. Oon niin monta kertaa aiemmin pettynyt negoihin ja kun viime kierrossa sain haamun, joka oli kemiallinen, niin yritän pelata varman päälle :)
 
Onnea plussanneille!

Tervetuloa uudet!

Ja pahoittelut Tiukuliinalle. Teillä on ollut raskas tie.

Mä kävin tänään lääkärissä munuaisten takia. Ja puhuin samalla et kun on tuota lasta kaks vuotta yritetty ni pitäiskö jottain tarkastaa ja kattoa. Ja pyh. Ihan turha reissu. Mut käyn labrassa tiistaina munuaisten takia ja sit varaan ajan omalle lääkärille joka oli nyt taas jossain hunningolla. Mä en nyt aijo antaa periks. Mulla ultrattiin munuaiset tuossa keväällä ja silloin on kuulemma katottu myös munasarjat et kystia tms ei näkyny mut eihän se tarkoita et auki putken on?! Ärsyttää!! Lääkärin mukaan ei kannata viel murehtia kun luomu lapsi on kerta jo..... Mut ei se mua paljon lohduta.

täällä ei mikään olo. tein r-testinkin tuossa mut negahan se oli. turhauttavaa.
 
Plussa. Muttei juhlita vielä, älkää onnitelko iha vielä. Nyt illalla alkoi niukka tuhrutus. Pyyhkiessä tulee vähän verta - paaaljon niukempaa kuin menkat, eikä ole mitään kipuja (paitsi nuo tissit). Saattaa olla harmitonta, mutta yhtä hyvin voi olla,Tänään on 4+2...
 
Heippa, todella kaukaa taustalta huutelen tänne.. :) Tulin piiiiitkästä aikaa katsomaan, onko täällä vanhoja tuttuja tai siis toivottavasti ei tietenkään enää.. Ja eipä kovin, muutama nimimerkki vaikuttaa tutulle.

Hirmusesti tsemppiä teille kaikille ja paljon plussia tähän ketjuun, onneksi niitä on joka kuukaudelle riittänyt.. ;)

millionnea vaadi aikaa omalääkäriltä ja parempia tutkimuksia! Yleensä omalääkäri tekee sisätutkimuksen ja mahdollisesti ultraa + laittaa verikokeisiin. Näiden jälkeen hänen luulisi jo tuolla teidän yrityksen kestolla laittavan lähetettä lapsettomuuspolille. Tsemppiä! :)
 
Tinttu85:lle varovaiset jippiit!!! Eihän sitä koskaan tiedä, eikä uskalla liian ajoissa iloita. En mäkään usko vielä millään, kun plussa on niin kovin kovin haalea.

millionnea:lle toivon haikaran vihdoin löytävän perille. Tutulle auttoi eniten vyöhyketerapia, ja monelle tutulle on auttanut eniten se, että lakkaa yrittämästä. Myös meillä on toiminut se joka kerta. Mekin ollaan odoteltu plussia suunnilleen vuoden verran. Mutta olin lopulta varautunut odottamaan niitä useamman vuoden, ja kas kummaa.... Mutt toivon todella, että kaikki lapsen haluavat myös lapsen saisivat!
 
Noniin, tänään ois viimeistään pitäny menkat alkaa oviksesta laskettuna, mutta viivat sen kuin vahvistuu <3 Koska kaikista muksuista oon tehny Clearbluen raskaustestin (sen mihin tulee se miinus tai plussa) niin ostin äsken semmoisen ja tein. Heti tuli ruutuun tasavahva plussa <3 Eli, minutkin saa siirtää plussanneisiin, yk 3:sta

Tintulle ja harjoituskappaleelle varovaiset onnittelut. Vieläkö Tintulla on tullut vuotoa?

Ja kaikille kilokaupalla plussatuulia!
 
  • Tykkää
Reactions: Penni79
Hei täällähän on plussanneita! Ihanaa! :heart: Harjoituskappaleelle isot, isot pahoittelut! :( Toivotaan, että ensi kierto on onnellisempi!

Toivotaan että syyskuulle/lokakuulle saadaan monta, onnellista tulevaa mammaa :heart:

ON: DPO 5 menossa... Eilen oli menkkamaisia polttoja vasemmalla alavatsassa (mistä oviskin luultavimmin tapahtui) on/offina koko päivän.. Välillä jo ajattelin, että NYTkö se täti sitten kurvaa paikalle, mutta ei.. Välillä piti oikein hieroa ja taittua kaksinkerroin, kun niin poltteli.. Totta kai se sitten herätti toivon kipinää, että josko siellä olisi tapahtunut jotakin, mutta tänään on sitten taas "ei raskaana"-olo.. Viikon päästä ollaan sitten jo ainakin viisaampia :) Kivaa ja plussarikasta alkavaa lokakuuta kaikille! :wave:
 
Tulihan niitä plussia lisää tällekin kuulle. Suuret onnittelut kaikille!

plussatuulia: jos käsitin oikein niin eikös maanantai olis ollut DPO 0 ja kp 18? Eli sitten kierto venähtäisi 32-33 päivään? Ehkä... Meni pää sekaisin kun mietin tota :D

ToKa89: Oi siellä alkaa jännittelyt :) paljon onnea toivottelen matkaan!

Täällä odotellaan ovista ja olen vedellyt kierron alusta asti greippimehua ja foolihappoa :kieh: ei kai niistä haittaakaan ole...
 
Kyllä sitä voi (pieni) ihminen olla ihmeissään :confused: Eli tihkutti vaaleanpunertavaa tuolloin 26.9. (tuli lähinnä pyyhkiessä), vähän enemmän tuli verensekaista punaista 27.9. (selvisin parilla siteellä koko päivästä), 28.9. enää pyyhkiessä ja tänään ei mitään!! Huomenna soittelen neuvolaan JA teen uuden r-testin aamusella :) Palelu, pahoinvointi ja unta riittää - koko viikonloppu mennyt 12-14h yöunilla!! - ja nytkin väsyttää |O

Miltä tää teistä kuulostaa? :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Tinttu85 mua ainakin väsytti ihan kamalasti alkuraskaudesta kun esikoista odotin. Olisin voinu nukahtaa ihan millon vaan ja missä vaan! Kaikki hajut mua yökötti kans heti, kahvin tuoksu erityisesti sai voimaan todella pahoin :) Kyllä noi sun oireet hyviltä minusta kuulostaa! Tee tosiaan vielä testi aamulla ja käy pian ilmoittelemassa meillekin! ;)

Onnea myös muille plussanneille! :flower:

Mulla mies lähti tänään taas työreissulle ja ilmeisesti on nyt jopa toista viikkoa pois kotoa... Eli uhkaavasti näyttää siltä että tää kierto menee yrityksen osalta mönkään kokonaan! Ellei sit sattuis taas väliin pitempi kierto kohdalle ja ovis venyttelis tuloaan siihen saakka että mies ehtii kotiin :p Nähtäväksi jää!
 

Yhteistyössä