Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Tipetsu toivottavasti oot oikeassa :) Koska yleensä mulla kyllä nousee tosi hyvin päähän, enkä paljoa tarvitse.
Makasin äsken sohvalla ja nousin siitä nopeasti ylös, kun koiranpentu oli tekemässä tuhojaan ;) Niin repäsi niin voimakkaasti koko alavatsaa molemmiltapuolilta, että täyty mennä kaksin kerroin. Nyt ei voi vetää edes vatsaa sisään, kun niin repäisee. Ei ole ikinä ollut tuollasta, kuin joskus teininä menkkojen aikaan. :confused:
 
Torstai 27.6.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*-tanjuli-................kp 118/29-50..........................ya 7/12..........1.

*-PikkuMyy-..............kp 84/36................yk 12...........ya 1/12........1.

omaa.....................kp 56/29-39...............yk 1.............................3.
Hymypallo...............kp 56/28.....................................................3.
aotearoa.................kp 54/28...................yk 5............................3.
SuAnn....................kp 50/33...................yk 6...........ya 6/12........1.

Läiti.......................kp 39/33-39.............yk 18..........ya 9/11.......2.
Wuf.......................kp 35/28-30............yk 4...........ya 3/13........2.
manije....................kp 34/30.................yk 3...........ya 3/13........2.
ViidesVillahousu(33)..kp 34/28..................yk 3.............................5.
saspa.....................kp 33/28-30................yk 1..........ya 6/13.......4.
kahvikuppi(27).........kp 33/37...................yk 3..........ya 12/12.......1.
maamis..................kp 32/??...................yk 3............ya 3/13........1.
avantasia(26)..........kp 30/31...................yk 7.............................3.

Niiskulineiti86..........kp 26/28...................yk 7............................1.
Penni79..................kp 24/24-26.............yk 7..........ya 2/13.........2.
juliesisko(26)...........kp 22/26-28.............yk 4..........ya 3/13........2.

Tipetsu...................kp 18/26-30................................................2.
millionnea...............kp 18/36..................yk 14.........ya 2012.......2.
Markke...................kp 12/30-?................yk 12.........ya 6/12.........2.
moulin rouge...........kp 11/28-30.............yk 7...........ya 1/13........2.
Nenna81.................kp 10/28-31..................yk 4..........ya 3/13.......3.




Day Past Ovulation:
millionnea......................DPO 2



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-, SuloinenSalaisuus, FLV



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, minmaria, marianna87, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85, pinkkihevonen, kolmas(ko?)



Plussanneet:
Kesäkuu 2013: Hassel (yk5), Piitu85 (yk1), katrinainen (yk3), Mom09 (yk11), sydäntähti (yk3)
Toukokuu 2013: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT =Teroluttauko
T = Terolut
C = Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA KESÄKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Huhhuijaa juhannuksesta selvitty. Oli kyllä rentouttavaa! Olen ollut koko alkukesän töissä jatkuvasti. Eli ei pitkiä päiviä mut lähes joka päivä jotain, myös sunnuntaisin ja lauantaisin, joten tuo 4päivän loma teki hyvää. Tää viikko viel töissä ja ah sitten alkaa reilun 2viikon loma. Kotona ollaan mut eipä haittaa. Me asutaan mökillä joten jos lähden reissuun ni se suuntaa tuonne helsinkiin kaverille. Ihanaa betoniviidakkoa!

Täällä odotellaan ovista. Limat alkaneet, jomotukset myös. Nyt päätin olla ajoissa liikkeellä joten seksiviikko on käynnistynyt jo! Ovis on todnäk pe tai la joten aikaa tässä viel on. Yleensä vain käynyt niin et seksiä ollut vasta ovis päivänä joten ajattelin nyt et jos olis myös edeltävänä ni joskos onnistais.

Tervetuloa uusille! ja peukkuja testaaville!
 
Täällä kierto lähenee loppua ja on alkanutkin menkkajomotukset..Tissit kipeät,oviksen aikaan oli myös ja nyt uudelleen.Menkkoihin oireet viittaa joten en viitsi testiä ostaa ennen viikonloppua mikäli edes tarvetta on:D
Toivotaan tähän loppukuulle vielä monta plussaa:) Niiskulineidillä olisi ainakin lupaavat repeilyt :p
 
PRKL!!! Aamulla veski-reissulla näky paprussa jotain sävyä?! Siis WTF,nyt on vasta kp 16!! :headwall: Jumaliste,jos tuhrut alkaa kierron puolessa välissä jo..:( Menkkajomotuksiakin tuntuu..Plääh!
Kohta lähen ripsienpidennykseen ja unohan nämä asiat hetkeks.
 
:) Toivottavasti repäisyt olisi juuri sitä! :p

Hauskinta oli kun yöllä mies tuli töistä, eikä olla nähty sunnuntain jälkeen molempien työvuorojen takia, niin mies tökki mut hereille kovalla kiireellä. :stick: Ja kysy että ootko raskaana?!? Mä olin ihan sekaisin ja ihmettelin, että mistä on herra tuollaista saanut päähänsä? Oli ajatellut mun kauppaostoksista, suurentuneista rinnoista joissa on aina ajovalot päällä ja mun äidillisestä käyttäytymisestä! :LOL: Hulluja nuo miehet. Kun en ole näistäoireista keriinnyt kertoa edes! Kun mies on enemmänkin TJOT, kun minä oikein yritän :D
 
Voi jumalauta!! Kyllä taitaa menkat täällä alkaa,vaaleenpunasta paperissa! Anteeksi kielenkäyttöni,mutta nyt kyllä vituttaa niin ettei veri kierrä!!! :mad: Siis mitä perkelettä tää kroppa sekoilee,että nytkö kierto ois sit 15pvää?!! Ei helvetti,pitää vissiin hankkiutua gynelle ja alottaa pillerit ja unohtaa vauva-haaveet..:headwall:
Enkä usko olevan mitään kiinnittymisvuotoo,esikoiselta oli ihan selkeitä veriviiruja kirkkaan liman seassa ja samalla viikolla kun menkkojen piti alkaa eli jotain kp 23 tms..Nyt vasta kp 16 ja alamahaakin jomottelee..ai perse että ottaa rankasti aivoon!!

Voiko ovuloimaton kierto olla näin lyhyt..?
 
Mulla olikin ovis jo eilen! Olo oli niin pinkeä ja turpea et ajattelin tehdä testin ja siihen pärähti niin kirkuvan punanen viiva et säikähdin. Nyt ei voi enää paremmin ovista hyödyntää. Nyt mulla on niin kipee olo kohdus ja munasarjoissa et kävelykin on hiipimistä ja eilen en pystynyt edes ajaan pyörällä kun tärähteli. Mä oon päättäny et syksylle asti katson näin. Sit jos ei elokuussakaan viel tärppä niin pakko lähteä lääkäriin.
Niiskulineiti meillä kans mä yritän vauvaa ja mies on et tjot. Se on sellainen pelkääjä et ei oikein osaa päättää haluaako viel toisen vai ei. Sama se oli ekan kohdalla. Sitä haluttiin kumpikin kovasti mut kun plussa tuli mies meni ihan paniikkiin. Onneks helpottanut jo :) ja itse tein silloin aikoinaan plussan juurikin noiden repäisyiden takia, ajattelin et aijai nyt alkaa menkat on niin kipeitä oloja ja kappas, se olikin vauva!
Tipetsu voimia. ootko lääkärissä käynyt. mikä tuolle tiputtelulle ja lyhyellekierrolle on syynä? Mulla on taas toisin päin kunkierto yleensä vaan venyy ja venyy. Nyt meinasin pyörtyä kun ovis olikin jo kp 16.
 
Viimeksi muokattu:
Niiskuneidillä jännät paikat! Kyllä noi oireet minustakin varsin lupaavilta kuulostaa :) Toivon todella, että tärppi on käynyt!

Täällä mennään kp21 /26-28. Ei oo kyllä mitään tuntemuksia, että vois raskaana olla.. Mies oli Juhannuksen aikaan töistä vapaalla ja tuumasi yhtenä päivänä että "onko sun tissit kasvanu" ? En kyllä itse huomaa niissä mitään muutosta, liekkö mieskin vain kuvitteli vai mitä lie. Kovasti on syömishimoja taas ollut ja turpa näyttää alkavan kukkia siihen malliin että kyllä nää enteilee menkkoja! On noi sekstailutkin ollut niin vähäisiä nyt ton ukon työn takia, vain kp11 ja kp18 ollaan asialla oltu ja ovishan on hyvin varmasti ollut jossain noiden päivien välissä, vaikka en sitä testillä saanutkaan kiinni. Eniten limoja ja turvotuksia mulla ruukaa olla aina kp12-14 ja sen hymynaaman jonka yhdessä kierrossa onnistuin saamaan, tuli kp13. Tiedäpä sitten!

Juhannus on ilmeisesti menny mukavasti kaikilla, kiva! :) Meillä oli rauhaisa juhannus perheen kesken ja tuli juotua peräti kaksi saunaolutta, molemmat erinä iltoina! Huomenna ollaan taas kesälomareissulle starttaamassa ja ilmeisesti kotiudutaan maanantai iltana :)
 
Täällä jännätään myös Niiskulineidin puolesta :popcorn:

ON: Täällä käyty taas hakemassa teroresepti... Ei tosin tarvinnut kuin lääkärissä ja apteekissa käydä, niin johan alkoi tuhruttamaan! :) Tänään sitten tuli mukaan jäätävät alavatsakivut, joita en muista hetkeen olleen, mutta ei vielä ihan sitä perinteistä kunnon vuotoa näy... Täytyy odotella ja laskeskella clomien aloituksen takia. :attn:
 
No jooh...Täällä vissiin menkat ihan kohta käsillä..Aamulla tuli taas punasta ja äskettäin veski-reissulla. Siteeseen ruskeaa tuhruaa,eli pitäskö mun nyt kuitenkin laskee kp 1 jo siitä,kun eka kerran näkyy punasta vaikkakin se saattaa tuhruttaa vielä ennen jatkuvampaakin punasta vuotoo.. Kun tuota punasta näky viime kierrossakin eka,sit ruskeaa tuhrutti muutaman päivän ennen varsinaisia menkkoja. Ja nännit kipeyty pariksi päiväksi tässä kierrossa ehkä viikko sitte.. eli jotain varmaan kp 7,mut jos tuhon laskee vielä toiset 7 pvää,niin periaatteessa menkat tulis ehkä nyt ihan oikeella aikaa...? Aika epäselvä sepostus,mutta niin on tämä kiertokin...:headwall:
Pitänee lekurille hommautua jos seuraava kiertokin on tämmönen. Voihan se olla että imetys sotkee kiertoo vaikken imetäkään kuin päiväsaikaan 2-5krt..



-Tipetsu-
 
Jos ei tätiä näy ennen ensiviikkoa, niin sitähän ihan joutuu testaus puuhiin :D
En viitti enään edes kauheen aikasin testata, kun on noita testejä tässä melkeen 2 vuoden aikana menny niin paljon.Eikä pettymyskään ole sitten niin iso,kun katsoo sitä yhtä viivaa.
Plussa onnea kaikille ja onnea jo plussanneille:heart:
 
Täällä kp 24/24-26 ja hetken ehti olla taas toiveikas kun tuhruilu ei alkanut "ajallaan" dpo 8-9. Menin sitten tänä aamuna dpo10 testaamaan negan ja heti perään alkoikin tuhrut. Eli seuraava päivitys onkin sitten kun menkat kunnolla alkaa. Tähän alkaa jo turtua (yk 7) , sympatiat on kovin kyllä niillä jotka vuosikausia yrittävät..En tiä miten pää sen kestää.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp 1/30 ja yk 7 lopultakin! :) Lykkäsin tuohon nyt kuitenkin tuon 30, siihen pyritään tai mun puolesta seuraavaksi saa jäädä hyvästä syystä tulematta :) Eli odotukset on nyt hurjan korkeella clomien takia ja ihan hölmösti jännittääkin. Silti takaraivoon hiipii jatkuvasti ajatus, jos ja kun clomit ei tehoakaan...
 
Täällä taas kp 34/36, dpo 9 ja eka nega testattu. Aikaistahan se on, mutten oikein jaksa tämän kierron tärppiin uskoa, kun ei juuri oireita ole, mitä nyt rinnat ovat vähän arat, mutta niin ovat olleet ovulaatiosta asti. Eilen tosin ihmettelin, kun aamulämpö oli noussut 0,9 astetta, 37,6 asteeseen. Heti perään tehty uusintamittaus antoi tulokseksi 36,9 C (tähän asti 36,7 C). Tänä aamuna lämpö oli sitten taas 36,6 C... Onko muilla kokemusta vastaavasta vai pitäisiköhän mun harkita uuden mittarin ostoa...?
Parasta varmaan vaan alkaa valmistautua henkisesti siihen, että uudelle kierrokselle mennään... Harmittaa jo valmiiksi, että meillä menee tod.näk. ensi kuussa tärppipäivät ohi mun matkan vuoksi.

Odottavan aika on todellakin pitkä!
 
Täällä kp 24/24-26 ja hetken ehti olla taas toiveikas kun tuhruilu ei alkanut "ajallaan" dpo 8-9. Menin sitten tänä aamuna dpo10 testaamaan negan ja heti perään alkoikin tuhrut. Eli seuraava päivitys onkin sitten kun menkat kunnolla alkaa. Tähän alkaa jo turtua (yk 7) , sympatiat on kovin kyllä niillä jotka vuosikausia yrittävät..En tiä miten pää sen kestää.
siihen tottuu. ja elämä kulkee. Mulla on niin ihana pieni poika joka pitää maailman liikkeessä et ei edes osaa kaivata mitään muuta. mut sit taas näkee jonkun raskaana ja kaipaus kouraisee, tai kun poika on oikein ihana hömpöttelijä niin ajattelee et olis mahtavaa kun olis parin kolemn vuoden päästä toinen höpsöttelijä taas. Välillä mä ajattelen et yks riittää. oon tosi huono meneen noihin lääkäreihin ja tutkimuksiin ja hoitoihin. ja kun yks luomulapsi on jo niin ei tahdo ajatella et jokatin vikaa. toisaalta taas vasta nyt keväällä aloitettu tosissaan yrittään. viime vuos oli enemmn et tulkoon jos tulee.

Niiskulineiti koska meinasit testata?

Täällä alavatsa jo hellittänyt kipu mut ny tissit räjähtää. On tää niin kivaa täänaisen elämä.
 
Millionnea En oikein tiedä koska viitsis testata... Kun olo on, etten varmana ole raskaana! Olen PCOC-diagnoosin jälkeen ollut niin skeptinen ettei me ikinä saada vauvoja ilman hoitoja. Vaikka tässä yritetty vasta kohta vuosi. Oireita on, mutta oon niin monessa kierrossa luullut kaikkia oireita oikeiksi ja sitten on nega testattu! (Vaikka näitä oireita ei kyllä ole ennen ollut...)
Tänään oireina edelleen rinnat, jotka pursuaa yli liivien ja on todella kipeät. Vanhat liivit, joka oli käytössä +8kg sitten, melkein jää pieneksi tässä kierrossa! Hetki sitten rinnat melkein valu niistä pois... Vatsaturvotus ja ilmavaivat. Hengästyminen pienestä ja väsymys. Alavatsalla menkkamaista kipua välillä. Voisin myös syödä jääkaapin tyhjäksi!!! Ehkä sitä sitten parin päivän kuluttua täytyy testata :) Ja olen niiiiin sata, että nega tulee! :attn:

Niin ja olin eilen tunnin hieronnassa ja nukahdin siihen pöydälle! :snotty: :D Taisin jopa vähän kuorsata, kun siihen sitten heräsin ;) Onneks oli tuttu hieroja mies! Ei varmaan oo tottunu naisten nukahtamiseen käsittelyssä ennemmin! Uuuups! No syytän työpäivää, hellettä ja hyvää hierojaa! :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jeccika
Hei vaan kaikki. Oon vaa lueskellu välillä, en oo ehtiny ollenkaa kommentoimaa mitää työkiireiltäni. Mutta nyt tulinkin sitten kertomaan, että täällä on plussattu :) joten kommentoinnit jää jatkossakin olemattomiin...
 

Yhteistyössä