Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Täällä inhottavaa nipistelyä vaan enemmän alamahalla :) Voipi merkitä jotain kivaa.. Tai sitten ei. Ei saisi innostua mutta viime kuusta en tällästä muista. :) Eipä mulla muuta.

Onnea viiruP testin tekoon, toivon plussaa :heart:
 
Jospa siellä olis plussa. Päätä särkee, sitä kyllä särkee aina menkkojen merkiksi. Ja kuivaa kautta ei oo ollu ollenkaan, välillä pitäny vessassa käydä tarkistamassa onko vuoto alkanu kun valkovuotoo tulee niin paljo.. Pelottaa jo huomis aamu. :/
 
Mulla on kivat ovisoireet nykyään, mahaan sattuu, ihmeesti "kutittelee" mahasta sisältä päin, ja tänään oli pari tuntia ihan oksennus kurkussa. Yöh! Mulla kroppa reagoi hirveesti hormoneihin. Saa nähdä miten käy jos raskaaksi tulen, esikoisesta en koskaan oksennellut, mutta synnytyksen jälkeen olen alkanur potea monenmoisia ovisoireita.

Huomenna on paljon puuhaa ja ois varmaan hyvä möyriä peiton alla, mies (jonka mielestä on hassua yrittämällä yrittää eikä hän ainakaan osaa ajatella että raskautumisen takia ajoitettaisiin seksiä) totesi mulle tänään että "eiköhän sellaista aikaa löydy sehän on vain järjestelykysymys :) Haha. Sekin on utelias sen suhteen että saadaanko pontevalla yrittämisellä plussa heti ekalla yk:lla. <3
 
Huomenta!

Täällä menkat edelleen myöhässä...Tein torstaina testin, joka oli selkeä nega. Nyt tein aamusta uuden ja olin näkevinäni aivan haamun...mutta en uskalla uskoa siihen. Pitää odotella ensi viikkoon ja jos ei menkkoja näy niin sitten testailla vielä.

Tuntuu ihan hurjalta, että kuukautiset on 10 päivää myöhässä, alamahaa turvottaa ja selvä paineen tunne, mutta ei mitään menkka kipuja, tiputtelua tms. ole :O

Paljon mukavampi olisi, että menkat reilusti alkaisi, kuin tällainen "kyttääminen". No mutta kärsivällisyyttä kai tässä harjoitellaan :D
 
Kp 25/32-34 ja ainakaan vielä ei menkkoja näy, ei niiden kyllä pitäisi vielä alkaakaan mutta aina päivä ilman menkkoja on hyvä juttu :) Rintoja nipistelee ja alamahalla edelleen vihloo. Kun jaksais odottaa vielä ainakin keskiviikko tai torstai aamuun ja silloin voisi testailla jos ei menkat tuu.
 
Lauantai 2.3.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kahvikuppi(26)..........kp 71/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.
*Taike80(32)..............kp 67/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.
*SuAnn(30)...............kp 66/41...............yk 3.............ya 6/12........1.

laruu.......................kp 56/28-31................yk 1..........ya 1/13........1.
Nyytti88..................kp 54/32...................yk 9.............................2.

haave_ilija................kp 48/28-38............yk 4................................

Tintti83....................kp 37/33................yk 7...........ya 7/12.........3.
-PikkuMyy-(24)........kp 37/36.................yk 11.........ya 1/12.........1.
irenne(30)...............kp 37/28.................yk 2............ya 12/12.......1.
Markke.....................kp 30/30...............yk 8............ya 6/12.........2.

jii87(25)...................kp 29/28.................yk 2..........ya 1/13........1.
Sanna-M..................kp 25/32-34...................................... ............
Annatto.....................kp 24/48...............yk 3..........ya 9/12...........1.
Kolibrinkukka.............kp 23/28-30...........yk3........................ .........2.
MannaM...................kp 22/42................yk 2...........ya 12/12..........2.
reason.....................kp 21/28................yk 11..........ya 5/12........1.

Säihkiss(33).............kp 19/28.................yk4............ya 11/12.........1.
Slallu......................kp 18/31-41.............yk 5...........ya 9/12........1.
Linttu......................kp 15/28-30...............yk2...........ya 1/13.........3.
jadeka.....................kp 13/28..................yk 5...........ya 11/12.......1.
Susimieli..................kp 13/26-27...............yk1...........ya 2/13.........2.
ralliruutu..................kp 10/29................yk 6............ya 10/12......1.

jen_ni......................kp 9/28-38.............yk 3........... ya 1/13.......3.
äippä 84..................kp 8/29................yk 4................................4.
FLV.........................kp 8/?...................yk 2..........ya 1/13........3
Beyond....................kp 7/27-32...........yk 5...........ya 10/12.........
avantasia(26)...........kp 6/33...............yk 4..............................3.
Miukula....................kp 4/?..................yk 4...........ya 10/12........2.
Jeccika....................kp 4/26-28................yk 5...........ya 11/12........3.
Mom09.....................kp 3/28-35...........yk 10...........ya 6/12.........2.
Penni79....................kp 3/25-26............yk 3..........ya 2/13.........2.
Alexandra89.............kp 3/28-30.............yk3........... ya 1/13....... 1.

miss_piggy...............kp ?/?...................yk 9.............ya 2/12.......1.



Day Past Ovulation:




Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Klementiini, Wuf, Jonnamo



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), Daisy D, minmaria, pinkkihevonen, Matilda-,Niiskulineiti86, marianna87




Plussanneet:
Maaliskuu2013: ViiruP
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), verppu (yk3), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen, Slartibart (yk5)
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA MAALISKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
ViiruP ja Slartibart onnityksia plussista!!
Täällä eilen testattuna naga iltapissasta ja huomenna tai maanantaina uus kokeilu jos ei vuotoa rupea kuulunaan.. Ihme jomotusta kyllä vatsalla on mut tiedä sitten mistä johtuu..
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on outoa, mulla tulee punaista vuotoa, siis vähän. Sen verran että jäi paperiin..Alamahalla ja selässä on pientä kipuilua. Voisiko tää olla nyt kiinnittymistä? Tänään pitäisi kiinnittymisen suunnilleen olla.. Tai sitten nää on menkat jotka tuli vaan seitsemän päivää liian aikaisin. :/ Mutta ei kyllä satu mahaan niin kuin menkoissa.. Olen aika jännittyneillä fiiliksillä täällä :)
 
Mäkin tuossa ennen menkkoja jännitin että oisko kiinnittymisvuotoa kp 23 kuten ekassa raskaudessa oli, mutta pöh, olikin alkavien menkkojen tiputtelua jo silloin.. Kaiketi häikkää keltarauhasen kanssa kun luteaalivaihe on lyhyt ja alkaa toi tiputteluvuoto. Mulla ovulaatio on aina vasta kp 15-16, ja kierto 25-26 päivää. Eli tuurilla voi ehtiä kiinnittyä. No, yksi raskaus on saatu alulle näilläkin joten toivossa on hyvä elää.
 
Heipsan, oon käyny kyllä lukemassa teijän keskusteluja mutta itellä jääny vähän vähälle tää kirjottelu.

Onnea plussanneille! ihana lukea teidän ilosta :)

ON: Luulen, mutten tiedä varmasti, että olisin tunnistanu ovulaation tässä kierrossa. Tosin miulla nää kierrot on ollu nyt niin pitkät, ettei toisaalta mitään käsitystä toimiiko elimistö oikein. No tän oletetun ovulaation aikana kyllä pupuiltiin ja nyt oikeestaan ekaa kertaa kunnolla jännitellään että tapahtuuko mitään. Oon huomannu kehitelleeni kaikenlaisia raskausoireita ja kysyn varmaan tunnin välein mieheltä, että näyttääkö miun tissit erilaisilta :LOL:

No nyt tänään aamusta asti oli vatsakipua, sellasta ns. painetta ja nyt tässä illalla sain jonku ihan ihme kouristuskohtauksen. Aivan kamalaa kipua, ihanku alavatsalihakset ois krampannu! Makasin vaan sängyllä ja huusin miestä avuksi, vaikka eihän se nyt voinu mitään tehä :D ...nyt mietityttää että mikä se oli. Kiinnittymiskipua? Umpisuoli oireilee? Vatsalihakset kramppas?
 
Mulla alko nyt siis menkat, vuoto on jo runsasta ja maha kipeä. Mutta hyvä on puoli että mua ei harmita, vaan mennään innolla uuteen kiertoon. Mutta sitä en ymmärrä miksi nyt kierto jäi näin lyhyeksi... Ja nyt otan ne ovistestit käyttöön. =)

kp 1/25-32
 
Onnea kaikille plussanneille! :) Ihana lukea teidän onnesta tietäen että kyllä se on minunkin vuoroni jossain vaiheessa hihkua iloisena samasta syystä!! Itse täällä odottelen e-pillereiden lopetuksen jälkeisiä ekoja luomumenkkoja. Tänään kp39. Raskaana en voi olla, koska olemme olleet eri maissa miehen kanssa jo kohta 2kk, parin viikon päästä onneksi nähdään!

Eli terveisiä vaan taustalta edelleen, luen teidän juttuja päivittäin ja haaveilen jo itse yrityksen aloittaisesta sitten kesäkuussa kun olemme miehen kanssa taas samassa maassa!! :)

Kysymys: Mikä ero on listalla taustailijan ja myöhemmin yrityksen aloittajien välillä? Tajusin nimittäin tässä että ehkä kuuluisinkin sittenkin "myöhemmin aloittajien" listaan...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä